Vayer Volans Wanna wolnostojąca 151x72 cm konglomeratowa, biała 151.072.040.1-4.0.3.0.1

3.3 5 10 Product
Vayer
Producent: Vayer
Seria: Volans
Kod: 151072040140301
Kolor:
Cena: 4778 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 0,00 zł
+
Kup taniej
Zamów rozmowę

Opis produktu Vayer Volans Wanna wolnostojąca 151x72 cm konglomeratowa, biała 151.072.040.1-4.0.3.0.1


Vayer Volans Wanna wolnostojąca 151x72 cm konglomeratowa, biała 151.072.040.1-4.0.3.0.1

Opis produktu:

- Producent: Vayer
- Seria: Volans
- Kod produktu: 151.072.040.1-4.0.3.0.1
- Kolor: Biały
- Materiał: Konglomerat (marmur mineralny)
- Kształt: Okrągły/owalny
- Typ: Wolnostojący
- Wymiary: 151 x 72 cm
- Z powłoką przeciwdrobnoustrojową
 

lazienkarium.pl – Certyfikowany Sprzedawca Vayer

Bezpośrednia współpraca ze szwajcarską marką produktów sanitarnych Vayer to ogromny atuty naszej oferty. Dzięki wypracowaniu stałych relacji biznesowych, opierających się na partnerskich zasadach uwzględniających światowe normy obsługi Klienta oraz najwyższe standardy realizacji zamówień, możemy pochwalić się tytułem Certyfikowanego Sprzedawcy Vayer. W wyniku implementacji założeń firmy Vayer w zakres naszej działalności zapewniamy Państwa o wszechstronnych kompetencjach członków naszego zespołu, którzy za sprawą cyklicznych szkoleń asortymentowych, są w stanie odpowiedzieć na wszelkie zadane przez Państwa pytania związane technicznymi atrybutami rozwiązań Vayer, ich montażem, doborem produktów komplementarnych, a także potencjałem aranżacyjnym. Gwarantujemy, że asortyment Vayer – dostępny w naszej ofercie – to wysokiej jakości towar w 100% oryginalny i pochodzący z polskiej dystrybucji, a fachowe wsparcie oraz merytoryczne przeszkolenie naszych Handlowców pozwolą Państwu osiągnąć satysfakcję z wyboru – zarówno produktów Vayer, jak i naszego sklepu. Jako Certyfikowany Sprzedawca Vayer dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom rynku oraz producenta, dbając o każdy szczegół procesu zamówienia – począwszy od terminowości, jasności przekazywanych informacji, przyjaznym podejściu do Klienta, a na szybkiej weryfikacji ewentualnych reklamacji skończywszy. Wybierając w naszym sklepie produkty Vayer, zyskują Państwo jakość na najwyższym poziomie! 

Zamawiając u nas zyskujesz:

  • Szybką realizację zamówienia i reklamacji,
  • Tylko oryginalny asortyment,
  • Prawidłowy dobór produktów komplementarnych,
  • Atrakcyjne ceny i koszty dostaw.

Vayer Certyfikowany Sprzedawca Opinie Jakość Gnsbud Gdzie kupić Cena Tanio Ceny


Warunki gwarancji na produkty Vayer

Firma Vayer wyróżnia się na tle produktów konkurencyjnych nie tylko wysoką jakością, niesztampowym wzornictwem oraz sporym bagażem doświadczeń, lecz także długim – jak przystało na branżę sanitarną – okresem gwarancyjnym. 25 lat obejmujących asortyment linii Boomerang oraz 15 lat przysługujących na towary linii Citizen to przypieczętowanie rzetelnej postawy, świadomych decyzji dotyczących zawansowanych procesów technologicznych oraz doskonale dobranych surowców, które wpływają na niezawodność i bezawaryjność wyrobów przez długie lata. Szwajcarskie zamiłowanie do perfekcji oraz staranność w selekcji komponentów i tworzeniu parku maszynowego sprawiły, że opracowana innowacyjna technologia umożliwia uzyskanie trwałych i odpornych na urazy mechaniczne konstrukcji, które w łazience nie dość, że prezentują się oryginalnie, to stanowią symbol solidności i wręcz pedantycznej troski o każdy detal. Umywalki, brodzikiwanny wolnostojące Vayer to inwestycja nie tyle w stylowe i ponadczasowe wnętrze poddawane ciągłym fluktuacjom aranżacyjnych trendów, co kreacja funkcjonalnej i wytrzymałej na uszkodzenia przestrzeni, której nie jest straszny upływ czasu. Proces gwarancyjny marki Vayer to klucz do zrozumienia misji firmy, polegającej na tworzeniu produktów, które nawet po dekadzie użytkowania nadal cechuje ponadprzeciętna jakość! W porównaniu ze standardowym 2-letnim okresem ochronnym 25-cio i 15-letnia gwarancja Vayer to czynnik, który zdecydowanie przemawia na korzyść producenta.

Warunki gwarancji na produkty Vayer:

  • Najdłuższy okres ochronny na rynku,
  • 25 lat gwarancji na produkty z linii Vayer Boomerang,
  • 15 lat gwarancji na produkty z linii Vayer Citizen.

Vayer Gwarancja Opinie Jakość. Jaka długość Gwarancji? Reklamacja Gdzie kupić Cena Tanio Ceny lazienkarium.pl


Historia marki Vayer

Wszystko zaczęło się od niepowtarzalnych widoków ośnieżonych Alp. W chłodnej helwetyckiej scenerii zrodziła się idea tworzenia produktów, które inspirują i dają komfort, łącząc luksus, niezwykłą formę i poczucie harmonii. Łazienka stała się więc idealnym miejscem do tego, by urzeczywistnić symbiozę piękna i jakości, osiągniętą za pomocą innowacyjnych technologii opatentowanych przez szwajcarskich technologów i inżynierów. W genezę marki Vayer szczególnie wpisała się firma CENTRUM – obecny posiadacz praw do wykorzystania koncepcji oraz rozwiązań technologicznych Vayer, powstałych w odległych rejonach Szwajcarii. P.P.H.U. CENTRUM Sp. z o.o. to rodzinna działalność, która od 1985 roku dostarcza na rynek niezawodne rozwiązania sanitarne dla budownictwa. Ponad 1200 pracowników działających w czterech oddziałach w Małopolsce , 16 linii produkcyjnych wydających codziennie niebywałe formy Vayer, 20 000 m2 hal produkcyjnych oraz własna modelarnia przyczyniają się do kreowania światowej potęgi produktów Vayer i sprawiają, że wyposażenie łazienki to możliwość stworzenia perfekcyjnie urządzonej przestrzeni. Produkowane wanny z akrylu, brodziki, umywalki i wanny z konglomeratu marmurowego oraz zlewy i brodziki z konglomeratu granitowego otworzyły nowy etap kształtowania jakości na sanitarnym rynku. To czynnik zdefiniowany przez szwajcarską myśl techniczną i ogromne know-how polskiej firmy – mieszanka gwarantująca osiągnięcie pierwotnej wizji Szwajcarów, czyli inspirującego miejsca pełnego stylu.  


Marka Vayer to:

  • Firma funkcjonująca na rynku od 1985 roku,
  • Połączenie polskich korzeni ze szwajcarską myślą technologiczną,
  • Rozbudowana sieć produkcji z oddziałami w Małopolsce oraz na Podlasiu,
  • Producent rozwiązań akrylowych i konglomeratowych

Vayer Historia Marku PPHU Centrum Nowy Sącz Jakość Produkcja lazienkarium.pl


Wanny, brodziki i umywalki z konglomeratu – zalety

Konglomerat marmurowy – z którego produkowane są wanny, umywalki i brodziki Vayer – to materiał powstały na skutek połączenia mączki dolomitowej oraz żywicy poliestrowej. Mieszanka następnie jest wzbogacona o powłokę żelkotową, pozwalającą – dzięki zastosowaniu różnych kolorów – uzyskać atrakcyjne powierzchnie w wielu barwnych odsłonach. Konglomeraty stały się niezwykle popularne na rynku sanitarnym z uwagi na bardzo dobre cechy użytkowe oraz dekoracyjne. Nie dość, że prezentują się estetycznie, to także dzięki odpowiednim właściwościom materiału są odporne na urazy mechaniczne. W porównaniu do rozwiązań akrylowych czy ceramicznych materiał wykazuje lepszą wytrzymałość na obciążenia i zarysowania, jest plastyczny, co pozwala na uzyskanie oryginalnych form, a idealnie gładka powierzchnia jest łatwa w utrzymaniu czystości i nie wymaga stosowania silnych oraz inwazyjnych detergentów. Surowiec jest bardziej przyjazny środowisku z uwagi na wykorzystanie naturalnych komponentów oraz znacznie dłużej utrzymuje temperaturę wody, więc sprzyja przyjemnym kąpielom, a tym samym obniża koszty eksploatacyjne. Wanny, brodziki i umywalki z konglomeratu marki Vayer łączą jakość i estetyczny design, stanowiąc atrakcyjną propozycję dla tych, którzy szukają doskonałych rozwiązań na lata.

Zalety konglomeratu to:

  • naturalny skład, złożony z mączki dolomitowej, żywicy poliestrowej oraz powłoki żelkotowej,
  • dłuższe utrzymanie wysokiej temperatury wody,
  • wysoka odporność na zarysowania i obciążenia,
  • gładka powierzchnia ograniczająca przywieranie osadów z wody i mydła,
  • łatwiejsze utrzymanie czystości i zmniejszenie użycia specjalistycznych detergentów.

Wanna z Komglomeratu Opinie - Vayer Wanny i Umywalki z Konglomeratów - lazienkarium.pl


Nanotechnologia – sekret produktów Vayer

Gdy urządzamy łazienkę, zwracamy uwagę nie tylko na wygląd rozwiązań sanitarnych, takich jak muszla klozetowa, kabina prysznicowa, wanna czy bateria umywalkowa. Równie ważnym parametrem jest jakość – związana z metodami produkcji oraz surowcem wykorzystywanym w procesach wytwarzania. To klucz do funkcjonalnego wnętrza, które na przestrzeni lat będzie służyć trwałością oraz odpornością na urazy. Vayer, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Konsumentów, opracował technologię przyszłości – nanosrebro, czyli specjalne cząsteczki, tworzące na powierzchni produktów Vayer niewidoczną powłokę antybakteryjną. To tarcza chroniąca Użytkowników przed groźnymi bakteriami i wirusami, a także gwarancja zdrowia i bezpieczeństwa wszystkich, którzy korzystają z umywalek, wanien i brodzików Vayer. Profesjonalna warstwa samoistnie niweluje występowanie jakichkolwiek zarazków, zapobiegając ich rozprzestrzenianiu się, a także ułatwia sprzątanie łazienki, sprawiając, że nie będzie już ono mozolną czynnością, a wręcz przeciwnie – przyjemnością! Nanosrebro stanowi znaczący atut rozwiązań Vayer – zwiększa higienę i ogranicza czas przeznaczony na usuwanie zabrudzeń. Wanny Vayer, umywalki Vayer oraz brodziki Vayer to inwestycja w aranżację miejsca, które ujmuje niebanalnym wzornictwem, a przede wszystkim służy funkcjonalnością. 

Nanotechnologia marki Vayer to:

  • Niewidoczna antybakteryjna powłoka Vayer złożona z cząsteczek nanosrebra, 
  • Zwiększenie bezpieczeństwa i ochrona przed bakteriami
  • Eliminacja zarazków i zapobieganie ich rozprzestrzenianiu się,
  • Łatwiejsze utrzymanie czystości na powierzchni umywalek, wanien i brodzików Vayer.

Vayer Nanotechnolgoia Nanosrebro Jakość Produkcja lazienkarium.pl


Jak czyścić produkty Vayer?

Dobra znajomość właściwości, a tym samym sposobów pielęgnacji materiału, z którego zostały wykonane wanny, umywalki czy brodziki wybrane do łazienki wpływa na wydłużoną użyteczność produktów oraz ich lepszy wygląd. Konglomerat to surowiec, który wymaga odpowiedniego podejścia, związanego z zakazem użycia chemicznych substancji żrących, które mogą zniszczyć pierwotny blask sanitariatów. Gdy decydujemy się na produkt z konglomeratu, warto wybierać środki o neutralnym pH, a najlepiej takie, które są przeznaczone do mycia określonych powierzchni. Istotnym elementem pielęgnacji wanien, umywalek i brodzików z konglomeratu jest systematyczność – jeśli regularnie przecieramy powierzchnię miękką szmatką nasączoną odpowiednim płynem, możemy znacznie wydłużyć żywotność wyrobów. Akryl również wymaga nieco uwagi w doborze detergentów i środków czystości. Zrezygnujmy ze żrących i ściernych preparatów, a także gąbek wyposażonych w szorstką nawierzchnię, która może prowadzić do zmatowienia wanny i brodzika, a tym samym przyspieszy osadzanie się brudu. Najlepiej, jeśli sięgniemy po profesjonalne produkty do mycia powierzchni akrylowych, a z łazienkowej półki wyrzucimy wszystko to, co zawiera w składzie alkohol, aceton czy amoniak. Wanny i brodziki Vayer mają jeszcze jedną ważną zaletę związaną z utrzymaniem czystości. Jest nią możliwość naprawienia zarysowań. Wystarczy skorzystać ze specjalnych zestawów naprawczych do akrylu lub konglomeratu, by usunąć wszelkie mechaniczne uszkodzenia powierzchni. 


Czyszczenie produktów Vayer polega na:

  • Stosowaniu środków o neutralnym pH,
  • Ograniczeniu użycia detergentów o właściwościach żrących i ściernych,
  • Wykorzystaniu miękkich gąbek, bez szorstkiej nawierzchni,
  • Systematycznym przecieraniu powierzchni wanien, brodzików i umywalek. 

Vayer sprzątanie jak myć wannę jak umyć umywalkę lazienkarium.pl

Volans
Nowoczesny
Konglomerat
Z powłoką
Okrągły - owalny
Biały
Kraków, Warszawa, 29 innych miast
72 cm
151 cm
Brak opinii na temat tego produktu.

Opinie o produkcie Vayer Volans Wanna wolnostojąca 151x72 cm konglomeratowa, biała 151.072.040.1-4.0.3.0.1


Twoja ocena:

Napisz opinię na temat tego produktu:

Antyspam *



Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
  Norks

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.  
 

 
   Norks
Tilbakebetaling av merverdiavgift‎ (mva.)

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.

Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:

- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"

For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.

Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.

Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.

Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift‎ ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).

På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.

Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)
Що необхідно зробити, щоб отримати повернення ПДВ?
Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.

Які документи необхідні?
Для зручності наших клієнтів, ми завжди цілу необхідно документацію.
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:

- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».

Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії  документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає  кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
 
А що на митному кордоні?
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі  будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом. 

Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.

До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих  [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].

Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів. 

Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.

Ласкаво просимо до здійснення покупок!
 

 
   Беларусь
Умовы вяртання падатку VAT для турыстаў з па- за Еўрапейскага Саюза (Ураіна, Беларусь, Расія, Швейцарыя, Нарвегія і г.д.).
Што трэба зрабіць, каб вярнуць падатак VAT?
Куплены ў нашай фірме прадукт трэба ў непарушаным стане вывезці па- за межы Еўрапейскага Саза не пазней як у апошні дзень трэцяга месяца, наступнага па месяцы ў каторым была зроблена пакупка.

Якія дакументы патрэбныя?
Для зручнасці нашых кліентаў мы заўсёды прыкладаем да пакупкі ўсе неабходныя дакументы.
Пры пакупцы кожны кліент з краіны, каторая не ўваходзіць у ЕС атрымлівае ад нас: 

- Чэк або фактуру;
- Дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў".

Для таго, каб дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў» быў складзены правільна, нашым супрацоўнікам будзе патрэбны Ваш нумар пашпарту альбо іншага дакумента, які падцвярджае асобу, каторая перасякае мяжу Польшчы. 
З вышэй пададзенымі дакументамі, а таксама з заказаным асартыментам, Вам наабходна накіроўвацца да памежнага пераходу. 

А што на мяжы? 
На мяжы трэба прадставіць атрыманыя ад нас дакументы, каторыя будуць правератыя мытнай службай на прыкмету правільнасці дадзеных асобы, каторая вывозіць пакупку, а таксама асартыменту, каторы дадзеная асоба вывозіць. Пасля чаго на дакументах мытная служба паставіць нумарную пячатку аб праходжанні мытні. 

Як адбываецца вяртанне заплачанага падатку VAT? 
Пасля перасячэння мяжы і мытнаму афармленню тавараў, калі ласка, адпраўце па пошце ці кур'ерам на адрас нашага офіса GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, дакумент адзначаны пячаткай мытні.

У тэрмін да 14 дзён з моманту атрымання дакументаў будзе зроблены грашовы перавод сумы VAT на банкаўскі рахунак, пададзены Вамі. Грашовы перавод будзе зроблены ў польскіх злотых [PLN], пры жаданні мы можам выканаць перавод таксама і ў еўра [€].
У сувязі з высокімі выдаткамі на міжнародныя грашовыя пераводы, наша фірма будзе спаганяць аплату за паслугі 150 злотых , незалежна ад кошту замоўленага тавару. 

А што калі прадукты адпраўленыя кур'ерам? 
У такой сітуацыі, мы не павінны выстаўляць аніякіх фактур. Мы адразу адпраўляем рахунак- фактуру з 0 VAT, дзякуючы гэтаму не будзе спаганяцца плата за паслугі. Замова  будзе дастаўлена непасрэдна на аб’ект, усё, што Вам трэба зрабіць, гэта зазначыць  адрас дастаўкі а таксама дадзеныя да фактуры. Гэтая опцыя даступная толькі для Швейцарыі і Нарвегіі. 
 
Сардэчна запрашаем Вас за пакупкамі!

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What should I do to receive a refund of VAT?
The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.

What documents are necessary ?
For the convenience of our customers, we always complete all the required documentation.
On purchase, all clients form outside of the European Union receive: 

- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document

In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
With the above documents and goods you should go to a border crossing.

What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.

How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław

Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].  
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.

What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.

We cordially invite you to try our services. 
 


 
   Deutsch
Grundsätze der Mehrwertsteuererstattung den Reisenden außer der EU (die Ukraine, Weißrussland, Russland, die Schweiz, Norwegen etc.).
Was müssen Sie machen, um Mehrwertsteuererstattung zu bekommen?
Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.

Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:

-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"

Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.

Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.

Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch  die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.

Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.

Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.
 
 
 

Rekomendacje i wyróżnienia