Warunki gwarancji produktów marki Hansgrohe
Każdy zakup wiąże się możliwością wystąpienia usterki lub problemami, które w trakcie eksploatacji mogą dać się we znaki niejednemu Użytkownikowi. Marka Hansgrohe, pragnąc chronić potrzeby swoich Klientów, udziela na wszystkie swoje produkty aż 5 lat gwarancji, licząc od daty ich zakupu. To formalne potwierdzenie bezawaryjności i długoletniej niezawodności sanitariatów marek hansgrohe oraz Axor. Tak długi okres to zapewnienie o najlepszych surowcach, innowacyjnym procesie produkcyjnym i braku problemów w trakcie eksploatacji. Należy pamiętać o tym, by podczas sprzątania stosować się do zaleceń producenta i nie korzystać z agresywnie działających środków chemicznych i detergentów. Aby cały proces reklamacyjny zakończył się pomyślnie dla nabywającego, musi on zgłosić powstałą usterkę wraz z dowodem zakupu do jednostki, w której dany produkt został kupiony. W przypadku korzystnego rozpatrzenia reklamacji producent ma obowiązek do wymiany, naprawy lub zwrotu środków pieniężnych do 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Wybierając Hansgrohe i Axor mamy pewność, że nie będziemy borykać się z żadnymi problemami i uciążliwymi reklamacjami!
Gwarancja na produkty Hansgrohe i Axor:
- 5 lat gwarancji na produkty marki Hansgrohe,
- 5 lat gwarancji na produkty marki Axor,
- Wydłużona gwarancja to potwierdzenie jakości i niezawodności rozwiązań Axor i Hansgrohe.
Hansgrohe PuraVida, Hansgrohe Logis… czyli kilka słów o marce Hansgrohe
Marka Hansgrohe to czołowy przedstawiciel branży sanitarnej, symbol prestiżu oraz wysokiej jakości produktów, który od lat zajmuje kluczowe miejsca w topowych rankingach baterii polecanych do każdej łazienki. Historia firmy zrodziła się w niemieckim miasteczku – położonym w sercu Schwartzwaldu – Schiltach. Hans Grohe – założyciel sanitarnej potęgi – stawiał swoje pierwsze kroki w działalności produkcyjnej, rozpoczynając od tkactwa oraz tłoczenia części metalowych po elementy wyposażenia łazienek. Rozwój i zamiłowanie do żywiołu jakim jest woda, doprowadziło Hansa na szczyt, a kontynuacja rodzinnej pasji przez syna Klausa Grohe oraz jego synów Richarda Grohe i Philippe Grohe sprawiło, że obecnie marka jest jedną z najbardziej popularnych, cenionych i rozpoznawalnych firm na świecie. Hansgrohe otwiera się na świat i potrzeby rynku, tworzy w oparciu o zasady ochrony środowiska i kładzie duży nacisk na innowacje technologiczne, by łazienka stała się miejscem pełnym nowoczesnych oraz ekologicznych rozwiązań gwarantujących mniejsze zużycie wody i zwiększoną przyjemność podczas korzystania z każdego elementu kolekcji Hansgrohe. Karty katalogu zajmują unikatowe pozycje armatury: Hansgrohe PuraVida, Hansgrohe Logis, Hansgrohe Metris czy Hansgrohe Focus oraz Hansgrohe Talis. Oszczędność jaką dają innowacje EcoSmart, AirPower, CoolStart czy komfort zapewniony przez ComfortZone oraz QuickClean stają się wyznacznikami dobrego designu. Sanitarny dyktator trendów – Hansgrohe – to pewność, że łazienka będzie idealna!
Hansgrohe to:
- Jedna z najbardziej rozpoznawanych marek branży łazienkowej, bazująca na spektakularnym designie oraz innowacyjności,
- Firma, którą w Schwartzwaldzie założył Hans Grohe,
- Unikatowe kolekcje armatury sanitarnej – m.in.: Hansgrohe PuraVida, Hansgrohe Talis czy Hansgrohe Metris,
- Symbol piękna i innowacji zamkniętych w funkcjach EcoSmart, AirPower, CoolStart czy ComfortZone oraz QuickClean.
Głowica ceramiczna = niezawodność!
By produkt służył nam przez lata, warto przeanalizować materiał z jakiego został wykonany i – poza designem – skupić się na parametrach technicznych, dodatkowych funkcjach oraz kwestiach ekonomiczności i ekologii. Sercem armatury łazienkowej jest głowica. Najbardziej trwałe i niezawodne okazują się głowice ceramiczne. To niewidoczny element baterii, odpowiedzialny za prawidłowy przepływ wody. Zapobiega on uciążliwemu kapaniu z kranu i pozwala na szybką regulację strumienia. Wszystkie baterie Hansgrohe i Axor zostały wyposażone w rozwiązania ceramiczne, dzięki czemu możliwa jest bezawaryjna eksploatacja oraz komfortowa modulacja wypływającego strumienia. Wpływa to nie tylko na komfortową obsługę urządzenia, lecz także zmniejszanie zużycia wody. Pamiętajcie, że jeśli wybieracie armaturę sanitarną, to tylko z ceramiczną głowicą!
Co to jest ceramiczna głowica i dlaczego warto ją wybrać?
- To serce armatury łazienkowej i kuchennej,
- Odpowiada za mieszanie wody ciepłej i zimnej,
- Ceramiczna głowica to symbol niezawodności i wieloletniego użytkowania,
- Rozwiązanie zapobiega uciążliwemu kapaniu wody z kranu oraz wpływa na komfortową regulację strumienia.
Co to jest technologia AirPower
Technologia AirPower zastosowana w rozwiązaniach Hansgrohe i Axor to sposób na oszczędności w łazience. Niemiecka firma jest pionierem w dziedzinie ochrony środowiska i cennych zasobów wody, co niejednokrotnie udowodniła dzięki innowacjom taki jak EcoSmart, AirPower czy CoolStart. AirPower polega na napowietrzaniu strumienia wody, wskutek czego wydaje się on być większy, lżejszy i przyjemniejszy. Miękkie krople skutecznie obmyją ciało, dając poczucie maksymalnego odprężenia. Oprócz doznań zmysłowych, ważna jest też kwestia ekologii, ponieważ tak skonstruowana technologia zdecydowanie ogranicza zużycie wody. W przypadku deszczownic Hansgrohe oraz Axor nawet nie odczujemy, że ilość wody pobieranej podczas wypływu jest dużo mniejsza – ponieważ na litr wody przypada około trzy litry powietrza. W trosce o każdą kroplę, zapobiegając pryskaniu oraz nadmiernemu zużyciu cennego zasobu, Hansgrohe stworzyło innowację na miarę XXI wieku, łączącą fenomenalny design z aspektem ochrony przyrody. To obniżenie kosztów energii i zmniejszenie ilości przepływu wody oraz zwiększenie przyjemności podczas każdej kąpieli. Czy warto? Oczywiście, że tak!
Co to jest technologia AirPower?
- Technologia wykorzystywana w bateriach Axor i Hansgrohe,
- Innowacja polegająca na napowietrzaniu strumienia wody,
- To sposób na ograniczenie zużycia, ponieważ na 1 litr wody przypada około trzech litrów powietrza,
- Efektem jest miękka, sperlona kaskada dająca przyjemność użytkowania przy równoczesnym obniżeniu kosztów energii i ilości zużytej wody,
- To symbol ekologicznej i komfortowej łazienki.