Catalano New Zero Bidet podwieszany 55x35 cm z otworem na baterię czarny satynowy 1BS55NRNS
Opis produktu Catalano New Zero Bidet podwieszany 55x35 cm z otworem na baterię czarny satynowy 1BS55NRNS
- Producent: Catalano
- Seria: New Zero
- Kod produktu: 1BS55NRNS
- Kolor: Czarny satynowy (mat)
- Materiał: Ceramika
- Montaż: Ścienny
- Wymiary: 55 x 35 x 26,5 cm
- Kupuj tylko w certyfikowanym sklepie internetowym
- Z otworem na baterię
- Z przelewem
- Powłoka CataGlaze ułatwiająca czyszczenie
- Mocowania do kupienia osobno
- EAN: 8058647594323

Jeśli kupujesz bidet, wybierz najlepszy stelaż do bidetu!
O tym, co to jest bidet, wie już niemal każdy posiadacz funkcjonalnej łazienki, któremu zależy na maksymalnej higienie i wygodzie. Czego potrzeba do jego montażu? Jeśli decydujemy się model wiszący, warto pomyśleć o solidnym stelażu, który będzie gwarantem jego właściwego działania. To nic innego jak specjalna konstrukcja zbudowana z wytrzymałej, stalowej ramy odpowiedzialnej za doprowadzenie przyłączy wodnych oraz odpływowych, która w odróżnieniu od stelaża do WC nie jest wyposażona w zbiornik. Stelaże do bidetu z reguły mocuje się do ściany i obudowuje się go płytą kartonowo-gipsowa, dzięki czemu urządzenia mogą wytrzymać bardzo duże obciążenie, a tym samym zapewniają długą eksploatację oraz brak jakichkolwiek problemów związanych z ich użytkowaniem. Najczęściej rozwiązania tego typu posiadają regulowaną wysokość, co daje możliwość dostosowania położenia bidetu do wysokości miski WC oraz osobistych wymagań, a tym samym zwiększa komfort użytkowania. O czym pamiętać, wybierając bidet do łazienki? Głównym parametrem powinna być jakość wykonania! Produkty montowane są pod powierzchnią ściany, a więc dostęp do nich jest bardzo ograniczony, i w razie jakiejkolwiek awarii wymagana będzie poważna ingerencja w konstrukcję nośną, dlatego warto zainwestować w produkt, który nie zapewni „przykrych” niespodzianek. Przed zakupem dokładnie sprawdźmy parametry techniczne wyrobu oraz postawmy na renomowane marki, które korzystają z trwałych komponentów produkcyjnych oraz oferują długie okresy gwarancyjne – dzięki temu stelaż do bidetu będzie solidnym bastionem komfortu i higieny!
Jaki stelaż do bidetu wybrać?
- Najlepiej sięgnąć po produkt renomowanej firmy, oferującej długoletnią gwarancję,
- Sięgnijmy po rozwiązania wykonane z trwałych materiałów wysokiej jakości,
- Stelaż do bidetu zamontujmy w niedalekiej odległości od miski WC. Więcej na temat norm znajdziesz w artykule: Odległość między bidetem a wc
- Niższa cena w porównaniu z innymi markami na rynku,
- Wsporniki i przyłącza w komplecie,
- Wysoka jakość konstrukcji wykonanej z malowanych proszkowo profili potwierdzona długoletnią gwarancją,
- Łatwa dostępność części zamiennych,
- Szybki montaż.

Jak zwiększyć funkcjonalność przestrzeni WC?
Jeśli masz już WC, warto pomyśleć o tym, by zwiększyć jego użyteczność i sprawić, by sedes spełniał też funkcję bidetu! Jak to możliwe? Pozwolą na to baterie umywalkowe z rączką typu Bidetta lub baterie bidetowe Oras. To rodzaj armatury wyposażonej w słuchawki natryskowe, które montowane są w przestrzeni toalety i pozwalają na utrzymaniue higieny po skorzystaniu z sedesu. Dzięki nim możesz dokładnie obmyć miejsca intymne, ograniczysz zużycie papieru toaletowego i zagwarantujesz sobie potężną dawkę świeżości. Baterie tego typu odgrywają takie same role, jak bidet, ale nie zajmują tak wiele cennego miejsca! Zdadzą więc egzamin w mniejszych łazienkach czy toaletach dla gości, gdzie każdy centymetr jest na wagę złota. Na tym jednak nie kończą się zalety baterii Bidette Oras. Z takiej alternatywy skorzystasz też w zupełnie innych prozaicznych czynnościach, takich jak chociażby obmycie butów czy opłukiwanie donic. Produkt sprawdzi się też w czasie sprzątania łazienki – np. do mycia brudnych płytek podłogowych.
- Jeśli chcesz zwiększyć funkcjonalność strefy WC, zainwestuj w baterie typu Bidetta Oras.
- Bidetka zastąpi w łazience bidet – bez zabieranie cennej powierzchni łazienki.
- Z pomocą bidetki nie tylko obmyjesz miejsca intymne, lecz także opłuczesz buty czy umyjesz płytki podłogowe.
- Jeśli szukasz najlepszej baterii bidetowej, sprawdź produkty Oras.

Uszczelka do izolacji akustycznej i montaż toalety podwieszanej
Uszczelka akustyczna – określane też jako mata wygłuszająca, mata do izolacji akustycznej oraz uszczelka redukująca hałas – są ważnym, ale często zapominanym elementem pomocnym w montażu toalety wiszącej. Jest to specjalnie wyprofilowana elastyczna pianka, dopasowana kształtem do toalety WC oraz bidetów, którą należy zamontować pomiędzy miską WC podwieszaną lub bidetem a stelażem podtynkowym np. Geberit, Viega, Tece, Grohe. Dlaczego warto kupić uszczelkę akustyczną i jak przebiega montaż Geberitu? Jednym z powodów jest redukcja hałasów generowanych przez wodę spływającą ze stelaża podtynkowego do WC, a kolejny odnosi się do jej zalet technicznych związanych z montażem. Bardzo często podczas dokręcania śrub mocujących lub w przypadku nieprawidłowo położonych płytek, pod wpływem wysokich naprężeń oddziałujących na ceramikę, dochodzi do pęknięcia toalety lub bidetu. Dzięki zastosowaniu wspominanej uszczelki wyeliminujemy ryzyko zniszczenia montowanego sanitariatu, dlatego warto zainwestować kilkadziesiąt złotych i zyskać pewność, że nic nie stanie się z zakupionym produktem! Pamiętaj, jeśli chcesz zainstalować w Twojej łazience ceramikę podwieszaną (umywalka, bidet, wc podwieszane) zawsze sięgaj po uszczelkę do izolacji akustycznej, a unikniesz niemiłych niespodzianek! Firma Łazienkarium poleca sprawdzoną matę do izolacji akustycznej Legersen.
Zalety:
- Ciche spłukiwanie wody,
- Bezpieczny montaż,
- Pasuje do każdego stelaża i miski wc,
- Niska cena.
- Uszczelka wygłuszająca Legersen
Nowoczesny | |
Ścienny | |
Okrągły - owalny | |
Czarny, Matowy, Satynowy, Z powłoką | |
Kraków, Warszawa | |
35 cm | |
55 cm | |
26.5 cm |
Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe.
Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!
Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!
Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:
- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.
Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.
A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.
Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.
Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.
Serdecznie zapraszamy do zakupów.

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.
Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:
- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"
For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.
Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.
Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.
Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.
Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).
På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.
Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.
Які документи необхідні?
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:
- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».
Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом.
Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.
До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].
Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів.
Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.
Ласкаво просимо до здійснення покупок!

The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.
What documents are necessary ?
On purchase, all clients form outside of the European Union receive:
- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document
In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.
How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław
Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.
What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.
We cordially invite you to try our services.

Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.
Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:
-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"
Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.
Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.
Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.
Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.
Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.
Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.