Zgłoś reklamację bezpośrednio u producenta!
Dzięki wybraniu opcji zgłoszenia reklamacji bezpośrednio poprzez formularz na stronie producenta:
- Skrócisz czas oczekiwania na odpowiedź.
- Otrzymasz bezpośrednią odpowiedź z działu serwisu danego producenta.
- Zyskasz dostęp do informacji o częściach zamiennych.
![](/images/Reklamacje/reklamacje_lazienkarium1.jpg)
Poniżej udostępniamy również formularz reklamacyjny.
Zgłaszana reklamacja poprzez formularz na stronie Lazienkarium.pl będzie procedowana dłużej ze względu na przesłanie jej do producenta lub dystrybutora, od którego dany produkt został kupiony.
![](/images/Reklamacje/reklamacje_lazienkarium2.jpg)
Najczęściej zadawane pytania:
Jak szybko otrzymam odpowiedź w sprawie mojej reklamacji?
Ze względu na dłuższy proces procedowana, odpowiedź na reklamację może się wydłużyć do ustawowych 14 dni!
Dlaczego moja reklamacja jest przekazywana do producenta / dostawcy skoro ja zakupiłam towar u Państwa w sklepie i od Państwa oczekuję odpowiedzi?
Wszystkie reklamacje zgłaszamy zawsze do naszych dostawców lub producentów, ponieważ to oni są gwarantami reklamowanego asortymentu. W związku z tym, aby przyspieszyć każdy rodzaj reklamacji serdecznie prosimy o zgłaszanie ich bezpośrednio do firmy produkującej towar (lista powyżej).
Czy jest szansa zająć się daną reklamacją szybciej, ponieważ jutro przychodzą fachowcy i nie mam czasu czekać?
Dokładamy wszelkich starań, aby proces realizacji reklamacji był jak najszybszy, aczkolwiek jesteśmy zobligowani również do przestrzegania procedur naszych producentów/dostawców, przez co nie mamy możliwości przyspieszenia reklamacji.
Dlaczego kontakt z działem reklamacji jest tylko poprzez e-maila?
Pragniemy przekazywać Państwu jedynie rzetelne informacje dotyczące statusu reklamacji, bez niedomówień i niejasności, stąd też nasza komunikacja z tym działem jest realizowana jedynie w formie pisemnej (tj. mailowo lub pocztę tradycyjną).