
Personalizacja stała się trendem, w którym w rolę kreatora wciela się urządzający. To on decyduje o wyglądzie przestrzeni, stopniu funkcjonalności pomieszczenia oraz innych rozwiązaniach spełniających w 100% potrzeby użytkownika. To dlatego bardzo często standardowe produkty nie zdają egzaminu. Znacznie lepiej sięgnąć po asortyment z portfolio GROHE Professional. To bogaty zbiór wspierający różne wizje projektowe, co tym samym pozwala urządzić wnętrze w pełni zindywidualizowane.

GROHE Professional i potrzeby użytkowników
Każdy jest inny. Ma inne wizje na świat łazienki i inne potrzeby. To wynika z różnych osobowości, przyzwyczajeń i stylów życia. Ten pluralizm w kontekście urządzania wnętrz może ograniczać, bo kompleksowość to domena nielicznych marek. Jedną z nich jest jednak GROHE – niemiecki producent oferujący asortyment premium, w tym GROHE Professional, czyli portfolio produktów, z którymi z łatwością można wyrazić każdy gust aranżacyjny, a przy tym połączyć trendy z maksymalną funkcjonalnością.
Armatura GROHE to propozycja oznaczająca jakość najmniejszego detalu. To warunkuje długoletnie działanie oraz brak problemów eksploatacyjnych, czy to w zakresie pielęgnacji, czy użytkowania. Zaletami rozwiązań są łatwy montaż, a także stały dostęp do ekspertów i profesjonalnych partnerów marki, którzy dzięki licznym szkoleniom i programom, są zawsze na bieżąco z technicznymi i aranżacyjnymi nowinkami. To pozwala służyć urządzającym wsparciem w procesie urządzania łazienki – jednej z najciekawszych, a zarazem najtrudniejszych przestrzeni do zagospodarowania.


Indywidualizacja nie oznacza drogich rozwiązań
Chęć pełnej indywidualizacji wnętrza nie musi kojarzyć się z horrendalnymi wydatkami, do jakich przyzwyczaił nas rynek dóbr luksusowych i totalnie spersonalizowanych. GROHE całkowicie przełamuje ten stereotyp, oferując m.in. produkty takie jak GROHE Eurosmart. To przystępna cenowo kolekcja o nowoczesnym designie, która prócz wyjątkowej estetyki, gwarantuje też funkcjonalność i ekologiczne zużycie.
W ofercie GROHE Eurosmart dostępne są cztery rozmiary produktów – idealnych zarówno do niewielkiej łazienki w bloku, jak i przestronnego pokoju kąpielowego. Urządzający mogą sięgnąć po rozwiązania takie jak GROHE bateria umywalkowa wysoka w rozmiarze XL, lub mniejsze opcje S, M czy L. Rozwiązania wyposażone są albo w standardowe dźwignie, albo występują w opcjach bezdotykowych czy hybrydowych.
Jednym z mocnych atutów oferty GROHE Eurosmart jest innowacyjność liczona mnogością zastosowanych technologii. W bateriach umywalkowych producent wykorzystał GROHE SilkMove ES (Energy Saving), która stanowi opcję tzw. zimnego startu. Polega to na tym, że uruchomienie dźwigni z pozycji środkowej uruchamia zimną wodę, a nie – jak w większości modeli – mieszaną. To daje oszczędności w zakresie zużycia energii, co przekłada się na znacznie mniejsze wydatki.
Inną technologią stosowaną przez GROHE jest Water Saving. To określenie innowacji połączonej z perlatorem, czyli siteczkiem ulokowanym na końcu wylewki. W efekcie strumień wypływający z baterii GROHE jest miękki i napowietrzony. Daje wrażenie obfitego, a w rezultacie jest znacznie mniejszy, co redukuje zużycie surowców, nie ograniczając w żaden sposób komfortu użytkowania. Innymi przejawami wygody, ekologii i bezpieczeństwa w portfolio GROHE są baterie podtynkowe prysznicowe z termostatem Grohtherm 500, czyli termostatyczne propozycje do strefy prysznica.



Styl taki, jak lubisz
Pełnia indywidualizacji nie miałaby miejsca, gdyby nie w spersonalizowany styl urządzania przestrzeni – a przecież ile ludzi, tyle gustów i pomysłów na aranżację. Żeby wyrazić ten osobisty charakter wnętrza, marka GROHE opracowała serię GROHE Eurosmart Cosmopolitan. To puryzm w czystej postaci! Wzornictwo armatury łączy wyśmienitą ergonomię z minimalistycznym sznytem, dając możliwość łączenia propozycji w każdej estetyce.
Na jaki styl się zdecydować? Urządzający najczęściej sięgają po nowoczesne nurty, które pełne są prostych kształtów oraz naturalnych materiałów; drewna czy kamienia. Ostatnie ocieplają wizualnie oraz dynamizują chłodną w odbiorze przestrzeń. Ich rolę odegrać mogą jednak też inne wykończenia – chociażby modne w ostatnich latach lastryko, czyli połączony spoiwem grys, którego powierzchnia wyróżnia się drobnymi kamyczkami. Kolor tych detali może być punktem wyjścia dla pozostałych barw użytych we wnętrzu. Tak wyrazisty akcent dekoracyjny wymaga minimalizmu w zakresie dodatków, w tym i armatury. Do tego celu idealnie nadadzą się baterie GROHE Eurosmart Cosmopolitan.



Kolor armatury ma znaczenie
Na personalizację wnętrza składa się także jedna cecha baterii łazienkowych. To kolor! Na jaki postawić? Taki, by korespondował z resztą wystroju. Najczęściej wybór pada na chrom. Jest uniwersalny, pasuje zarówno do łazienki urządzonej w surowym industrialnym stylu, jak i wnętrza rustykalnego. Sprawi, że klimat będzie elegancki. Ale co, jeśli nie chrom? Z pomocą przychodzi paleta odcieni GROHE.
Tonalną nowością w portfolio GROHE jest Phantom Black. Wykończenie to jest dostępne m.in. w serii baterii GROHE Essence. To głęboki kolor czerni, który będzie świetnie prezentował się w nowoczesnych przestrzeniach, łazienkach eklektycznych czy tych z fabrycznym sznytem. Pasuje też do estetyki skandynawskiej oraz boho. Poza magnetyzującą czernią GROHE oferuje także aż 9 innych opcji, od kolorów takich jak Warm Sunset, Cool Sunrise czy Hard Graphite, które zdecydowanie wyróżnią się w łazience.
Poznaj ciekawy kolor GROHE: Nowość GROHE: czarna bateria w odcieniu Phantom Black
Co łączy odcienie palety GROHE, takie jak Warm Sunset, Cool Sunrise czy Hard Graphite? Technologia PVD. To skrót od „physical vapor deposition”. Innowacja oznacza dziesięciokrotnie większą odporność na uszkodzenia mechaniczne niż pozostałe wykończenia galwaniczne. To dzięki temu baterie GROHE zachowują piękny wygląd przez wiele lat użytkowania.



