Axor Universal Circular Mydelniczka czarny mat 42805670

Axor
Producent: Axor
Kod: 42805670
Kolor:
Cena: 647 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 0,00 zł
Kup taniej
Zamów rozmowę

Opis produktu Axor Universal Circular Mydelniczka czarny mat 42805670


- Producent: Axor
- Seria: Universal Circular
- Kod produktu: 42805670
- Kolor: Czarny mat
- Montaż: Ścienny
- Kupuj tylko w certyfikowanym sklepie internetowym
- Z materiałem montażowym
- Mocowanie kryte
- Rozstaw otworów: 35 mm
- Średnica otworu: 6 mm
- Zawartość opakowania: Mydelniczka, materiał montażowy, instrukcja montażu
- Gwarancja producenta: 5 lat
- Waga brutto: 200 g
- Waga netto: 200 g
- EAN: 4059625367629

Axor Manufaktura – poznaj nieograniczone możliwości Axor

Gdy łazienka ma stać się indywidualną wizją stylu i piękna, z pomocą przychodzi Axor Manufaktura – fabryka spełnionych marzeń o designerskich bateriach łazienkowych. Łącznie do dyspozycji Klienta jest aż 15 szczotkowanych lub polerowanych wariantów kolorów, które mogą przybrać odcień głębokiej czerni lub wytwornego czerwonego złota, a dzięki specjalnej technice wykończenia powierzchni zwanej PVD (Physical Vapor Desposition) baterie wykazują większą odporność na czynniki chemiczne czy korozję oraz zapewniają fenomenalny efekt wizualny. Innowacyjna technologia wpływa na zwiększoną żywotność baterii Axor, dzięki czemu wnętrze łazienki, mimo upływu lat wciąż będzie zachwycać oryginalnością i wyrafinowaniem. Ta ekskluzywna oferta dedykowana jest tym, którzy chcą urządzić niepowtarzalną przestrzeń kąpielową – wyjątkowe baterie z pewnością dodadzą łazience prestiżu i intrygującego charakteru. Barwy znakomicie wzbogacą designerskie aranże. Koszt oraz okres oczekiwania na swój zindywidualizowany produkt są nieco wyższe od elementów w wersji standardowej, ale rezultat jest wart każdej złotówki i każdej minuty – gwarantujemy. Propozycje Axor Manufaktura wykraczają poza ramy sanitariatów, to nowa odsłona armatury! 

Co gwarantuje Axor Manufaktura?
 
  • 15 szczotkowanych lub polerowanych wariantów wykończenia baterii Axor,
  • Modne kolory, takie jak m.in. złoto, czerń, nikiel, czerwone złoto, brąz, chrom
  • Nowatorską technologię PVD zwiększającą wytrzymałość i odporność powierzchni armatury,
  • Ciekawą i oryginalnie urządzoną przestrzeń.

hansgrohe axor manufatkura - baterie kolorowe gnsbud


Głowica ceramiczna = niezawodność!

By produkt służył nam przez lata, warto przeanalizować materiał z jakiego został wykonany i – poza designem – skupić się na parametrach technicznych, dodatkowych funkcjach oraz kwestiach ekonomiczności i ekologii. Sercem armatury łazienkowej jest głowica. Najbardziej trwałe i niezawodne okazują się głowice ceramiczne. To niewidoczny element baterii, odpowiedzialny za prawidłowy przepływ wody. Zapobiega on uciążliwemu kapaniu z kranu i pozwala na szybką regulację strumienia. Wszystkie baterie Hansgrohe i Axor zostały wyposażone w rozwiązania ceramiczne, dzięki czemu możliwa jest bezawaryjna eksploatacja oraz komfortowa modulacja wypływającego strumienia. Wpływa to nie tylko na komfortową obsługę urządzenia, lecz także zmniejszanie zużycia wody. Pamiętajcie, że jeśli wybieracie armaturę sanitarną, to tylko z ceramiczną głowicą!

Co to jest ceramiczna głowica i dlaczego warto ją wybrać?

  • Ceramiczna głowica to symbol niezawodności i wieloletniego użytkowania,
  • Rozwiązanie zapobiega uciążliwemu kapaniu wody z kranu oraz wpływa na komfortową regulację strumienia,
  • To serce armatury łazienkowej i kuchennej,
  • Odpowiada za mieszanie wody ciepłej i zimnej.

Hansgrohe Głowica Ceramicza gnsbud


Certyfikowany sprzedawca Hansgrohe

Marki hansgrohe i Axor to czołowi reprezentacji świata armatury i ceramiki sanitarnej. Niepowtarzalne wzornictwo i wysoka jakość produktów są wyrazem kunsztu tworzenia i ogromnego know-how osiągniętego w wyniku doświadczenia oraz długoletnich analiz związanych z postępem technologicznym, pojawiającymi się innowacjami oraz potrzebami Konsumentów. Wypracowane struktury oraz standardy są także fundamentem do osiągnięcia trwałych partnerskich relacji z innymi przedstawicielami z branży łazienkowej, opartych na sprecyzowanych regułach i społecznej odpowiedzialności biznesu. Nasz sklep – jako Certyfikowany Sprzedawca marek hansgrohe oraz Axor – to gwarancja rzetelnych informacji, merytorycznego przygotowania i przeszkolenia Handlowców pod kątem produktowym co przekłada się na najwyższą jakość obsługi Klienta w Polsce.  Dzięki zasadom wypracowanym z firmą Hansgrohe gwarantujemy Państwu kompleksowość oraz terminową dostawę zamówienia, bogatą ofertę prawidłowo dobranych produktów komplementarnych oraz niezwłoczną realizację ewentualnych reklamacji. Współpraca z Hansgrohe obliguje nas do spełniania europejskich norm związanych z obsługą Klienta, dlatego wybierając nasz sklep zyskują Państwo nie tylko oryginalny i pochodzący z polskiej dystrybucji asortyment, lecz także gwarancję wysokiej jakości procesów sprzedażowych i posprzedażowych. Hansgrohe i Axor tylko z naszym zespołem.

Zamawiając u nas zyskujesz:

  • Szybką realizację zamówienia i reklamacji,
  • Tylko oryginalny asortyment,
  • Prawidłowy dobór produktów komplementarnych,
  • Atrakcyjne ceny i koszty dostaw.

Axor Certyfikowany Sprzedawca - Dystrybutor Polska - sklep Internetowy


Warunki gwarancji produktów marki Axor

Każdy zakup wiąże się możliwością wystąpienia usterki lub problemami, które w trakcie eksploatacji mogą dać się we znaki niejednemu Użytkownikowi. Marka Hansgrohe, pragnąc chronić potrzeby swoich Klientów, udziela na wszystkie swoje produkty aż 5 lat gwarancji, licząc od daty ich zakupu. To formalne potwierdzenie bezawaryjności i długoletniej niezawodności sanitariatów marek hansgrohe oraz Axor. Tak długi okres to zapewnienie o najlepszych surowcach, innowacyjnym procesie produkcyjnym i braku problemów w trakcie eksploatacji. Należy pamiętać o tym, by podczas sprzątania stosować się do zaleceń producenta i nie korzystać z agresywnie działających środków chemicznych i detergentów. Aby cały proces reklamacyjny zakończył się pomyślnie dla nabywającego, musi on zgłosić powstałą usterkę wraz z dowodem zakupu do jednostki, w której dany produkt został kupiony. W przypadku korzystnego rozpatrzenia reklamacji producent ma obowiązek do wymiany, naprawy lub zwrotu środków pieniężnych do 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Wybierając Hansgrohe Axor mamy pewność, że nie będziemy borykać się z żadnymi problemami i uciążliwymi reklamacjami!

Gwarancja na produkty Hansgrohe i Axor:

  • 5 lat gwarancji na produkty marki Hansgrohe,
  • 5 lat gwarancji na produkty marki Axor,
  • Wydłużona gwarancja to potwierdzenie jakości i niezawodności rozwiązań Axor i Hansgrohe.

Axor Gwarancja Producenta lazienkarium.pl


Axor Citterio, Axor Stack Organic i Axor Uno... czyli kilka słów o marce Axor

Baterie Axor Hansgrohe to symbol piękna, wyraz kunsztu tworzenia i pasji. Ta uśpiona wizja idylli – jaką ma być łazienka – ożywiona krystalicznym strumieniem wody, który wypływa z wylewki, uruchamia wyobraźnię i na nowo definiuje, czym jest piękno. W myśl koncepcji marki Axor, armatura łazienkowa ma za zadanie rozbudzać fantazję i emanować niewyobrażalną siłą, by kąpiel była gradacją nietuzinowych doświadczeń, rozpoczynając od subtelnego pieszczącego obmycia, po odżywczy nurt, będący rytualnym kartharis. Pomiędzy praktycznymi i innowacyjnymi udogodnieniami, w projektach marki Axor skrywa się potężna dawka indywidualizmu, dzięki czemu wnętrze nabiera osobistych cech. Odwołanie do naturalnych inspiracji zostało zjednane z potrzebą człowieka, aby być blisko przyrody i czerpać z jej obfitości pełnymi garściami. W ten sposób pokój kąpielowy staje się pomieszczeniem, gdzie w obliczu potęgi żywiołu i perfekcji chromowanej armatury dostrzegamy to, co niezauważalne. Marka Axor współpracuje ze znakomitymi rzemieślnikami, jak Philippe Starck (m.in. przy projekcie serii takich jak: Axor Stack Oragnic, Axor Stack, Axor Shower Collection), Antonio Citterio (m.in. Axor Citterio, Axor Citterio M, Axor Citterio E), Phoenix Design (m.in. Axor Montreux, Axor Carlton), Jean-Marie Massaud (m.in. Axor Massaud), Particia Urquiola (m.in. Axor Urquiola). Arcydzieła sztuki sanitarnej Axor można podziwiać we wielu obiektach publicznych. Są to m.in. Burj Khalifa w Dubaju, Hotel Mandarin Oriental w Barcelonie, stadion Estadio Chivas w Meksyku, restauracja Geist w Danii czy Hotel W w Tajwanie. Warto przenieść nieco światowego designu do własnego mieszkania i celebrować przyjemność przy akompaniamencie piękna i jakości.

Axor to:

  • Ceniona i znana marka w branży sanitarnej,
  • Symbol luksusu i ekskluzywności,
  • Marka współpracująca z wybitnymi projektantami, takimi jak: Philippe Starck, Antonio Citterio czy Particia Urquiola,
  • Niebanalne propozycje baterii: Axor Starck Organic, Axor Citterio czy Axor Massaud,
  • Rozwiązania wykorzystane w wielu renomowanych obiektach na świecie – m.in. Hotel Mandarin Oriental w Barcelonie.

Axor Starck Axor Citterio Axor Massaud - hansgrohe Axor baterie gnsbud

Universal Circular
Nowoczesny
Prostokątny - kwadratowy
Czarny, Matowy
Kraków, Warszawa
0.20

Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
  Norks

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.  
 

 
   Norks
Tilbakebetaling av merverdiavgift‎ (mva.)

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.

Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:

- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"

For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.

Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.

Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.

Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift‎ ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).

På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.

Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)
Що необхідно зробити, щоб отримати повернення ПДВ?
Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.

Які документи необхідні?
Для зручності наших клієнтів, ми завжди цілу необхідно документацію.
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:

- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».

Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії  документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає  кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
 
А що на митному кордоні?
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі  будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом. 

Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.

До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих  [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].

Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів. 

Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.

Ласкаво просимо до здійснення покупок!


 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What should I do to receive a refund of VAT?
The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.

What documents are necessary ?
For the convenience of our customers, we always complete all the required documentation.
On purchase, all clients form outside of the European Union receive: 

- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document

In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
With the above documents and goods you should go to a border crossing.

What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.

How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław

Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].  
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.

What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.

We cordially invite you to try our services. 
 


 
   Deutsch
Grundsätze der Mehrwertsteuererstattung den Reisenden außer der EU (die Ukraine, Weißrussland, Russland, die Schweiz, Norwegen etc.).
Was müssen Sie machen, um Mehrwertsteuererstattung zu bekommen?
Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.

Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:

-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"

Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.

Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.

Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch  die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.

Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.

Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.
 
 
 

Rekomendacje i wyróżnienia