Certyfikowany sprzedawca Riho
Riho to przodujący lider branży wyposażenia łazienek. Wypracowana od wielu lat pozycja na rynku jest rezultatem nie tylko doskonałego asortymentu, ogromnego know-how oraz zaawansowanych metod produkcji i selekcji komponentów wytwórczych. To także umiejętność doboru odpowiednich partnerów do współpracy i dystrybutorów, którzy przestrzegają norm oraz założeń fabrykanta dotyczących prezentacji oferty, wsparcia sprzedaży i rozmowy z Klientem. Nasz sklep w wyniku długoletniej kooperacji z holenderską marką Riho może zagwarantować Państwu wysokiej jakości standard obsługi, terminową realizację zamówienia, przyjazny kontakt oraz rzetelne informacje, podparte bogatym zasobem wiedzy Handlowców. Nasza kadra to wykwalikowany personel, który w wyniku cyklicznych szkoleń asortymentowych i sprzedażowych, jest w stanie zapewnić nabywcom fachowe wsparcie, pełen profesjonalizm i szereg praktycznych wiadomości związanych z technicznymi, wizualnymi i funkcjonalnymi właściwościami produktów Riho. Proces implementacji założeń producenta w zakres naszej działalności wykształcił potrzebę ciągłego doskonalenia usług, systematycznego rozwoju kompetencji i wychodzenia naprzeciw potrzebom kupujących, przez co zapewniamy Państwu szybką realizację zamówienia, w 100% oryginalny towar pochodzący z polskiej dystrybucji, prawidłowy dobór produktów komplementarnych, a także bezproblemową weryfikację ewentualnych reklamacji. Razem z Riho chcemy tworzyć kulturę kąpieli, której nieodzowną częścią są satysfakcjonujące decyzje zakupowe.
Kupując u nas, zyskujesz:
- Szybką realizację zamówienia i reklamacji,
- Tylko oryginalny asortyment,
- Prawidłowy dobór produktów komplementarnych,
- Atrakcyjne ceny i koszty dostaw.
Warunki gwarancji Riho
Riho należy do grona firm, które zapewniają Konsumentom wsparcie i profesjonalną obsługę posprzedażową. Producent gwarantuje ochronę trwałości i koloru przez okres 10 lat na wanny akrylowe oraz brodziki, 5 lat na wanny i umywalki Solid Surface, 5 lat na umywalki i brodziki z marmuru syntetycznego, 2 lata na odpowiednie funkcjonowanie i powierzchnię wanien z hydromasażem, 2 lata na kabiny masażowo-parowe, 5 lat na kabiny prysznicowe Riho, drzwi do wnęk oraz parawany nawannowe, 2 lata na kabiny prysznicowe Riho Lucena i Riho Hamar, 2 lata na meble łazienkowe oraz 2 lata na akcesoria dostępne w ofercie. Wszelkie wady fabryczne oraz usterki niepowstałe z winy nabywającego podlegają warunkom ustalonym przez producenta. Należy przy tym pamiętać, że zniszczenia oraz uszkodzenia towarów w trakcie montażu oraz ubytki wynikające z niewłaściwej eksploatacji oraz pielęgnacji nie podlegają gwarancji marki Riho. W wyniku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, producent zapewnia wymianę wadliwej części, całego urządzania lub zwrot środków poniesionych na jego zakup. Riho oferuje także możliwość wydłużenia okresu gwarancji w przypadku wanien z hydromasażem (do 4 lat) oraz kabin masażowo-parowych (do 3 lat). Ma to miejsce wówczas, gdy montażu oferowanych rozwiązań dokonuje firma lub osoba posiadająca certyfikat Riho. Tak korzystne warunki gwarancyjne producenta są formalnym potwierdzeniem wysokiej jakości wyrobów oraz odpowiedniego podejścia do Klienta. Decydując się na wanny, kabiny, meble i pozostały asortyment Riho, sięgamy po markę, której można zaufać!
Warunki gwarancyjne na produkty Riho:
- 10 lat na wanny akrylowe i brodziki Riho (trwałość koloru o kształtu),
- 5 lat na wanny i umywalki Solid Surface i z marmuru syntetycznego,
- 5 lat na brodziki i umywalki 2 lata na wanny z hydromasażem (w tym możliwość przedłużenia gwarancji do 4 lat, gdy montażu dokona firma lub osoba posiadająca certyfikat Riho),
- 5 lat na kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk i parawany nawannowe.
Kilka słów o Riho
Riho to holenderskie przedsiębiorstwo, które na rynku sanitarnym działa już od ponad 50 lat. Doświadczenie oraz nieustający proces doskonalenia rzemiosła sprawiły, że marka stworzyła własną kulturę kąpieli, pozwalając na wyposażenie łazienki w jakość oraz unikatowy design. Producent od samego początku swojej działalności stawia na rozwój, czego dowodem jest rozbudowana sieć partnerów handlowych funkcjonujących na terenie całej Europy – w tym Polski, która od 2000 roku stała się ważnym punktem strategicznym fabrykanta. Oddziały produkcyjne zlokalizowane w Belgii, Niemczech, Czechach, Węgrzech i Polsce stanowią część wielkiej potęgi marki Riho. Co roku, wytwarzane są w nich wanny, brodziki, meble łazienkowe, umywalki, parawany nawannowe czy profesjonalne systemy hydromasażu oraz kabiny z hydromasażem, dzięki którym wnętrza stają się kanwą do smakowania przyjemności w zaciszu własnego domu. Na globalny sukces przedsiębiorstwa wpływa wiele czynników, począwszy od tych związanych z innowacyjnym procesem technologicznym oraz dywersyfikacją asortymentu, po wysoką jakość towarów, rzetelne podejście do Klienta, fachową obsługę posprzedażową, współpracę z pionierami i liderami rynku czy wyznaczanie trendów, będące wynikiem kreatywności własnych zespołów projektowych. Riho jest symbolem solidnego wyrobu, stylu stanowiącego mieszankę tradycji z nowoczesnym minimalizmem oraz zadowoleniem kupujących, przejawiającym się w satysfakcji z wyboru produktów marki.
Firma Riho to:
- Holenderskie przedsiębiorstwo o ponad 50-letniej tradycji,
- 6 oddziałów produkcyjnych, zlokalizowanych m.in. w Łodzi w Polsce, Belgii, Niemczech czy Czechach,
- Wysoka jakość asortymentu zawierającego wanny, brodziki, kabiny, meble łazienkowe czy parawany nawannowe,
- Rzetelne podejście do produkcji, bazujące na wykorzystaniu najlepszych komponentów,
- Gwarancja jakości i wytrzymałości, zamknięta w rozwiązaniach o ponadczasowym designie.
Riho to jakość i najlepsze materiały
W branży sanitarnej jakość jest synonimem niezawodności, trwałości i satysfakcjonującej eksploatacji, dlatego też renomowani producenci dokładają wszelkich starań, aby produkowany przez nich asortyment spełniał najwyższe wymagania rynku. W przypadku Riho parametr ten wynika ze starannej selekcji komponentów tworzących wyroby znajdujące się w portfolio holenderskiej firmy. Składniki wykorzystywane na poszczególnych etapach produkcji przechodzą szereg wnikliwych testów oraz analiz wykonywanych przez wykwalifikowaną kadrę po to, by sprostać oczekiwaniom potencjalnych nabywców oraz nie ulegać zniszczeniu w trakcie intensywnej, codziennej eksploatacji. Sam proces wytwarzania, a także właściwości wanien, brodzików, mebli, umywalek oraz kabin prysznicowych Riho uwzględniają założenia rygorystycznych światowych norm, do których zalicza się m.in. EN 14527, EN 14515, EN 198, EN 249 oraz EN 263. W oparciu o wymienione regulacje rozwiązania marki Riho wyróżniają się maksymalną odpornością na urazy mechaniczne i substancje chemiczne, są bezpieczne, higieniczne oraz łatwe w utrzymaniu czystości, nadają się do użytku domowego, a tym samym spełniają wszelkie wymagania dotyczące m.in. produktów wykonanych z tworzyw akrylowych oraz płyt akrylowych wylewanych na wanny i brodziki. Jakość według Riho oznacza wybór wartościowych materiałów, które podnoszą komfort życia!
Wyposażenie łazienki z produktami Riho to:
- Gwarancja trwałości, solidności i funkcjonalności,
- Wybór wysokiej jakości rozwiązań stworzonych ze starannie wyslekcjonowanych komponentów,
- Doskonałość zapewniona przez realizację założeń norm EN 14527, EN 14515, EN 198, EN 249 oraz EN 263.
Jak czyścić wanny Riho?
Akryl sanitarny, z którego wykonane są wanny Riho, należy do materiałów o wysokich walorach użytkowych, pozwalających na długą eksploatację oraz łatwą pielęgnację. Jego nieporowata i gładka powierzchnia nie stwarza trudności w zakresie czyszczenia, zapobiega osadzaniu się brudu, a przede wszystkim pozwala na ograniczenie użycia agresywnych i kosztownych środków chemicznych. Aby wanny Riho zachowały swój pierwotny wygląd, wystarczy je systematycznie przecierać mokrą gąbką (pozbawioną warstwy ściernej) lub szmatką. Producent zaleca również korzystanie ze specjalistycznych środków do pielęgnacji akrylu oraz łagodnych preparatów myjących, pozbawionych alkoholu, acetonu czy drobnych granulek. Najlepiej zrezygnować z mleczek czyszczących, proszków i past do szorowania, które mogą prowadzić do zmatowienia lub zniszczenia powierzchni. Wanny akrylowe można czyścić, stosując domowe mikstury z mydłem, z sokiem z cytryny czy octem. W przypadku występowania twardej wody zaleca się, aby wannę przecierać do sucha po każdej kąpieli, dzięki czemu unikniemy możliwości występowania kamienia. Zaletą rozwiązań Riho jest również szybka naprawa ewentualnych rys i niewielkich uszkodzeń mechanicznych. W tym celu wystarczy użyć środków do polerowania powierzchni (pamiętając o tym, by wybrać ten, który jest pozbawiony granulek i rozpuszczalnika) albo sięgnąć po papier ścierny o ziarnistości około 2000. Wanny Riho to dobry sposób na to, by zamienić czynność sprzątania łazienki w przyjemność!
Jak czyścić wanny Riho?
- Korzystać ze specjalnych środków do akrylu oraz domowych roztworów wody z octem, sokiem z cytryny lub mydłem,
- Zrezygnować z intensywnych preparatów czyszczących, zawierających granulki, alkohol i aceton,
- Systematycznie po każdej kąpieli wycierać wannę do sucha (zwłaszcza w przypadku występowania twardej wody),
- Drobne rysy i niewielkie uszkodzenia usuwać środkiem do polerowania lub papierem ściernym.