Warunki gwarancji produktów marki Hansgrohe
Każdy zakup wiąże się możliwością wystąpienia usterki lub problemami, które w trakcie eksploatacji mogą dać się we znaki niejednemu Użytkownikowi. Marka Hansgrohe, pragnąc chronić potrzeby swoich Klientów, udziela na wszystkie swoje produkty aż 5 lat gwarancji, licząc od daty ich zakupu. To formalne potwierdzenie bezawaryjności i długoletniej niezawodności sanitariatów marek hansgrohe oraz Axor. Tak długi okres to zapewnienie o najlepszych surowcach, innowacyjnym procesie produkcyjnym i braku problemów w trakcie eksploatacji. Należy pamiętać o tym, by podczas sprzątania stosować się do zaleceń producenta i nie korzystać z agresywnie działających środków chemicznych i detergentów. Aby cały proces reklamacyjny zakończył się pomyślnie dla nabywającego, musi on zgłosić powstałą usterkę wraz z dowodem zakupu do jednostki, w której dany produkt został kupiony. W przypadku korzystnego rozpatrzenia reklamacji producent ma obowiązek do wymiany, naprawy lub zwrotu środków pieniężnych do 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Wybierając Hansgrohe i Axor mamy pewność, że nie będziemy borykać się z żadnymi problemami i uciążliwymi reklamacjami!
Gwarancja na produkty Hansgrohe i Axor:
- 5 lat gwarancji na produkty marki Hansgrohe,
- 5 lat gwarancji na produkty marki Axor,
- Wydłużona gwarancja to potwierdzenie jakości i niezawodności rozwiązań Axor i Hansgrohe.
Hansgrohe PuraVida, Hansgrohe Logis… czyli kilka słów o marce Hansgrohe
Marka Hansgrohe to czołowy przedstawiciel branży sanitarnej, symbol prestiżu oraz wysokiej jakości produktów, który od lat zajmuje kluczowe miejsca w topowych rankingach baterii polecanych do każdej łazienki. Historia firmy zrodziła się w niemieckim miasteczku – położonym w sercu Schwartzwaldu – Schiltach. Hans Grohe – założyciel sanitarnej potęgi – stawiał swoje pierwsze kroki w działalności produkcyjnej, rozpoczynając od tkactwa oraz tłoczenia części metalowych po elementy wyposażenia łazienek. Rozwój i zamiłowanie do żywiołu jakim jest woda, doprowadziło Hansa na szczyt, a kontynuacja rodzinnej pasji przez syna Klausa Grohe oraz jego synów Richarda Grohe i Philippe Grohe sprawiło, że obecnie marka jest jedną z najbardziej popularnych, cenionych i rozpoznawalnych firm na świecie. Hansgrohe otwiera się na świat i potrzeby rynku, tworzy w oparciu o zasady ochrony środowiska i kładzie duży nacisk na innowacje technologiczne, by łazienka stała się miejscem pełnym nowoczesnych oraz ekologicznych rozwiązań gwarantujących mniejsze zużycie wody i zwiększoną przyjemność podczas korzystania z każdego elementu kolekcji Hansgrohe. Karty katalogu zajmują unikatowe pozycje armatury: Hansgrohe PuraVida, Hansgrohe Logis, Hansgrohe Metris czy Hansgrohe Focus oraz Hansgrohe Talis. Oszczędność jaką dają innowacje EcoSmart, AirPower, CoolStart czy komfort zapewniony przez ComfortZone oraz QuickClean stają się wyznacznikami dobrego designu. Sanitarny dyktator trendów – Hansgrohe – to pewność, że łazienka będzie idealna!
Hansgrohe to:
- Jedna z najbardziej rozpoznawanych marek branży łazienkowej, bazująca na spektakularnym designie oraz innowacyjności,
- Firma, którą w Schwartzwaldzie założył Hans Grohe,
- Unikatowe kolekcje armatury sanitarnej – m.in.: Hansgrohe PuraVida, Hansgrohe Talis czy Hansgrohe Metris,
- Symbol piękna i innowacji zamkniętych w funkcjach EcoSmart, AirPower, CoolStart czy ComfortZone oraz QuickClean.
Jak szybko usunąć kamień? Poznaj funkcję QuickClean
Kamień, brud i zanieczyszczenia to zmora w niejednej łazience. Wieczna gonitwa ze szmatką, szorowanie, tysiące preparatów i nic? Nieznośny wróg nadal atakuje armaturę, a zwłaszcza perlator z którego wypływa woda, pozostawiająca osady i mało atrakcyjne naloty. Hansgrohe i Axor wychodzą naprzeciw potrzebom tych, do których ulubionych obowiązków z pewnością nie należy usuwanie kamienia. QuickClean to innowacja, która oszczędzi Twój czas i pieniądze! Perlatory oraz dysze strumieniowe głowic prysznicowych zostały wyposażone w silikonowe końcówki, pozwalające na zachowanie maksymalnej czystości. Wystarczy przesunąć palcem po osadzającym się brudzie i gotowe! Bez zbędnego tarcia, które także może zniweczyć blask armatury. Poza większą higieną oraz równomiernym wypływem wody zyskujemy dłuższą żywotność urządzeń, ograniczenie konieczności wymiany perlatora i satysfakcję z zakupu. Oferta Hansgrohe i Axor wyposażona w funkcję QuickClean to m.in. Axor Starck Organic, Hansgrohe PuraVida, Axor Citterio E, Axor Urquiola, Hangrohe Metris, Hansgrohe Talis i inne. Łazienka może być nie tylko stylowa, lecz także pełna praktyczności!
Co to jest funkcja QuickClean?
- To innowacja wykorzystana w rozwiązaniach Hansgrohe i Axor,
- To perlatory oraz dysze strumieniowe głowic prysznicowych wyposażone w specjalne nakładki umożliwiające szybką redukcję osadów,
- Możliwość usuwania kamienia za pomocą palca,
- To sposób na wydłużenie żywotności baterii oraz ograniczenie częstej wymiany perlatora,
- To udogodnienie ułatwiające sprzątanie łazienki.
XXL Performance, czyli maksimum przyjemności pod prysznicem
Orzeźwiająca kaskada wody to najlepsza poranna pobudka, odświeżenie w ciągu dnia czy recepta na wieczorny relaks. Hansgrohe i Axor, aby spotęgować tę przyjemność opracowały innowację gwarantującą maksymalną dawkę komfortu – XXL Performance. To główki prysznicowe oraz deszczownice (tzw. deszczownia) o średnicy nawet 600mm, dzięki czemu obfity strumień wody obmywa całe ciało i zapewnia znakomite zmysłowe wrażenia, by kąpiel stała się pielęgnacyjnym rytuałem. Nowoczesne wzornictwo rozwiązania urzeczywistnia się w stylowym designie i ostrych liniach. Duże deszczownice to obowiązkowy element przestronnych pokojów kąpielowych, a także mniejszych pomieszczeń, gdzie chcemy zażywać spokoju i odprężenia pod strumieniem wodnej mgiełki. XXL Performance znajdziemy w kolekcjach z linii: Rainmaker Selec, Axor Showers Collections, Raindance Select, Axor Citterio, Axor Montreux. Chcesz doznać odżywczej siły natury? Nie ma lepszego sposobu niż z XXL Performance. Ten domowy wodospad przeniesie Cię w inny wymiar przyjemności!
Co to jest XXL Perfomance?
- To główki prysznicowe oraz deszczownie o średnicy nawet 600 mm,
- To gwarancja ożywczej, przyjemnej kapeli,
- To intensyfikacja doznań pod prysznicem,
- To rozwiązania dostępne w kolekcjach: Rainmaker Select, Axor Showers Collections, Raindance Select, Axor Citterio, Axor Montreux.
Głowica ceramiczna = niezawodność!
By produkt służył nam przez lata, warto przeanalizować materiał z jakiego został wykonany i – poza designem – skupić się na parametrach technicznych, dodatkowych funkcjach oraz kwestiach ekonomiczności i ekologii. Sercem armatury łazienkowej jest głowica. Najbardziej trwałe i niezawodne okazują się głowice ceramiczne. To niewidoczny element baterii, odpowiedzialny za prawidłowy przepływ wody. Zapobiega on uciążliwemu kapaniu z kranu i pozwala na szybką regulację strumienia. Wszystkie baterie Hansgrohe i Axor zostały wyposażone w rozwiązania ceramiczne, dzięki czemu możliwa jest bezawaryjna eksploatacja oraz komfortowa modulacja wypływającego strumienia. Wpływa to nie tylko na komfortową obsługę urządzenia, lecz także zmniejszanie zużycia wody. Pamiętajcie, że jeśli wybieracie armaturę sanitarną, to tylko z ceramiczną głowicą!
Co to jest ceramiczna głowica i dlaczego warto ją wybrać?
- To serce armatury łazienkowej i kuchennej,
- Odpowiada za mieszanie wody ciepłej i zimnej,
- Ceramiczna głowica to symbol niezawodności i wieloletniego użytkowania,
- Rozwiązanie zapobiega uciążliwemu kapaniu wody z kranu oraz wpływa na komfortową regulację strumienia.
EcoSmart – jak oszczędzać wodę w łazience?
Ekologia to nie tylko moda, lecz także świadome ograniczenie wydatków i ochrona środowiska, w którym żyjemy. Mając na uwagę dobro Planety, firma hansgrohe stworzyła rozwiązanie EcoSmart, dzięki któremu zużycie wody zmniejsza się nawet o 60%! Baterie łazienkowe oraz prysznice wyposażone w taką innowację pochłaniają zdecydowanie mniej energii, a co za tym idzie redukują emisję CO₂ i znacząco zmniejszą nasze rachunki Sekret tkwi w technologii, bowiem armatura Hansgrohe oraz Axor wzbogacona jest o specjalny ogranicznik ukryty w perlatorze, który niezależnie od ciśnienia w sieci gwarantuje stały wypływ na poziomie około 5 l na minutę. W systemach prysznicowych ta sama funkcjonalność schowana jest w głowicach i główkach prysznicowych Raindance Eco Smart, które minimalizują przepływ do 9 l wody na minutę. Warto dodać, że w tradycyjnych rozwiązaniach prysznicowych wartość ta waha się w granicach w granicach 16-19 l !Tak znaczna różnica z pewnością sprawi, że w portfelu zostanie nieco więcej pieniędzy, a rachunki nie będą już takie straszne!
EcoSmart to:
- Innowacyjne udogodnienie prowadzące do ograniczenia kosztów eksploatacyjnych,
- Technologia bazująca na wykorzystaniu specjalnego ogranicznika przepływu, perlatorze czy głowicach i główkach prysznicowych,
- Zmniejszenie zużycia energii i wody do poziomu około 5 l/min,
- Rozwiązania generujące oszczędności nawet do 60%.
Hansgrohe Vernis – ponadczasowy design produktów do łazienki w dwóch odsłonach
Historia marki Hansgrohe rozpoczęła się ponad 100 lat temu od niewielkiej manufaktury wyrobów metalowych, a teraz to przedsiębiorstwo, które działa na całym świecie. Firma tworzy produkty do łazienki, które zachwycają designem i jakością wykonania, co doskonale udowadnia seria Vernis. Znajdziesz w niej dwa warianty wzornicze, które pasują do wielu aranżacji – to Blend i Shape. Produkty Hansgrohe Vernis Blend odznaczają się płynnymi kształtami – przykładowo koniec uchwytu jest zaokrąglony. Shape to natomiast przeciwieństwo – elementy wyposażenia łazienki charakteryzują się geometryczną formą, prostokątnymi kształtami. Możesz wybrać ponadczasowy odcień chromu lub zdecydować się na stylowe wykończenie w kolorze matowej czerni. W kolekcji Hansgrohe Vernis dostępne są rozwiązania dla strefy umywalki, prysznica i wanny, co pozwala zaaranżować spójną łazienkę.
- Vernis ma dwa warianty wzornicze – Blend i Shape,
- Blend to produkty o płynnych kształtach, a Shape – o ostrych, geometrycznych,
- Elementy wyposażenia są dostępne w odcieniu chromu i matowej czerni.