/images/files/thumbnails/450x450f/riho-beta-wanna-wolnostojaca-170x82-cm-akrylowa-biala-bd23_1.jpg /images/files/riho-beta-wanna-wolnostojaca-170x82-cm-akrylowa-biala-bd23_1.jpg Riho Beta Wanna wolnostojąca 170x82 cm akrylowa, biała BD23/B093001005 /images/files/thumbnails/450x450f/riho-beta-wanna-wolnostojaca-170x82-cm-akrylowa-biala-bd23_3.jpg /images/files/riho-beta-wanna-wolnostojaca-170x82-cm-akrylowa-biala-bd23_3.jpg Riho Beta Wanna wolnostojąca 170x82 cm akrylowa, biała BD23/B093001005 /images/files/thumbnails/450x450f/riho-beta-wanna-wolnostojaca-170x82-cm-akrylowa-biala-bd23_2.jpg /images/files/riho-beta-wanna-wolnostojaca-170x82-cm-akrylowa-biala-bd23_2.jpg Riho Beta Wanna wolnostojąca 170x82 cm akrylowa, biała BD23/B093001005

Riho Beta Wanna wolnostojąca 170x82 cm akrylowa, biała BD23/B093001005

Riho
Producent: Riho
Seria: Beta
Kod: B093001005
Cena: 6892 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 119,00 zł
Kup taniej
Zamów rozmowę

Opis produktu Riho Beta Wanna wolnostojąca 170x82 cm akrylowa, biała BD23/B093001005


- Producent: Riho
- Seria: Beta
- Kod produktu: BD23
- Kolor: Biały
- Wymiary: 170x82 cm
- Materiał: Akryl
- Kształt: Okrągły-owalny
- Pojemność: 180 l
- Super cienki rant wanny - 1cm
- Do wanny dołączony jest syfon klik-klak i nogi

Do kompletowania z:
- Riho Zagłówek, czarny AH17110

Wanny akrylowe Riho i ich zalety

Wanny Riho wykonane są z akrylu sanitarnego, czyli tworzywa sztucznego, który słynie z wysokich paramentów użytkowych: jest lekki, barwiony w całym przekroju, łatwy w montażu, przyjemny w dotyku, a także długo utrzymuje ciepło, stanowiąc odpowiednią izolację termiczną. Surowiec wykazuje właściwości antypoślizgowe oraz nie generuje problemów związanych z usuwaniem zanieczyszczeń, osadów oraz kamienia. Jego gładka, nieporowata powierzchnia wpływa na zwiększoną higieniczność rozwiązań Riho, zapobiega rozwojowi bakterii i osadzaniu się mydła oraz tłuszczów, a tym samym ułatwia sprzątanie, redukując konieczność stosowania inwazyjnych detergentów. Akryl sanitarny należy do rozwiązań wyjątkowo trwałych, co w przypadku wyrobów marki Riho wzmocnione zostało poprzez zastosowanie od zewnątrz włókna szklanego z domieszką poliestru. Dodatkowo dno każdej wanny Riho usztywniono laminowaną płytą wiórową zapewniającą doskonałą stabilność. Produkty są odporne na promienie UV, co oznacza, że nie zmieniają koloru po wielu latach eksploatacji, a także są bardzo odporne na uszkodzenia mechaniczne, ograniczają do minimum czynności konserwacyjne i obniżają koszty eksploatacyjne. Wanny łazienkowe z akrylu produkowane przez firmę Riho to wybór oznaczający funkcjonalność, długą żywotność i piękno – krótko mówiąc, to inwestycja, która się opłaca!

Zalety wanny z akrylu Riho:

  • Trwałe i solidne rozwiązania wzmocnione włóknem szklanym z poliestrem od zewnętrz oraz usztywnione od spodu laminowaną płytą wiórową,
  • Wysoka odporność mechaniczna i chemiczna,
  • Możliwość naprawy drobnych rys za pomocą papieru ściernego,
  • Optymalna izolacja termiczna i dźwiękowa,
  • Materiał przyjemny w dotyku, długo utrzymuje ciepło,
  • Naturalne właściwości antypoślizgowe, 
  • Szybkie i łatwe usuwanie zabrudzeń i osadów z mydła,
  • Rozwiązania barwione w całym przekroju.

Wanny Akrylowe Riho - Wanna Akrylowa Jakość Opinie - lazienkarium.pl


Certyfikowany sprzedawca Riho

Riho to przodujący lider branży wyposażenia łazienek. Wypracowana od wielu lat pozycja na rynku jest rezultatem nie tylko doskonałego asortymentu, ogromnego know-how oraz zaawansowanych metod produkcji i selekcji komponentów wytwórczych. To także umiejętność doboru odpowiednich partnerów do współpracy i dystrybutorów, którzy przestrzegają norm oraz założeń fabrykanta dotyczących prezentacji oferty, wsparcia sprzedaży i rozmowy z Klientem. Nasz sklep w wyniku długoletniej kooperacji z holenderską marką Riho może zagwarantować Państwu wysokiej jakości standard obsługi, terminową realizację zamówienia, przyjazny kontakt oraz rzetelne informacje, podparte bogatym zasobem wiedzy Handlowców. Nasza kadra to wykwalikowany personel, który w wyniku cyklicznych szkoleń asortymentowych i sprzedażowych, jest w stanie zapewnić nabywcom fachowe wsparcie, pełen profesjonalizm i szereg praktycznych wiadomości związanych z technicznymi, wizualnymi i funkcjonalnymi właściwościami produktów Riho. Proces implementacji założeń producenta w zakres naszej działalności wykształcił potrzebę ciągłego doskonalenia usług, systematycznego rozwoju kompetencji i wychodzenia naprzeciw potrzebom kupujących, przez co zapewniamy Państwu szybką realizację zamówienia, w 100% oryginalny towar pochodzący z polskiej dystrybucji, prawidłowy dobór produktów komplementarnych, a także bezproblemową weryfikację ewentualnych reklamacji. Razem z Riho chcemy tworzyć kulturę kąpieli, której nieodzowną częścią są satysfakcjonujące decyzje zakupowe.
 
Kupując u nas, zyskujesz: 

  • Szybką realizację zamówienia i reklamacji,
  • Tylko oryginalny asortyment,
  • Prawidłowy dobór produktów komplementarnych,
  • Atrakcyjne ceny i koszty dostaw.

Riho Sklep Dystrybutor Polska Warszawa Kraków Tarnów - Co To za Firma? lazienkarium.pl


Warunki gwarancji Riho

Riho należy do grona firm, które zapewniają Konsumentom wsparcie i profesjonalną obsługę posprzedażową. Producent gwarantuje ochronę trwałości i koloru przez okres 10 lat na wanny akrylowe oraz brodziki, 5 lat na wanny i umywalki Solid Surface, 5 lat na umywalki i brodziki z marmuru syntetycznego, 2 lata na odpowiednie funkcjonowanie i powierzchnię wanien z hydromasażem, 2 lata na kabiny masażowo-parowe, 5 lat na kabiny prysznicowe Riho, drzwi do wnęk oraz parawany nawannowe, 2 lata na kabiny prysznicowe Riho Lucena i Riho Hamar, 2 lata na meble łazienkowe oraz 2 lata na akcesoria dostępne w ofercie. Wszelkie wady fabryczne oraz usterki niepowstałe z winy nabywającego podlegają warunkom ustalonym przez producenta. Należy przy tym pamiętać, że zniszczenia oraz uszkodzenia towarów w trakcie montażu oraz ubytki wynikające z niewłaściwej eksploatacji oraz pielęgnacji nie podlegają gwarancji marki Riho. W wyniku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, producent zapewnia wymianę wadliwej części, całego urządzania lub zwrot środków poniesionych na jego zakup. Riho oferuje także możliwość wydłużenia okresu gwarancji w przypadku wanien z hydromasażem (do 4 lat) oraz kabin masażowo-parowych (do 3 lat). Ma to miejsce wówczas, gdy montażu oferowanych rozwiązań dokonuje firma lub osoba posiadająca certyfikat Riho. Tak korzystne warunki gwarancyjne producenta są formalnym potwierdzeniem wysokiej jakości wyrobów oraz odpowiedniego podejścia do Klienta. Decydując się na wanny, kabiny, meble i pozostały asortyment Riho, sięgamy po markę, której można zaufać!
 
Warunki gwarancyjne na produkty Riho:

  • 10 lat na wanny akrylowe i brodziki Riho (trwałość koloru o kształtu),
  • 5 lat na wanny i umywalki Solid Surface i z marmuru syntetycznego,
  • 5 lat na brodziki i umywalki 2 lata na wanny z hydromasażem (w tym możliwość przedłużenia gwarancji do 4 lat, gdy montażu dokona firma lub osoba posiadająca certyfikat Riho),
  • 5 lat na kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk i parawany nawannowe.

Riho Gwarancja - Warunki Gwarancji - Sklep Dystrybutor Serwis - Co to Za Firma - lazienkarium.pl


Kilka słów o Riho

Riho to holenderskie przedsiębiorstwo, które na rynku sanitarnym działa już od ponad 50 lat. Doświadczenie oraz nieustający proces doskonalenia rzemiosła sprawiły, że marka stworzyła własną kulturę kąpieli, pozwalając na wyposażenie łazienki w jakość oraz unikatowy design. Producent od samego początku swojej działalności stawia na rozwój, czego dowodem jest rozbudowana sieć partnerów handlowych funkcjonujących na terenie całej Europy – w tym Polski, która od 2000 roku stała się ważnym punktem strategicznym fabrykanta. Oddziały produkcyjne zlokalizowane w Belgii, Niemczech, Czechach, Węgrzech i Polsce stanowią część wielkiej potęgi marki Riho. Co roku, wytwarzane są w nich wanny, brodziki, meble łazienkowe, umywalki, parawany nawannowe czy profesjonalne systemy hydromasażu oraz kabiny z hydromasażem, dzięki którym wnętrza stają się kanwą do smakowania przyjemności w zaciszu własnego domu. Na globalny sukces przedsiębiorstwa wpływa wiele czynników, począwszy od tych związanych z innowacyjnym procesem technologicznym oraz dywersyfikacją asortymentu, po wysoką jakość towarów, rzetelne podejście do Klienta, fachową obsługę posprzedażową, współpracę z pionierami i liderami rynku czy wyznaczanie trendów, będące wynikiem kreatywności własnych zespołów projektowych. Riho jest symbolem solidnego wyrobu, stylu stanowiącego mieszankę tradycji z nowoczesnym minimalizmem oraz zadowoleniem kupujących, przejawiającym się w satysfakcji z wyboru produktów marki.
 
Firma Riho to:

  • Holenderskie przedsiębiorstwo o ponad 50-letniej tradycji,
  • 6 oddziałów produkcyjnych, zlokalizowanych m.in. w Łodzi w Polsce, Belgii, Niemczech czy Czechach,
  • Wysoka jakość asortymentu zawierającego wanny, brodziki, kabiny, meble łazienkowe czy parawany nawannowe,
  • Rzetelne podejście do produkcji, bazujące na wykorzystaniu najlepszych komponentów,
  • Gwarancja jakości i wytrzymałości, zamknięta w rozwiązaniach o ponadczasowym designie. 

Riho Co To Za Firma - Sklep Internetowy Dystrybutor Sprzedawca Polska - lazienkarium.pl


Riho to jakość i najlepsze materiały

W branży sanitarnej jakość jest synonimem niezawodności, trwałości i satysfakcjonującej eksploatacji, dlatego też renomowani producenci dokładają wszelkich starań, aby produkowany przez nich asortyment spełniał najwyższe wymagania rynku. W przypadku Riho parametr ten wynika ze starannej selekcji komponentów tworzących wyroby znajdujące się w portfolio holenderskiej firmy. Składniki wykorzystywane na poszczególnych etapach produkcji przechodzą szereg wnikliwych testów oraz analiz wykonywanych przez wykwalifikowaną kadrę po to, by sprostać oczekiwaniom potencjalnych nabywców oraz nie ulegać zniszczeniu w trakcie intensywnej, codziennej eksploatacji. Sam proces wytwarzania, a także właściwości wanien, brodzików, mebli, umywalek oraz kabin prysznicowych Riho uwzględniają założenia rygorystycznych światowych norm, do których zalicza się m.in. EN 14527, EN 14515, EN 198, EN 249 oraz EN 263. W oparciu o wymienione regulacje rozwiązania marki Riho wyróżniają się maksymalną odpornością na urazy mechaniczne i substancje chemiczne, są bezpieczne, higieniczne oraz łatwe w utrzymaniu czystości, nadają się do użytku domowego, a tym samym spełniają wszelkie wymagania dotyczące m.in. produktów wykonanych z tworzyw akrylowych oraz płyt akrylowych wylewanych na wanny i brodziki. Jakość według Riho oznacza wybór wartościowych materiałów, które podnoszą komfort życia!
 
Wyposażenie łazienki z produktami Riho to:

  • Gwarancja trwałości, solidności i funkcjonalności,
  • Wybór wysokiej jakości rozwiązań stworzonych ze starannie wyslekcjonowanych komponentów,
  • Doskonałość zapewniona przez realizację założeń norm EN 14527, EN 14515, EN 198, EN 249 oraz EN 263.

Riho - Jakość Opinie I Technologie - Co To Za Firma? Wanny Akrylowe i Konglomeratowe - lazienkarium.pl


Jak czyścić wanny Riho?

Akryl sanitarny, z którego wykonane są wanny Riho, należy do materiałów o wysokich walorach użytkowych, pozwalających na długą eksploatację oraz łatwą pielęgnację. Jego nieporowata i gładka powierzchnia nie stwarza trudności w zakresie czyszczenia, zapobiega osadzaniu się brudu, a przede wszystkim pozwala na ograniczenie użycia agresywnych i kosztownych środków chemicznych. Aby wanny Riho zachowały swój pierwotny wygląd, wystarczy je systematycznie przecierać mokrą gąbką (pozbawioną warstwy ściernej) lub szmatką. Producent zaleca również korzystanie ze specjalistycznych środków do pielęgnacji akrylu oraz łagodnych preparatów myjących, pozbawionych alkoholu, acetonu czy drobnych granulek. Najlepiej zrezygnować z mleczek czyszczących, proszków i past do szorowania, które mogą prowadzić do zmatowienia lub zniszczenia powierzchni. Wanny akrylowe można czyścić, stosując domowe mikstury z mydłem, z sokiem z cytryny czy octem. W przypadku występowania twardej wody zaleca się, aby wannę przecierać do sucha po każdej kąpieli, dzięki czemu unikniemy możliwości występowania kamienia. Zaletą rozwiązań Riho jest również szybka naprawa ewentualnych rys i niewielkich uszkodzeń mechanicznych. W tym celu wystarczy użyć środków do polerowania powierzchni (pamiętając o tym, by wybrać ten, który jest pozbawiony granulek i rozpuszczalnika) albo sięgnąć po papier ścierny o ziarnistości około 2000. Wanny Riho to dobry sposób na to, by zamienić czynność sprzątania łazienki w przyjemność! 
 
Jak czyścić wanny Riho?

  • Korzystać ze specjalnych środków do akrylu oraz domowych roztworów wody z octem, sokiem z cytryny lub mydłem,
  • Zrezygnować z intensywnych preparatów czyszczących, zawierających granulki, alkohol i aceton,
  • Systematycznie po każdej kąpieli wycierać wannę do sucha (zwłaszcza w przypadku występowania twardej wody),
  • Drobne rysy i niewielkie uszkodzenia usuwać środkiem do polerowania lub papierem ściernym. 

Riho - Jak Czyścić Wannę Akrylową - Sprzątanie Wanny - Akrylowa Wanna - lazienkarium.pl

Beta
Nowoczesny
Akryl
Okrągły - owalny
Biały
Kraków, Warszawa
82 cm
170 cm

Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
 
 

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)
Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar (UWAGA! Minimalna kwota zakupu wynosi 200 pln) należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu.

Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Fakturę
- elektroniczny dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty funkcjonariuszowi Służby Celno-Skarbowej  (wydrukowane lub na urządzeniu mobilnym), które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. System TAX FREE wygeneruje elektroniczne potwierdzenie wywozu dla wszystkich okazanych dokumentów TAX FREE.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przekazanie informacji o przekroczeniu granicy do Działu Handlowego.  

Do 14 dni od otrzymania informacji o przekroczeniu granicy, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [PLN], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [€]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

UWAGA! Nasz bank nie realizuje przelewów na konta banków w Białorusi.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.
 

 
 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)

Що потрібно зробити, щоб отримати відшкодування ПДВ?
Придбаний в нашій компанії товар (УВАГА! Мінімальна сума покупки становить 200 зл) повинен бути вивезений в недоторканому стані за межі Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступного за місяцем, у якому була здійснена покупка.

Які потрібні документи? Для зручності наших клієнтів ми завжди оформляємо всю необхідну документацію.  Під час покупки кожен клієнт із країни, що не входить до ЄС, отримує від нас:

- Рахунок-фактуру
- електронний документ «Відшкодування ПДВ для подорожуючих»

Щоб документ «Відшкодування ПДВ для подорожуючих» був оформлений правильно, наші співробітники завжди запитують номер паспорта або номер іншого документа, що засвідчує особу людини, яка перетинає польський кордон. З вищезазначеними документами та замовленим асортиментом слід приїхати на пункт пропуску.

А що на кордоні?
На кордоні отримані документи необхідно пред’явити співробітнику митної служби (роздруковані або на мобільному пристрої). Митний орган перевірить правильність даних особи, що вивозить товар та сам товар, що перевозиться. Система TAX FREE створить електронне підтвердження вивезення для всіх пред'явлених документів TAX FREE.

Як відшкодовується ПДВ?
Після перетину та митного оформлення товару надайте інформацію про перетин кордону до відділу продажу.  

Протягом 14 днів після отримання інформації про перетин кордону сума ПДВ буде перерахована на вказаний вами рахунок. Переказ здійснюється в злотих [PLN], за запитом ми також робимо перекази в євро [€]. Через високу вартість закордонних переказів наша компанія стягує операційні кошти за обробку в розмірі 150 злотих, незалежно від вартості замовленого товару.

УВАГА! Наш банк не здійснює перекази на банківські рахунки в Білорусі.

Щиро запрошуємо вас до покупок.
 

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What do I have to do to get a VAT refund?
The goods purchased from our company (NOTE: the minimum purchase amount is PLN 200) must be transported outside the European Union, intact, no later than the last day of the third month following the month in which the purchase was made.

What documents do I need? For the convenience of our customers, we always complete all the necessary documentation. At the time of purchase, every customer from a non-EU country receives from us:

- An invoice
- An electronic document ‘Vat refund for travellers’

In order for the ‘Vat Refund for Travellers’ document to be issued correctly, our staff always ask for the passport number or the number of any other identity document of the person crossing the Polish border. With the above documents and the ordered goods, you will need to go to the border-crossing point.

What will happen at the border?
At the border, you should present the received documents to an officer of the Tax and Customs Service (printed or on a mobile device), which will be checked at the Customs Office to ensure that the data of the person exporting the assortment as well as the transported goods are correct. The TAX FREE system will generate an electronic confirmation of export for all TAX FREE documents presented.

How does the VAT refund take place?
Once the goods have crossed the border and been customs cleared, please forward the information about the border crossing to the Sales Department.  

The VAT amount will be transferred to the account provided by you within 14 days of the receipt of the information about the border crossing. The transfer is made in Polish zloty [PLN]. On request, we also make transfers in Euro [€]. Due to the high cost of foreign transfers, our company charges a handling fee of PLN 150, irrespective of the value of the goods ordered.

NOTE! Our bank does not make transfers to bank accounts in Belarus.

You are more than welcome to make a purchase.



 

Rekomendacje i wyróżnienia