Omnires Syfon Umywalkowy ozdobny, chrom połysk A186CR

4.53125 5 64 Product
Omnires
Producent: Omnires
Seria: Syfony
Kod: A186CR
Dotychczas kupiony: 118 razy
Kolor:
Cena: 129 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 0,00 zł
Zamów rozmowę

Opis produktu Omnires Syfon Umywalkowy ozdobny, chrom połysk A186CR


- Producent: Omnires
- Seria: Omnires
- Kod produktu: A186
- Kolor: Chrom
- Całkowita długość: 35 cm
- Wysokość całkowita: 12,5-21 cm
- Długość rury przyłączeniowej do kanalizacji: 30 cm
- Podłączenie do umywalki 1 1/4"
- Gwarancja 2 lata
 
Omnires zajmuje się dystrybucją oraz produkcją elementów wyposażenia łazienek. Oferuje armaturę, kompleksowe rozwiązania prysznicowe a także szereg akcesoriów łazienkowych. Firma działa na rynku już od przeszło 20 lat. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu i posiadaniu obecnie nowoczesnego centrum logistycznego w okolicach Warszawy jest w stanie zaoferować każdemu klientowi bogatą ofertę produktów dopasowanych do jego potrzeb.

Zamów wycięcie otworu w Twojej umywalce lub zlewie


Powierz bezpieczne i profesjonalne wybijanie otworu w umywalkach lub zlewach: ceramicznych, granitowych lub dolomitowych.
Szanuj swój czas i nie ryzykuj uszkodzenia produktu.
 
  • Czas realizacji do 24h
  • Otwór wybijamy w miejscu przygotowanym przez producenta
  • Wybijamy otwory pod: baterie oraz dozowniki na mydło
  • Wykorzystujemy jedynie diamentowe wiertła

Wycinanie otworów w umywalkach ceramicznych i granitowych


Jaką baterię umywalkową wybrać?

Ważną częścią każdej umywalki jest bateria umywalkowa. Jej rozmiar, design oraz wykończenie będą zależały od charakteru wnętrza oraz preferencji użytkowników. Istotna jest też funkcjonalność! W tym przypadku warto postawić na to, co najlepsze, czyli baterie elektroniczne. To rodzaj armatury, którą jeszcze do niedawna można było spotkać wyłącznie w miejscach użyteczności publicznej takich jak uzdrowiska, hotele czy galerie handlowe. Obecnie to must have każdego, komu zależy na higieniczności oraz oszczędnym zużyciu wody! Rozwiązania wyposażone są w specjalny sensor (czujnik ruchu), który otwiera strumień w momencie, kiedy zbliżysz dłonie lub przedmiot do wylewki, a następnie zamyka go po określonym czasie lub wtedy, gdy odsuniesz ręce. W ten sposób zużywasz tyle wody, ile potrzebujesz i nie marnujesz ani jednej kropli! Taka funkcjonalność w postaci braku konieczności dotykania pokręteł przekłada się też na zwiększoną czystość w strefie mycia i oznacza koniec z widocznymi odciskami palców na armaturze. Dzięki temu sprzątanie pójdzie jak z płatka!
 
  • Idealnym uzupełnieniem umywalki będzie bateria bezdotykowa, inaczej bateria elektroniczna.
  • To armatura, która oznacza mniej zarazków na powierzchni baterii, co pozwala uzyskać nieskazitelną czystość w strefie mycia. 
  • Baterie bezdotykowe ograniczają zjawisko marnotrawstwa wody. Z taką armaturą zmniejszysz zużycie i zaoszczędzisz pieniądze.
  • Jakie baterie bezdotykowe warto kupić? Najlepsze to te od renomowanych producentów! Warto zwrócić uwagę na baterie elektroniczne Oras, które poza ciekawym designem wyróżniają się praktycznością i solidnością. Oras do produkcji armatury wykorzystuje trwały mosiądz oraz specjalne powłoki pozbawione niklu.
  • Wybierz jedną z baterii z rankingu TOP 10 najlepsze baterie bezdotykowe - sprawdź ranking baterii elektronicznych

Oras baterie bezdotykowe

Syfony
Nowoczesny
Butelkowy, Ozdobny
Okrągły - owalny
Chrom
Kraków, Warszawa, 29 innych miast
Duravit ME by Starck Toaleta WC Compact krótka 37x48 cm Rimless bez kołnierza biała 2530090000
Dostępność: dostępny
(1054 opinie)
768 zł
Villeroy & Boch Venticello Umywalka nablatowa 55x36 cm biała Weiss Alpin 41135501
Dostępność: dostępny
(297 opinii)
830 zł
Cersanit City Oval Zestaw Toaleta WC CleanOn z deską Slim biała K35-025+K98-0146
Dostępność: dostępny
(1063 opinie)
715 zł
Omnires Korek Klik-Klak do umywalki, chrom błyszczący
Dostępność: dostępny
(168 opinii)
78 zł
Oras Optima Bezdotykowa bateria umywalkowa 6V chrom 1714F
Dostępność: dostępny
(665 opinii)
657 zł
Catalano Premium Umywalka wisząca lub meblowa 40x32 cm z powłoką CataGlaze biała 140VP00 / 40VP
Dostępność: dostępny
(139 opinii)
532 zł
Bathco Baviera Umywalka nablatowa 30x30x11 cm, biała 4050
Dostępność: dostępny
(223 opinie)
364 zł
Grohe Rapid SL Zestaw 3w1 Stelaż do WC + wsporniki + przycisk Skate Cosmopolitan chrom 38772001
Dostępność: dostępny
(116 opinii)
622 zł
Brak opinii na temat tego produktu.

Opinie o produkcie Omnires Syfon Umywalkowy ozdobny, chrom połysk A186CR


Twoja ocena:

Napisz opinię na temat tego produktu:

Antyspam *



Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
  Norks

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.  
 

 
   Norks
Tilbakebetaling av merverdiavgift‎ (mva.)

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.

Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:

- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"

For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.

Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.

Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.

Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift‎ ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).

På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.

Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)
Що необхідно зробити, щоб отримати повернення ПДВ?
Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.

Які документи необхідні?
Для зручності наших клієнтів, ми завжди цілу необхідно документацію.
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:

- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».

Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії  документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає  кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
 
А що на митному кордоні?
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі  будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом. 

Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.

До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих  [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].

Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів. 

Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.

Ласкаво просимо до здійснення покупок!
 

 
   Беларусь
Умовы вяртання падатку VAT для турыстаў з па- за Еўрапейскага Саюза (Ураіна, Беларусь, Расія, Швейцарыя, Нарвегія і г.д.).
Што трэба зрабіць, каб вярнуць падатак VAT?
Куплены ў нашай фірме прадукт трэба ў непарушаным стане вывезці па- за межы Еўрапейскага Саза не пазней як у апошні дзень трэцяга месяца, наступнага па месяцы ў каторым была зроблена пакупка.

Якія дакументы патрэбныя?
Для зручнасці нашых кліентаў мы заўсёды прыкладаем да пакупкі ўсе неабходныя дакументы.
Пры пакупцы кожны кліент з краіны, каторая не ўваходзіць у ЕС атрымлівае ад нас: 

- Чэк або фактуру;
- Дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў".

Для таго, каб дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў» быў складзены правільна, нашым супрацоўнікам будзе патрэбны Ваш нумар пашпарту альбо іншага дакумента, які падцвярджае асобу, каторая перасякае мяжу Польшчы. 
З вышэй пададзенымі дакументамі, а таксама з заказаным асартыментам, Вам наабходна накіроўвацца да памежнага пераходу. 

А што на мяжы? 
На мяжы трэба прадставіць атрыманыя ад нас дакументы, каторыя будуць правератыя мытнай службай на прыкмету правільнасці дадзеных асобы, каторая вывозіць пакупку, а таксама асартыменту, каторы дадзеная асоба вывозіць. Пасля чаго на дакументах мытная служба паставіць нумарную пячатку аб праходжанні мытні. 

Як адбываецца вяртанне заплачанага падатку VAT? 
Пасля перасячэння мяжы і мытнаму афармленню тавараў, калі ласка, адпраўце па пошце ці кур'ерам на адрас нашага офіса GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, дакумент адзначаны пячаткай мытні.

У тэрмін да 14 дзён з моманту атрымання дакументаў будзе зроблены грашовы перавод сумы VAT на банкаўскі рахунак, пададзены Вамі. Грашовы перавод будзе зроблены ў польскіх злотых [PLN], пры жаданні мы можам выканаць перавод таксама і ў еўра [€].
У сувязі з высокімі выдаткамі на міжнародныя грашовыя пераводы, наша фірма будзе спаганяць аплату за паслугі 150 злотых , незалежна ад кошту замоўленага тавару. 

А што калі прадукты адпраўленыя кур'ерам? 
У такой сітуацыі, мы не павінны выстаўляць аніякіх фактур. Мы адразу адпраўляем рахунак- фактуру з 0 VAT, дзякуючы гэтаму не будзе спаганяцца плата за паслугі. Замова  будзе дастаўлена непасрэдна на аб’ект, усё, што Вам трэба зрабіць, гэта зазначыць  адрас дастаўкі а таксама дадзеныя да фактуры. Гэтая опцыя даступная толькі для Швейцарыі і Нарвегіі. 
 
Сардэчна запрашаем Вас за пакупкамі!

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What should I do to receive a refund of VAT?
The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.

What documents are necessary ?
For the convenience of our customers, we always complete all the required documentation.
On purchase, all clients form outside of the European Union receive: 

- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document

In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
With the above documents and goods you should go to a border crossing.

What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.

How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław

Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].  
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.

What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.

We cordially invite you to try our services. 
 


 
   Deutsch
Grundsätze der Mehrwertsteuererstattung den Reisenden außer der EU (die Ukraine, Weißrussland, Russland, die Schweiz, Norwegen etc.).
Was müssen Sie machen, um Mehrwertsteuererstattung zu bekommen?
Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.

Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:

-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"

Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.

Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.

Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch  die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.

Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.

Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.
 
 
 

Rekomendacje i wyróżnienia