Novellini Kali Brodzik prostokątny 100x80 cm akrylowy, biały MNS100806-30

Novellini
Producent: Novellini
Seria: Kali
Kod: MNS10080630
Cena: 787 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 49,99 zł
+
Kup taniej
Zamów rozmowę

Opis produktu Novellini Kali Brodzik prostokątny 100x80 cm akrylowy, biały MNS100806-30


- Producent: Novellini
- Seria: Kali
- Kod produktu: MNS10080630
- Materiał: Akryl
- Kolor: Biały
- Wymiary: 100x80 cm
- Wysokość: 5,5 cm
- Głębokość: 3 cm

Montaż wanny z hydromasażem i kabiny parowej Novellini GRATIS!

Pozytywne właściwości kąpieli parowej czy hydromasażu są każdemu znane! To forma relaksu, która działa dobroczynnie na umysł oraz ciało. Jednak od zakupu wygodnej wanny lub kabiny do odżywczej terapii jeszcze długa droga. Ważnym krokiem jest bowiem prawidłowa instalacja produktu. Jeśli jesteś „złotą rączką”, wyposaż się w niezbędny ekwipunek. Obowiązkowo muszą znaleźć się w nim klucz nastawny, zestaw śrubokrętów, amperomierz, taśmy, kleje, noże i wiele, wiele innych narzędzi, a przed przystąpieniem do prac koniecznie sprawdź wszystkie elementy, bo w tym przypadku o pomyłki nie trudno! Za każde niedociągnięcie możesz przypłacić życiem. Jeśli jednak wolisz, aby zadania podjął się fachowiec, wybierz nasz sklep! Przy zakupie wanny z hydromasażem lub kabiny parowej Novellini oferujemy podłączenie przez serwisanta Novellini GRATIS! Wykwalifikowany monter szybko i sprawnie wykona wszystkie czynności, a Ty zyskasz pewność, że każda kąpiel będzie maksymalnie bezpieczna.

Dlaczego prawidłowy montaż wanny z hydromasażem lub kabiny parowej jest tak ważny?

  • Możesz obniżyć koszt zakupu kabiny parowej lub wanny z hydromasażem aż o 15%. Zapytaj nas o usługę montażu na 8% VAT.
  • Za każde niedociągnięcia możesz przypłacić życiem, bo połączenie wody i prądu to niezbyt zgrana para.
  • Montaż takiego sprzętu musi być wykonany przez specjalistę, który posiada uprawnienia elektryczne.
  • Przy zakupie wanny z hydromasażem Novellini lub kabiny parowej producenta zyskasz u nas montaż GRATIS!
  • Instalację Twojego produktu przeprowadzi wykwalifikowany firmy Novellini – to więc pewność, że wszystko będzie działało prawidłowo.
  • Montaż GRATIS to Ciebie oszczędność pieniędzy i czasu na poszukiwania odpowiedniego specjalisty. 

Montaż wanny z hydromasażem lub kabiny masażowo parowej łaziekarium


Lazienkarium.pl jako e-partner Novellini

Novellini oznacza pasję tworzenia rzeczy pięknych i użytecznych zarazem. To producent wysokiej jakości asortymentu do łazienki. W ofercie fabrykanta znajdują się niezawodne kabiny, parawany i panele prysznicowe, wytrzymałe brodziki, wanny oraz akcesoria, dzięki którym strefa mycia zamienia się w przestrzeń będącą miejscem odprężenia. Marka stawia również na partnerskie relacje z kontrahentami, czego dowodem jest tytuł e-partnera Novellini. Nasz sklep również zasila grono firm, które wdrażają w swoje struktury działania zasady określone przez Novellini. Możemy zapewnić, że decydując się na produkty sygnowane logo Novellini, zyskują Państwo w 100% oryginalny towar pochodzący z polskiej dystrybucji, a cały proces realizacji zamówienia oparty jest na europejskich standardach obsługi Klienta. Gwarantujemy wsparcie profesjonalnego zespołu, fachową wiedzę uzyskaną na drodze cyklicznych szkoleń asortymentowych oraz przyjazną obsługę. Wybór sklepu internetowego GNSBUD oznacza terminowość, prawidłowy dobór produktów komplementarnych, szybką weryfikację ewentualnych reklamacji oraz atrakcyjne ceny. To droga do satysfakcjonujących zakupów!
 
Kupując u nas, zyskujesz:

  • Szybką realizację zamówienia i reklamacji,
  • Tylko oryginalny asortyment,
  • Prawidłowy dobór produktów komplementarnych,
  • Atrakcyjne ceny i koszty dostaw.

Novellini Polska Sklep z Kabinami Prysznicowymi - Certyfikowany Sprzedawca i Dystrybutor - lazienkarium.pl


Novellini, czyli 100% made in Italy

Włoska marka Novellini to przedsiębiorstwo, którego początki sięgają 1966 roku. W pierwszej dekadzie działalności firma trudniła się obróbką żelaza oraz aluminium, a potem poszerzyła portfolio o rozwiązania sanitarne, w tym wanny, kabiny czy systemy hydromasażu. Ten krok stał się siłą napędową wzrostu Novellini, a koncentracja na wyposażeniu łazienkowym okazała się sukcesem, dzięki któremu Novellini zyskało tytuł lidera branży i rozwinęło skrzydła. Dziś włoskie przedsiębiorstwo Novellini to potężne fabryki i hale magazynowe, prawie 1000 pracowników i aż 250 000 m2 zrobotyzowanej powierzchni produkcyjnej. Każdego roku Novellini dostarcza ponad 1 000 000 sztuk kabin oraz rozwiązań sanitarnych, a wykwalifikowana kadra dba o to, by nawet najmniejszy detal oferowanego asortymentu był najwyższej jakości i urzeczywistniał bieżące trendy. Grupa Novellini to obecnie jeden z największych producentów, mających w swoim portfolio kabiny prysznicowe, kabiny wielofunkcyjne (m.in. kabiny masażowo-parowe) oraz wanny z hydromasażem. Firma śledzi trendy i wciąż wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów. 

Novellini w liczbach:

  • Novellini to przedsiębiorstwo działające od 1966 roku. Doświadczenie na rynku to gwarancja satysfakcji, a więc wybierając asortyment producenta, korzystasz z wypracowanej oraz niezawodnej technologii.
  • Firma zatrudnia około 1000 wykwalifikowanych pracowników, posiada oddziały na całym świecie. W Polsce funkcjonuje jako spółka-córka, co wyróżnia ją pośród innych włoskich marek reprezentowanych często przez agentów handlowych. 
  • Novellini posiada własną hutę, odlewnię aluminium i hartownię szkła. Pozwala to dbać o jakość produktu na każdym etapie produkcji – od surowca po gotowy wyrób – i stanowi ekologiczny proces wytwarzania.
  • Każdego roku Novellini produkuje ponad 1 000 000 sztuk produktów!
  • Novellini to setki zadowolonych Klientów dziennie – i Ty możesz nim zostać!

Novellini Włochy co to za firma opinie


Novellini jako wyznacznik jakości

Jakość w procesie produkcji asortymentu marki Novellini odgrywa kluczową rolę. Obejmuje wszystkie aspekty działalności przedsiębiorstwa – począwszy od analizy i planowania przemysłowego, a skończywszy na pozyskaniu składników wytwórczych czy obsłudze Klienta. To, że oferowany asortyment tworzony jest w oparciu o europejskie standardy, dyrektywy oraz normy (np. PN-EN 14428, 2004/108 CE, 2006/95 CE czy EEC 73/23, EEC 89/336, EEC 2004/108) odnoszące się do materiałów, bezpieczeństwa oraz ekologii, oznacza bezterminową eksploatację, satysfakcję z zakupu oraz ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Producent korzysta ze sprawdzonych rozwiązań, a produkty poddaje licznym testom, sprawdzając ich wytrzymałość oraz szczelność. Potwierdzeniem tego są oznaczenia oraz atesty, takie jak m.in. TUV oraz znaki CE. Zakup asortymentu Novellini to więc inwestycja w dobry akryl odporny na czynniki zewnętrzne, aluminium, któremu nie są straszne osady wapienne, czy łatwe do czyszczenia szkło hartowane. Wszystko to jest częścią „zielonego” kodeksu etycznego Novellini.

Dlaczego produkty Novellini to dobry wybór?

  • Novellini stawia na jakość we wszystkich obszarach działalności, co daje Ci gwarancję niezawodności wybranych rozwiązań.
  • Produkty Novellini przechodzą testy i kontrole niezależnych jednostek weryfikujących, co potwierdza ich solidność, a także brak negatywnego wpływu na środowisko naturalne. 
  • Asortyment Novellini spełnia wymagania europejskich norm, dyrektyw oraz standardów, a więc kupujesz towar najwyższej jakości.
  • Produkty Novellini oznaczone są znakami jakości CE czy m.in. certyfikatami TUV. 

Novellini Opinie co to za firma dystrybutor

Kali
Nowoczesny
Akryl
Niski
Biały
Kraków, Warszawa
80 cm
100 cm
5.5 cm

Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
  Norks

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.  
 

 
   Norks
Tilbakebetaling av merverdiavgift‎ (mva.)

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.

Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:

- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"

For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.

Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.

Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.

Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift‎ ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).

På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.

Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)
Що необхідно зробити, щоб отримати повернення ПДВ?
Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.

Які документи необхідні?
Для зручності наших клієнтів, ми завжди цілу необхідно документацію.
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:

- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».

Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії  документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає  кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
 
А що на митному кордоні?
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі  будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом. 

Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.

До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих  [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].

Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів. 

Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.

Ласкаво просимо до здійснення покупок!
 

 
   Беларусь
Умовы вяртання падатку VAT для турыстаў з па- за Еўрапейскага Саюза (Ураіна, Беларусь, Расія, Швейцарыя, Нарвегія і г.д.).
Што трэба зрабіць, каб вярнуць падатак VAT?
Куплены ў нашай фірме прадукт трэба ў непарушаным стане вывезці па- за межы Еўрапейскага Саза не пазней як у апошні дзень трэцяга месяца, наступнага па месяцы ў каторым была зроблена пакупка.

Якія дакументы патрэбныя?
Для зручнасці нашых кліентаў мы заўсёды прыкладаем да пакупкі ўсе неабходныя дакументы.
Пры пакупцы кожны кліент з краіны, каторая не ўваходзіць у ЕС атрымлівае ад нас: 

- Чэк або фактуру;
- Дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў".

Для таго, каб дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў» быў складзены правільна, нашым супрацоўнікам будзе патрэбны Ваш нумар пашпарту альбо іншага дакумента, які падцвярджае асобу, каторая перасякае мяжу Польшчы. 
З вышэй пададзенымі дакументамі, а таксама з заказаным асартыментам, Вам наабходна накіроўвацца да памежнага пераходу. 

А што на мяжы? 
На мяжы трэба прадставіць атрыманыя ад нас дакументы, каторыя будуць правератыя мытнай службай на прыкмету правільнасці дадзеных асобы, каторая вывозіць пакупку, а таксама асартыменту, каторы дадзеная асоба вывозіць. Пасля чаго на дакументах мытная служба паставіць нумарную пячатку аб праходжанні мытні. 

Як адбываецца вяртанне заплачанага падатку VAT? 
Пасля перасячэння мяжы і мытнаму афармленню тавараў, калі ласка, адпраўце па пошце ці кур'ерам на адрас нашага офіса GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, дакумент адзначаны пячаткай мытні.

У тэрмін да 14 дзён з моманту атрымання дакументаў будзе зроблены грашовы перавод сумы VAT на банкаўскі рахунак, пададзены Вамі. Грашовы перавод будзе зроблены ў польскіх злотых [PLN], пры жаданні мы можам выканаць перавод таксама і ў еўра [€].
У сувязі з высокімі выдаткамі на міжнародныя грашовыя пераводы, наша фірма будзе спаганяць аплату за паслугі 150 злотых , незалежна ад кошту замоўленага тавару. 

А што калі прадукты адпраўленыя кур'ерам? 
У такой сітуацыі, мы не павінны выстаўляць аніякіх фактур. Мы адразу адпраўляем рахунак- фактуру з 0 VAT, дзякуючы гэтаму не будзе спаганяцца плата за паслугі. Замова  будзе дастаўлена непасрэдна на аб’ект, усё, што Вам трэба зрабіць, гэта зазначыць  адрас дастаўкі а таксама дадзеныя да фактуры. Гэтая опцыя даступная толькі для Швейцарыі і Нарвегіі. 
 
Сардэчна запрашаем Вас за пакупкамі!

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What should I do to receive a refund of VAT?
The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.

What documents are necessary ?
For the convenience of our customers, we always complete all the required documentation.
On purchase, all clients form outside of the European Union receive: 

- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document

In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
With the above documents and goods you should go to a border crossing.

What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.

How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław

Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].  
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.

What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.

We cordially invite you to try our services. 
 


 
   Deutsch
Grundsätze der Mehrwertsteuererstattung den Reisenden außer der EU (die Ukraine, Weißrussland, Russland, die Schweiz, Norwegen etc.).
Was müssen Sie machen, um Mehrwertsteuererstattung zu bekommen?
Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.

Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:

-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"

Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.

Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.

Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch  die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.

Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.

Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.
 
 
 

Rekomendacje i wyróżnienia