O czym przeczytasz w artykule?


 

Produkty, oferty, dostępność, zamówienia:

   

Czy miski na waszej stronie są z deską?


Wszystkie informacje dotyczącego tego, czy miska zawiera deskę, znajdują się w opisie produktu. Prosimy o dokładne zapoznanie się z tymi informacjami.

Czy ta szafka jest z umywalką czy należy dokupić ją oddzielnie?

 
Informacja czy wybrana szafka zawiera w komplecie umywalkę, znajduje się w opisie produktu.
 

Dlaczego wyceny robicie tylko w formie mailowej?


Sporządzenie wyceny wymaga analizy cen zakupowych oraz sprawdzenia dostępności.

Jako że posiadamy w ofercie ponad 700 000 produktów różnego typu: od grzejników, przez płytki aż po asortyment branży sanitarnej, pragnąc przekazywać Państwu tylko rzetelne informacje, postanowiliśmy tworzyć oferty wyłącznie w formie mailowej.

Co więcej, dzięki temu wszystkie dane wyceny będę zapisane i zawsze dostępne pod ręką.
 

Dlaczego na stronie jest napisane, że produkt jest dostępny, a w mailu dostaję termin realizacji?


Zawsze przed potwierdzeniem przyjęcia zamówienia sprawdzamy jakość produktu na naszym magazynie oraz staramy się niwelować błędy integracji z naszymi 20 magazynami zewnętrznymi zlokalizowanymi na terenie całego kraju.

Obecnie w bazie posiadamy ponad 700 000 produktów – przy tak dużej skali mogą pojawiać się pewne nieścisłości w stanach magazynowych prezentowanych na stronie.

Za wszystkie niedogodności związane ze zmianą czasu realizacji zamówienia serdecznie przepraszamy!

W mailu potwierdzającym zamówienie brakuje numeru konta. Gdzie mogę go znaleźć?


Przed potwierdzeniem złożonego zamówienia sprawdzamy ponownie stany magazynowe i upewniamy się, że produkt jest gotowy do wysłania.

Numer konta znajduje się na przesyłanym dokumencie ProForma, który zostaje przesyłamy w kolejnym mailu potwierdzającym dostępność asortymentu.

Prosimy o niedokonywanie wpłat przed otrzymaniem powyższego maila. 
 

Nie działa jakiś element na stronie. Jak mam Was o tym poinformować?


Jeżeli problem nadal będzie się pojawiał, prosimy o przesłanie na print-screena z miejscem, gdzie dany problem występuje.

Dołożymy wszelkich starań, aby zgłoszony błąd naprawić w trybie natychmiastowym.
 

Nie mogę złożyć zamówienia, co teraz? 


Na początku prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie pola formularza zostały prawidłowo wypełnione. Jeżeli to nie pomoże, warto również otworzyć formularz w innej przeglądarce internetowej.

Mogą też Państwo przesłać maila na . W tej sytuacji przygotujemy osobiście dla Państwa takie zamówienie i prześlemy potwierdzenie w kolejnej wiadomości.
 

Jak szybko realizujecie zamówienie?


Większość zamówień realizujemy w ciągu ok. 2-3 dni roboczych.

Jeżeli danego produktu nie posiadamy na naszym stanie magazynowym lub nie ma go u naszego dostawcy, przybliżony termin realizacji zostaje podany przez handlowca przed złożeniem zamówienia. 

Jeżeli posiadają Państwo jakieś pytanie dotyczące dostępności asortymentu, prosimy o wysłanie zapytania na adres:
 

Ekspozycja i Odbiory:

   

Czy w Skawinie jest ekspozycja?

Nie. W Skawinie znajduje się jedynie biuro handlowe. Ekspozycja produktów znajduje się w Świebodzinie koło Dąbrowy Tarnowskiej.
 

Gdzie mamy ekspozycję? I do której jest otwarta?


Nasza ekspozycja znajduje się w Świebodzinie koło Dąbrowy Tarnowskiej.

W Skawinie znajduje się jedynie biuro handlowe bez ekspozycji.

Wszystkie informacje na temat godzin otwarcia oddziałów w znajdą Państwo w zakładce "Kontakt"
 

Czy w Skawinie można odebrać towar osobiście?


W oddziale w Skawinie koło Krakowa można odebrać wszystkie zamówione produkty.

Wyjątkiem jest asortyment wielkogabarytowy np. wanny wolnostojące czy dużych ilości płytek ceramicznych.

Jeżeli będą płacić Państwo gotówką, serdecznie prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.
 

Jak do nas dojechać?


Poniżej znajdą Państwo linki do map, gdzie zostały zaznaczone nasze poszczególne oddziały:

Skawina ul. Krakowska 2C

Świebodzin 124 k Dąbrowy Tarnowskiej
 

W jakich godzinach można odebrać produkt z waszych oddziałów?


W zakładce "Kontakt" znajdą Państwo wszystkie informacje dotyczącego godzin pracy naszych oddziałów.

Prosimy o odbiór zamówionych produktów minumum godzinę przed zamknięciem oddziału.

Informacje o ewentualnych zmianach godzin pracy firmy publikujemy na naszym blogu w zakładce "Aktualności".

Ze względu na pandemię koronawirusa wszystkie odbiory osobiste zostały wstrzymane do odwołania.
 

Księgowość, Tax Free, raty:

   

Co mam zrobić, żeby otrzymać fakturę VAT?

Zgodnie z regulaminem do wszystkich zamówień złożonych w naszym sklepie wystawiamy fakturę VAT, która zostaje do Państwa przesłana mailem po dostarczeniu lub odbiorze zamówionych produktów.

Istotne jest, aby podczas składania zamówienia wybrać opcję "zamówienie na firmę". Wtedy do złożonego zamówienia zostanie dodany NIP.

Wszystkie faktury zostaną wystawione zgodnie z danymi podanymi mailowo lub w formularzu wypełnianym podczas składania zamówienia.

Proszę pamiętać, że po wystawieniu faktury nie ma możliwości zmiany danych nabywcy (kupującego), dodatkowo od 1.01.2020 jeśli klient nie poda nr NIP nie otrzyma faktury na firmę.
 

Jak mogę otrzymać Dokument Tax Free?


Tak, w naszym sklepie mogą Państwo otrzymać dokument Tax Free.

Prosimy o kontakt z handlowcem w celu omówienia szczegółów.

Pełen opis jak otrzymać zwrot podatku VAT znajduje się w zakładce: TAX FREE - Zwrot podatku Vat 
 

Otrzymałem paczkę, ale gdzie jest faktura?


Zgodnie z naszym regulaminem do wszystkich zamówień złożonych na naszym sklepie wystawiamy fakturę VAT, która to zostanie do Państwa wysłana mailem po dostarczeniu lub odbiorze osobistym zamówionych produktów. 

Proszę również sprawdzić skrzynkę SPAM, ponieważ czasem wiadomości z fakturami traktowane są jako SPAM.

Jeśli nie otrzymali Państwo faktury proszę napisać maila na
 

Czy dostanę u Państwa fakturę unijną 0% VAT?


Tak, w naszym sklepie mogą Państwo otrzymać fakturę unijną 0% Vat.

Do realizacji wymagamy podania numeru NIP UE.

Prosimy o kontakt z handlowcem w celu omówienia szczegółów.
 

Otrzymałem fakturę, ale jest na niej błąd w danych - co mam zrobić?


Błąd w danych takich jak: błąd w imieniu, nazwisku, nazwie podmiotu lub błąd w adresie zgodnie z ustawą o VAT, nabywca (kupujący) wystawia NOTĘ KORYGUJĄCĄ.

Przesyła ją na adres mailowy i po otrzymaniu naszej akceptacji mailowej dołącza ją do posiadanej faktury.  
 

Otrzymałem fakturę rozliczająca zaliczki, ale nie posiadam faktur zaliczkowych.


Proszę dokładnie sprawdzić skrzynkę mailową również SPAM, wszystkie faktury wysyłane są na wskazany adres mailowy w zamówieniu. 

Jeśli ich nie ma na skrzynce, proszę napisać maila z prośbą o przesłanie brakujących faktur zaliczkowych do faktury (podać jej nr) na adres .
 

Otrzymałem fakturę zaliczkową, ale nie otrzymałem jeszcze towaru.


Faktura zaliczkowa dokumentuje dokonaną przez Państwa wpłatę na poczet zamówienia.
 
Termin dostawy towaru został określony przez handlowca, jeśli ten termin upłynął proszę kontaktować się z osobą z działu handlowego realizującą zamówienie.
 

Otrzymałem fakturę korygującą, nie otrzymałem jeszcze zwrotu.


Zwrot środków realizowany jest maksymalnie do tygodnia czasu od wystawienia faktury korygującej.

W przypadku nieodnotowania należności na koncie, proszę napisać maila na .
 

Czy posiadacie możliwość sprzedaży produktów na raty?


Tak, w naszym sklepie istnieje możliwość zakupów na raty. W celu zapoznania się z ofertą ratalną prosimy o kontakt z naszym handlowcem.

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
 
Szybki kontakt
@:

Rekomendacje i wyróżnienia