Radaway Giaros D Brodzik prostokątny 120x90 cm, biały MKGD1290-03

3.1 5 10 Product
Radaway
Producent: Radaway
Seria: Giaros
Kod: MKGD129003
Dotychczas kupiony: 1 raz
Cena: 1341 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 0,00 zł
+
Zamów rozmowę

Opis produktu Radaway Giaros D Brodzik prostokątny 120x90 cm, biały MKGD1290-03


Radaway Giaros D Brodzik prostokątny 120x90 cm, biały MKGD1290-03

Opis produktu:

- Producent: Radaway
- Seria: Giaros
- Kod produktu: MKGD1290-03
- Kolor: Biały
- Wymiary: 120 x 90 x 4 cm
- Głębokość: 1,8 cm
- Otwór na syfon: Ø 50 mm
- Kształt: Prostokątny/kwadratowy
- Materiał: Konglomerat marmurowy
- Do montażu bezpośrednio na podłodze
- Gładka, antybakteryjna powierzchnia ułatwiająca czyszczenie
- Odporność na zawilgocenie i zagrzybienie
- Możliwość wbudowania w podłogę i zlicowania z poziomem płytek
- W komplecie nóżki
- Gwarancja producenta: 2 lata

Do kompletowania z:
- Syfon: 5SL1

Brodziki z konglomeratu marmurowego:
- Gładka, antybakteryjna powierzchnia ułatwiająca czyszczenie
- Odporność na zawilgocenie i zagrzybienie
- Zaprojektowane i wykonane z dbałością o szczegóły i estetykę
- Połysk
- Materiał nadający się do renowacji
- Ekskluzywny i elegancki design brodzików
- Możliwość wbudowania w podłogę i zlicowania z poziomem płytek

Lazienkarium – Certyfikowany Sprzedawca Radaway

Radaway – przedsiębiorstwo z polskimi korzeniami – swój sukces opiera na wysokiej jakości oferowanych rozwiązań i rzetelnej postawie biznesowej. Rok 2002, kiedy to świat łazienek ujrzał pierwsze kabiny prysznicowe sygnowane logo Radaway, stał się początkiem sanitarnej drogi dla marki, której drogowskazami są precyzja wykonania, rzetelność i budowanie trwałych, partnerskich relacji. Jako Certyfikowany Sprzedawca Radaway jesteśmy zobowiązani do implementacji założeń fabrykanta w zakres misji naszej działalności, a tym samym promujemy wartości, którymi kieruje się producent. Dbamy o wszechstronną wiedzę Handlowców, organizując cykliczne szkolenia asortymentowe. Zdobyty zasób informacji teoretycznych pozwala na rzetelną pomoc w zakresie doboru produktów komplementarnych oraz rozwianie wszelkich wątpliwości natury technicznej i stylistycznej związanych z zakupem produktów Radaway. Przyjazny kontakt, terminowa obsługa zamówienia, a także szybka weryfikacja ewentualnych reklamacji stanowią asumpt do dalszej wielowymiarowej kooperacji z marką Radaway. Gwarantujemy, że towar znajdujący się w naszej ofercie jest w 100% oryginalny, a naszym celem jest zadowolenie każdego Klienta. 

Kupując u nas, zyskujesz: 

  • Szybką realizację zamówienia i reklamacji,
  • Tylko oryginalny asortyment,
  • Prawidłowy dobór produktów komplementarnych,
  • Atrakcyjne ceny i koszty dostaw.
  • Więcej informacji pod linkiem: Internetowy Partner Radaway - Gnsbud

Radaway Internetowy Partner Sklep Internetowy Dystrybutor Sprzedawca Salon Łazienkowy Dąbrowa Tarnowska Tarnów - lazienkarium.pl


Warunki gwarancji na produkty Radaway

Marka Radaway oferuje 36 miesięcy gwarancji na zakupiony asortyment, a także zapewnia serwis pogwarancyjny, co jest doskonałym potwierdzeniem jakości wyrobu i świadomej postawy fabrykanta, a także stanowi przewagę konkurencyjną nad pozostałymi producentami branży, oferującymi 24 miesiące ochrony. Okres ten nie obejmuje wad powstałych z winy kupującego, co oznacza, że należy zachować wszelkie środki ostrożności podczas montażu produktu, a także przestrzegać zasad czyszczenia i pielęgnacji. Poza 3-letnim okresem gwarancyjnym marka Radaway jest organizatorem akcji: „Przedłużona gwarancja 3+2 lata”, przysługującej Klientom, którzy skorzystają z usługi montażu Certyfikowanego Instalatora Radaway. Listę instalatorów znajdziecie na stronie producenta. 60 miesięcy łącznej gwarancji objętej akcją promocyjną stanowi przypieczętowanie jakości i bezawaryjnej eksploatacji asortymentu Radaway. Podstawą rozpatrzenia gwarancji jest wykazanie dowodu zakupu, karty gwarancyjnej, a także – w przypadku „Przedłużona gwarancja 3+2 lata” – kuponu gwarancyjnego. Radaway to symbol nie tylko ponadczasowego wzornictwa, lecz także rzetelnego podejścia do Klienta!
 
Warunki gwarancji na produkty gwarancji:

  • 36 miesięcy (3 lata) na płyty oraz odpływy,
  • 36 miesięcy (3 lata) na kabiny i brodziki Radaway,
  • Dodatkowe 24 miesiące w ramach akcji „Przedłużona gwarancja 3+2 lata” – przeznaczone dla Klientów, którzy zdecydują się na montaż kabiny przez Certyfikowanego Instalatora. Listę monterów znajdziecie na stronie producenta.  

Radaway przedłużona gwarancja - lazienkarium.pl


Historia firmy Radaway

Marka Radaway od 2002 roku realizuje misję, której głównym założeniem jest „tworzyć rzeczy praktyczne, poprawiające komfort życia”. Swarzędz obok Poznania, gdzie do dziś znajduje się siedziba przedsiębiorstwa, to miejscowość, w której zlokalizowane są także hale magazynowe i produkcyjne o łącznej powierzchni ponad 18 000m2, innowacyjne magazyny wysokiego składowania surowców oraz hartownia szkła. Firma aktywnie włącza się w inicjatywy społeczne, ogłaszając konkursy dla młodych artystów (m.in. „ASPiruj, kreuj, GRAweruj” zorganizowany we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Łodzi) oraz dba o rozwój swoich pracowników, nieustannie podnosząc ich kompetencje, dzięki uczestnictwu w licznych szkoleniach i forach. Radaway od wielu lat jest gościem prestiżowych targów branżowych na świecie m.in. CERSAIE w Bolonii,  ISH we Frankfurcie nad Menem, MosBuild w Moskwie, gdzie wspólnie z największymi przedstawicielami branży sanitarnej, promuje polskie produkty. Marka od wielu lat jest koneserem niebanalnego wzornictwa, które powstaje w oparciu o wykorzystanie nowatorskiej technologii i najlepszych komponentów. Radaway to wybór ludzi, którzy kochają piękno trwale zintegrowane z jakością.
 
Marka Radaway to:

  • Polski producent rozwiązań sanitarnych (kabin, odpływów, brodzików i płyt),
  • Firma, która działa na rynku od 2002 roku,
  • Organizator wielu akcji społecznych i uczestnik prestiżowych targów na światowym poziomie,
  • Symbol bezawaryjnej eksploatacji, wysokiej jakości i ponadczasowego wzornictwa.

Radaway historia firmy jak powstała - Salon Łazienkowy Dąbrowa Tarnowska Tarnów - lazienkarium.pl


Jakość według Radaway

Potwierdzeniem niedoścignionego wzornictwa i doskonałych walorów użytkowych produktów Radaway są certyfikaty renomowanych jednostek sprawdzających. Atesty Higieniczne wydane przez Zakład Higieny Środowiska stanowią dowód na to, że odpływy liniowe oraz kabiny natryskowe Radaway spełniają najwyższe wymogi sanitarne, a także będą gwarancją satysfakcji Kupującego oraz zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa ich Użytkowników. Serie produktowe Radaway charakteryzują również deklarowane właściwości użytkowe związane z długoletnią eksploatacją, czystością oraz odpornością na urazy mechaniczne. Wieloletnie doświadczenie w branży, podparte wiedzą oraz zapleczem złożonym z innowacyjnego parku maszynowego i własnego działu konstrukcyjnego, przyczyniły się do uzyskania przez producenta miana eksperta w dziedzinie rozwiązań prysznicowych. Ogromne know-how oraz chęć nieustannego rozwoju są filarami działalności obejmującej nie tylko teren polskiego, lecz także światowego rynku. Rozwiązania Radaway to umiejętność łączenia formy i funkcji dających niesamowitą przyjemność! 

Jakość według Radaway to:

  • Selekcja najlepszych komponentów i troska o każdy etap produkcji,
  • Rozbudowana sieć produkcyjna oraz własny dział konstrukcyjny,
  • Atesty Higieniczne wydane przez Zakład Higieny Środowiska,
  • Deklarowane właściwości użytkowe obejmujące trwałość, czystość i długoletnią eksploatację.

Radaway jakość firmy produkcji innowacyjność - Salon Łazienkowy Dąbrowa Tarnowska Tarnów - lazienkarium.pl


Co to jest technologia Chrome+?

W łazience zazwyczaj gości chrom. Baterie łazienkowe, poręcze, uchwyty i elementy kabiny prysznicowej występują najczęściej w chromowanym, połyskującym odcieniu, gwarantując gustownie zaprojektowaną całość. Mimo uniwersalności surowca mogą jednak występować różnice odcienia pomiędzy poszczególnymi produktami, dlatego marka Radaway oferuje wykończenie Chrome+. To technologia, dzięki której profile pionowe i wsporniki fenomenalnie lśnią, a także znacznie ułatwiają dopasowanie armatury sanitarnej. Rozwiązanie występuje w standardzie w serii Arta oraz jako Chrome +. Opcja w pozostałych propozycjach producenta i podlega dodatkowej opłacie. W wykończeniu Chrome + można także zamówić stylowe wieszaki montowane do szyby oraz ściany stałej, co zapewni nie tyle estetyczny efekt, ile stanie się praktycznym niezbędnikiem w łazience. Wybierając warianty Chrome +, zyskamy pewność o pełnym, stylistycznym dopasowaniu i pozbędziemy się problemów z poszukiwaniem idealnych, chromowanych elementów. 

Radaway Chrome+ to:

  • Znacznie lepsze dopasowanie do armatury sanitarnej,
  • Wyraźnie większy połysk elementów chromowanych,
  • Bardziej elegancki design,
  • Technologia produkcji profili pionowych, profili wspornika oraz wieszaków Radaway,
  • Rozwiązanie opcjonalne, jedynie seria Arta posiada je w standardzie.

Radaway Chrom Plus + lazienkarium.pl

Giaros
Nowoczesny
Konglomerat
Niski
Biały
Świebodzin
42.00
90 cm
120 cm
4 cm

Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
  Norks

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.  
 

 
   Norks
Tilbakebetaling av merverdiavgift‎ (mva.)

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.

Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:

- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"

For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.

Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.

Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.

Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift‎ ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).

På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.

Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)
Що необхідно зробити, щоб отримати повернення ПДВ?
Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.

Які документи необхідні?
Для зручності наших клієнтів, ми завжди цілу необхідно документацію.
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:

- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».

Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії  документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає  кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
 
А що на митному кордоні?
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі  будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом. 

Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.

До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих  [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].

Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів. 

Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.

Ласкаво просимо до здійснення покупок!
 

 
   Беларусь
Умовы вяртання падатку VAT для турыстаў з па- за Еўрапейскага Саюза (Ураіна, Беларусь, Расія, Швейцарыя, Нарвегія і г.д.).
Што трэба зрабіць, каб вярнуць падатак VAT?
Куплены ў нашай фірме прадукт трэба ў непарушаным стане вывезці па- за межы Еўрапейскага Саза не пазней як у апошні дзень трэцяга месяца, наступнага па месяцы ў каторым была зроблена пакупка.

Якія дакументы патрэбныя?
Для зручнасці нашых кліентаў мы заўсёды прыкладаем да пакупкі ўсе неабходныя дакументы.
Пры пакупцы кожны кліент з краіны, каторая не ўваходзіць у ЕС атрымлівае ад нас: 

- Чэк або фактуру;
- Дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў".

Для таго, каб дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў» быў складзены правільна, нашым супрацоўнікам будзе патрэбны Ваш нумар пашпарту альбо іншага дакумента, які падцвярджае асобу, каторая перасякае мяжу Польшчы. 
З вышэй пададзенымі дакументамі, а таксама з заказаным асартыментам, Вам наабходна накіроўвацца да памежнага пераходу. 

А што на мяжы? 
На мяжы трэба прадставіць атрыманыя ад нас дакументы, каторыя будуць правератыя мытнай службай на прыкмету правільнасці дадзеных асобы, каторая вывозіць пакупку, а таксама асартыменту, каторы дадзеная асоба вывозіць. Пасля чаго на дакументах мытная служба паставіць нумарную пячатку аб праходжанні мытні. 

Як адбываецца вяртанне заплачанага падатку VAT? 
Пасля перасячэння мяжы і мытнаму афармленню тавараў, калі ласка, адпраўце па пошце ці кур'ерам на адрас нашага офіса GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, дакумент адзначаны пячаткай мытні.

У тэрмін да 14 дзён з моманту атрымання дакументаў будзе зроблены грашовы перавод сумы VAT на банкаўскі рахунак, пададзены Вамі. Грашовы перавод будзе зроблены ў польскіх злотых [PLN], пры жаданні мы можам выканаць перавод таксама і ў еўра [€].
У сувязі з высокімі выдаткамі на міжнародныя грашовыя пераводы, наша фірма будзе спаганяць аплату за паслугі 150 злотых , незалежна ад кошту замоўленага тавару. 

А што калі прадукты адпраўленыя кур'ерам? 
У такой сітуацыі, мы не павінны выстаўляць аніякіх фактур. Мы адразу адпраўляем рахунак- фактуру з 0 VAT, дзякуючы гэтаму не будзе спаганяцца плата за паслугі. Замова  будзе дастаўлена непасрэдна на аб’ект, усё, што Вам трэба зрабіць, гэта зазначыць  адрас дастаўкі а таксама дадзеныя да фактуры. Гэтая опцыя даступная толькі для Швейцарыі і Нарвегіі. 
 
Сардэчна запрашаем Вас за пакупкамі!

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What should I do to receive a refund of VAT?
The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.

What documents are necessary ?
For the convenience of our customers, we always complete all the required documentation.
On purchase, all clients form outside of the European Union receive: 

- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document

In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
With the above documents and goods you should go to a border crossing.

What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.

How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław

Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].  
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.

What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.

We cordially invite you to try our services. 
 


 
   Deutsch
Grundsätze der Mehrwertsteuererstattung den Reisenden außer der EU (die Ukraine, Weißrussland, Russland, die Schweiz, Norwegen etc.).
Was müssen Sie machen, um Mehrwertsteuererstattung zu bekommen?
Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.

Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:

-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"

Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.

Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.

Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch  die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.

Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.

Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.
 
 
 

Rekomendacje i wyróżnienia