Werit / Jomo JomoTech Stelaż do bidetu H112 z przyłączami i wspornikami, 174-94000297-00+173-30010000-00

4.5 5 18 Product
Jomo
Producent: Jomo
Kod: 1749400029700+1733001000000
Dotychczas kupiony: 12 razy
Cena: 419 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 0,00 zł
+
Zamów rozmowę

Opis produktu Werit / Jomo JomoTech Stelaż do bidetu H112 z przyłączami i wspornikami, 174-94000297-00+173-30010000-00


Werit / Jomo JomoTech Stelaż do bidetu H112 z przyłączami i wspornikami, 174-94000297-00+173-30010000-00

Opis produktu:

- Producent: Werit
- Kod produktu: 174-94000297-00+173-30010000-00
- Wysokość montażowa: 112 cm
- Stelaż samonośny w wersji do zabudowy lekkiej
- Do montażu przed ścianami masywnymi lub lekkimi
- Rama lakierowana proszkowo z uchwytem podłogowym
- Szerokość ramy: 50 cm
- Regulacja wysokości w zakresie 0-20 cm
- Rozstawy montażowe gwintowane w zakresie 18 cm i 23 cm
- Kolano odpływowe DN 50/30
- Gwarancja producenta: 10 lat

W komplecie:
- Przyłącza
- Werit/Jomo Wsporniki 173-30010000-00

Certyfikowany Sprzedawca Werit Jomo

Marka JOMO – należąca do grupy Werit – to znany i ceniony brand na rynku wyposażenia wnętrz. Wiedza oraz orientacja na jakości przesądzają o sukcesie firmy, a także są determinantami owocnej współpracy z kontrahentami. Werit – jako przedsiębiorstwo odpowiedzialnie społecznie – buduje trwałe relacje partnerskie, bazujące na zaufaniu i wzajemnym wsparciu. Dzięki temu nasz sklep jako Certyfikowany Sprzedawca Werit JOMO gwarantuje Państwu profesjonalne wsparcie oraz przejrzyste warunki handlowe i posprzedażowe. Podstawą tych zapewnień są cykliczne szkolenia asortymentowe naszych pracowników, w wyniku których doradzimy Państwu dobór najlepszego rozwiązania JOMO oraz towarów komplementarnych. Implementując założenia grupy Werit w struktury naszej firmy, gwarantujemy wysoki poziom wiedzy merytorycznej, terminowość realizacji zamówienia, a także szybką weryfikację ewentualnych reklamacji. Zapewniamy, że towar znajdujący się w naszej ofercie jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji, a cały proces zakupu uwzględnia wysokie standardy związane z fachową obsługą Klienta. Wybierając produkty JOMO, zyskują Państwo znacznie więcej niż jakość asortymentu – to zadowolenie z szybkiej i bezproblemowej transakcji w naszym sklepie. 

Kupując u nas, zyskujesz:

  • Szybką realizację zamówienia i reklamacji,
  • Tylko oryginalny asortyment,
  • Prawidłowy dobór produktów komplementarnych,
  • Atrakcyjne ceny i koszty dostaw.

Werit Jomo Sklep Tech Polska Jakość. Certyfikowany Dystrybutor - lazienkarium.pl


Warunki gwarancji JOMO Werit

JOMO to bezawaryjna eksploatacja, solidne materiały, sprawdzone technologie, jakość oraz bardzo korzystne warunki gwarancyjne. Wszystkie produkty wchodzące w skład oferty niemieckiego przedsiębiorstwa Werit posiadają wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty właściwości użytkowych, dzięki czemu stanowią symbol trwałości oraz niezawodności. Mimo to producent zapewnia 10 lat gwarancji na elementy zabudowy lekkiej, 10 lat na zabudowę ciężką, 2 lata na płyty przyciskowe i czujniki, 2 lata na spłuczki natynkowe oraz pozostałe wyroby, do których zaliczane są m.in. uszczelki, zawory, ceramika, czy deski sedesowe. Tak długie terminy są formalnym potwierdzeniem wysokiej jakości asortymentu JOMO. Warunkom nie podlegają jednak usterki powstałe z winy Konsumenta, odnoszące się do niepoprawnego montażu oraz eksploatacji, dlatego należy zachować ostrożność podczas instalacji oraz stosować się do zaleceń konserwacyjnych określonych przez fabrykanta. JOMO to profesjonalizm każdego szczebla – począwszy od produkcji, po warunki posprzedażowe. 

Warunki gwarancji na produkty JOMO Werit:

  • Zabudowa lekka – 10 lat,
  • Zabudowa ciężka – 10 lat,
  • Płyty przyciskowe elektroniczne i czujniki, płyty przyciskowe, spłuczki natynkowe – 2 lata,
  • Uszczelki, zawory, ceramika i deski sedesowe2 lata.

Jomo Werit Tech Polska - Gwarancja, Warunki Gwarancji Sklep Opinie - lazienkarium.pl


JOMO Werit – co to za firma?

Werit to firma z długim stażem, której początki sięgają drugiej połowy XX wieku. W 1949 roku, w niemieckim Altenkirchen, inżynier Wilhelm Schneider i jego syn Helmhold zakładają przedsiębiorstwo, które początkowo zajmuje się produkcją artykułów dla przemysłu elektrycznego. Z czasem wspaniała myśl techniczna oraz innowacyjne podejście do biznesu owocują światowymi sukcesami. Werit zyskuje popularność, wystawia produkty na targach ISH, przejmuje spółki i fabryki, tworząc podstawy europejskiego koncernu, którego częścią staje się JOMO – firma założona w 1910 roku. Spółka do dziś urzeczywistnia profesjonalizm i niemiecką jakość, która w dużej mierze wpływa na decyzje zakupowe Konsumentów. Ponad 600 pracowników w oddziałach w całej Europie, sześć zakładów produkcyjnych, cztery jednostki dystrybucyjne oraz potężne know-how to bagaż doświadczenia Werit, działającego w wielu obszarach – począwszy od opakowań przemysłowych, po urządzenia sanitarne, artykuły gospodarstwa domowego oraz produkty z tworzywa sztucznego. Werit to nie tylko firma z korzeniami, oparta na tradycji i skoncentrowana na jakośc, to przede wszystkim przedsiębiorstwo, które w każdej dziedzinie wyprzedza trendy i oczekiwania Użytkowników, dzięki czemu nieprzerwanie od ponad 60 lat przoduje na rynku sanitarnym.

Werit to:

  • Firma założona w 1949 roku w Niemczech,
  • Grupa, której częścią jest marka JOMO,
  • Przedsiębiorstwo działające w wielu obszarach (opakowania przemysłowe, urządzenia gospodarstwa domowego, produkty specjalne),
  • Globalny zasięg i międzynarodowa renoma, 
  • Sześć zakładów produkcyjnych, cztery jednostki dystrybucyjne i ponad 600 zatrudnionych. 

Werit Jomo Opinie Sklep Tech Polska Jakość. Certyfikowany Dystrybutor Sklep - lazienkarium.pl


Jakość według Werit! Czym wyróżniają się produkty JOMO?

Werit od początku istnienia na rynku wysoko postawił poprzeczkę swoim konkurentom. To, co wyróżnia asortyment marek wchodzących w skład grupy to jakość, która koncentruje się nie tylko na parametrach użytkowych produktów, ile wiąże się z odpowiednią postawą społeczną. Obejmuje ona zrównoważony rozwój i zarządzanie oparte na racjonalnym korzystaniu z zasobów środowiska przy jednoczesnym wzroście wydajności wszystkich procesów wytwórczych. Rzeczywistym potwierdzeniem realizacji tej misji są certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 50001, które określają kompleksową metodykę działania na każdym szczeblu funkcjonowania przedsiębiorstwa. Odnosi się to m.in. do przeprowadzania licznych testów i analiz mających określić najlepsze z możliwych rozwiązań systemowych, technicznych i produkcyjnych, specjalistyczne doradztwo w zakresie wykorzystania chemikaliów, tworzenia asortymentu podlegającego indywidualnym kryteriom czy szkoleniu i merytorycznym wsparciu pracowników. Zakłady Werit-Kunststoffwerke z siedzibami w niemieckich miastach Altenkirchen, Buchholz oraz Ottendorf stanowią wzorzec postępowania dla wszystkich konkurentów z branży, podtrzymując strategię pioniera rynku. 

Jakość według Werit to:

  • Społeczna odpowiedzialność biznesu,
  • Systemy zarządzania jakością ISO 9001 oraz ISO 50001,
  • Aprobaty i certyfikaty własności użytkowych oferowanych produktów,
  • Szkolenie kadr, selekcja materiałów wytwórczych oraz wnikliwa analiza każdego szczebla funkcjonowania firmy. 

 Jomo Tech Werit Sklep Polska Jakość ISO Dystrybutor Sprzedawca - lazienkarium.pl

Stelaże do bidetów
Nowoczesny
Kraków, Warszawa, 29 innych miast
Werit / Jomo JomoTech Stelaż do bidetu H112 z przyłączami, 174-94000297-00
Dostępność: dostępny
(1 opinia)
515 zł
Opoczno Urban Harmony Toaleta WC podwieszana 50x36 cm CleanOn bez kołnierza z ukrytym mocowaniem, biała K109-054
Dostępność: dostępny
(284 opinie)
899 zł
Duravit ME by Starck Zestaw Toaleta WC krótka 37x48 cm Rimless z deską wolnoopadającą biały 2530090000+0020190000
Dostępność: dostępny
(194 opinie)
1130 zł
Grohe Rapid SL Zestaw 3w1 Stelaż do WC + wsporniki + przycisk Skate Cosmopolitan chrom 38772001
Dostępność: dostępny
(116 opinii)
595 zł
Catalano Mocowania do WC i bidetów, 5KFST00 / KFST
Dostępność: dostępny
(32 opinie)
72 zł
Rekan Mata wygłuszająca pod miskę podwieszaną lub bidet, REKMATAWYGWCPN
Dostępność: na zamówienie
(53 opinie)
35 zł
Laufen Pro Bidet podwieszany 36x53cm z otworem na baterię na środku, biały H8309520003021
Dostępność: dostępny
(18 opinii)
679 zł
KFA Zawór kątowy do baterii ozdobny prostokątny 1/2"x3/8" chrom połysk
Dostępność: dostępny
(4 opinie)
59 zł
Hansgrohe Korek do umywalki Klik-Klak, chrom 50100000
Dostępność: dostępny
(10 opinii)
218 zł
Brak opinii na temat tego produktu.

Opinie o produkcie Werit / Jomo JomoTech Stelaż do bidetu H112 z przyłączami i wspornikami, 174-94000297-00+173-30010000-00


Twoja ocena:

Napisz opinię na temat tego produktu:

Antyspam *



Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
  Norks

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.  
 

 
   Norks
Tilbakebetaling av merverdiavgift‎ (mva.)

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.

Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:

- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"

For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.

Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.

Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.

Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift‎ ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).

På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.

Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)
Що необхідно зробити, щоб отримати повернення ПДВ?
Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.

Які документи необхідні?
Для зручності наших клієнтів, ми завжди цілу необхідно документацію.
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:

- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».

Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії  документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає  кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
 
А що на митному кордоні?
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі  будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом. 

Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.

До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих  [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].

Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів. 

Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.

Ласкаво просимо до здійснення покупок!
 

 
   Беларусь
Умовы вяртання падатку VAT для турыстаў з па- за Еўрапейскага Саюза (Ураіна, Беларусь, Расія, Швейцарыя, Нарвегія і г.д.).
Што трэба зрабіць, каб вярнуць падатак VAT?
Куплены ў нашай фірме прадукт трэба ў непарушаным стане вывезці па- за межы Еўрапейскага Саза не пазней як у апошні дзень трэцяга месяца, наступнага па месяцы ў каторым была зроблена пакупка.

Якія дакументы патрэбныя?
Для зручнасці нашых кліентаў мы заўсёды прыкладаем да пакупкі ўсе неабходныя дакументы.
Пры пакупцы кожны кліент з краіны, каторая не ўваходзіць у ЕС атрымлівае ад нас: 

- Чэк або фактуру;
- Дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў".

Для таго, каб дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў» быў складзены правільна, нашым супрацоўнікам будзе патрэбны Ваш нумар пашпарту альбо іншага дакумента, які падцвярджае асобу, каторая перасякае мяжу Польшчы. 
З вышэй пададзенымі дакументамі, а таксама з заказаным асартыментам, Вам наабходна накіроўвацца да памежнага пераходу. 

А што на мяжы? 
На мяжы трэба прадставіць атрыманыя ад нас дакументы, каторыя будуць правератыя мытнай службай на прыкмету правільнасці дадзеных асобы, каторая вывозіць пакупку, а таксама асартыменту, каторы дадзеная асоба вывозіць. Пасля чаго на дакументах мытная служба паставіць нумарную пячатку аб праходжанні мытні. 

Як адбываецца вяртанне заплачанага падатку VAT? 
Пасля перасячэння мяжы і мытнаму афармленню тавараў, калі ласка, адпраўце па пошце ці кур'ерам на адрас нашага офіса GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, дакумент адзначаны пячаткай мытні.

У тэрмін да 14 дзён з моманту атрымання дакументаў будзе зроблены грашовы перавод сумы VAT на банкаўскі рахунак, пададзены Вамі. Грашовы перавод будзе зроблены ў польскіх злотых [PLN], пры жаданні мы можам выканаць перавод таксама і ў еўра [€].
У сувязі з высокімі выдаткамі на міжнародныя грашовыя пераводы, наша фірма будзе спаганяць аплату за паслугі 150 злотых , незалежна ад кошту замоўленага тавару. 

А што калі прадукты адпраўленыя кур'ерам? 
У такой сітуацыі, мы не павінны выстаўляць аніякіх фактур. Мы адразу адпраўляем рахунак- фактуру з 0 VAT, дзякуючы гэтаму не будзе спаганяцца плата за паслугі. Замова  будзе дастаўлена непасрэдна на аб’ект, усё, што Вам трэба зрабіць, гэта зазначыць  адрас дастаўкі а таксама дадзеныя да фактуры. Гэтая опцыя даступная толькі для Швейцарыі і Нарвегіі. 
 
Сардэчна запрашаем Вас за пакупкамі!

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What should I do to receive a refund of VAT?
The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.

What documents are necessary ?
For the convenience of our customers, we always complete all the required documentation.
On purchase, all clients form outside of the European Union receive: 

- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document

In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
With the above documents and goods you should go to a border crossing.

What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.

How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław

Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].  
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.

What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.

We cordially invite you to try our services. 
 


 
   Deutsch
Grundsätze der Mehrwertsteuererstattung den Reisenden außer der EU (die Ukraine, Weißrussland, Russland, die Schweiz, Norwegen etc.).
Was müssen Sie machen, um Mehrwertsteuererstattung zu bekommen?
Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.

Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:

-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"

Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.

Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.

Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch  die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.

Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.

Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.
 
 
 

Rekomendacje i wyróżnienia