Uwaga!
Zgłoś reklamację bezpośrednio u producenta!
Dzięki wybraniu opcji zgłoszenia reklamacji bezpośrednio poprzez formularz na stronie producenta:
- Skrócisz czas oczekiwania na odpowiedź.
- Otrzymasz bezpośrednią odpowiedź z działu serwisu danego producenta.
- Zyskasz dostęp do informacji o częściach zamiennych.

Atlantic
Besco
Cersanit
Deante
Faber
Elita
Excellent
Ferro
Franke
Grohe
Geberit
Hansgrohe
Ideal Standard
Keramag
Kfa
Kludi
Koło
Massi
New Trendy
Novellini
Omnires
Opoczno
Radaway
Ravak
Rea
Roca
Sanplast
Sanswiss / Ronal
Terma
Tres
Valvex
Zucchetti
Poniżej udostępniamy również formularz reklamacyjny.
Zgłaszana reklamacja poprzez formularz na stronie Lazienkarium.pl będzie procedowana dłużej, ze względu na przesłanie jej do producenta lub dystrybutora, od którego dany produkt został kupiony.
Najczęściej zadawane pytania:
Jak szybko otrzymam odpowiedź w sprawie mojej reklamacji?
Ze względu na dłuższy proces procedowana, odpowiedź na reklamację może się wydłużyć do ustawowych 14 dni!
Dlaczego moja reklamacja jest przekazywana do producenta / dostawcy skoro ja zakupiłam towar u Państwa w sklepie i od Państwa oczekuję odpowiedzi?
Wszystkie reklamacje zgłaszamy zawsze do naszych dostawców lub producentów, ponieważ to oni są gwarantami reklamowanego asortymentu. W związku z tym, aby przyspieszyć każdy rodzaj reklamacji serdecznie prosimy o zgłaszanie ich bezpośrednio do firmy produkującej towar (lista powyżej).