PAMIĘTAJ!!!

Sprawdź Przesyłkę Przy Odbiorze!

Powyższe uszkodzenie może świadczyć o tym, że paczka w drodze do Państwa mogła zostać np. uderzona, przygnieciona lub upuszczona

Nasze towary wysyłane są zawsze w nowych nieuszkodzonych opakowaniach. Każde zagięcie, wgniecenie, przetarcie lub inne uszkodzenie kartonu oznacza, że opakowanie zostało naruszone. Fakt ten należy wpisać w protokole szkody / rozbieżności przy odbiorze.

Uwaga!

Kurier nie jest osobą mogącą stwierdzić czy dane uszkodzenie powstało w transporcie czy też nie. Protokół zawsze należy spisać zgodnie ze stanem faktycznym. Pozostałe kwestie rozpatruje odpowiedni dział reklamacyjny.

Folia stretch nie jest zabezpieczeniem zewnętrznym! Zabezpieczeniem zewnętrznym jest karton lub styropian OWINIĘTY w folię stretch! W opakowaniu wewnętrznym należy zawsze zaznaczyć profile styropianowe oraz przekładki tekturowe.

Ważne!!

Pamiętaj aby zostawć 1 kopię protokołu dla siebie!

Prosimy o wypełnianie protokołu zgodnie z poniższym wzorem:


W przypadku przesyłek DPD, w związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem w wersji papierowej, prosimy wypełnić protokół elektroniczny, który jest dostępny na stronie:  

www.dpd.com.pl/protokol  

Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy.

Zgodnie z wytycznymi DPD  dla szkód jawnych w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy.

Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.  Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej.



Folia stretch nie jest zabezpieczeniem zewnętrznym! Zabezpieczeniem zewnętrznym jest karton lub styropian OWINIĘTY w folię stretch! W opakowaniu wewnętrznym należy zawsze zaznaczyć profile styropianowe oraz przekładki tekturowe.

Przykładowe zdjęcie przesyłki w stanie nienaruszonym:

Przykładowe zdjęcia uszkodzenia opakowania zewnętrznego:








Poniższe uszkodzenia opakowania wewnętrznego świadczą o tym, że na przesyłkę oddziaływały siły zewnętrzne, które mogły spowodować uszkodzenie towaru. Pamiętać należy o tym by dokładnie sprawdzić stan przesyłki i wszelkie odstępstwa zanotować na protokole spisanym przy odbiorze z kurierem.

Przykładowe zdjęcia uszkodzenia opakowania wewnętrznego:



Szybki kontakt
@:

Rekomendacje i wyróżnienia