Ideal Standard Uniwersalny zestaw podtynkowy A1000NU
Opis produktu Ideal Standard Uniwersalny zestaw podtynkowy A1000NU
Ideal Standard Uniwersalny zestaw podtynkowy, A1000NU
Opis produktu:
- Producent: Ideal Standard
- Seria: Melange/Tonic II/Strada/Attitude/Gio/Connect Blue/Tesi/Active/Ceraplus/Cerasprint/Ceraplan III/Ceratherm 200 New/Ceratherm 100 New
- Kod produktu: A1000NU
- Typ: Podtynkowy
- Do skompletowania z bateriami podtynkowymi
- Podłączenia G 1/2", gwinty wewnętrzne
- Zakres głębokości instalacji 73-135 mm
- Dowolny sposób mocowania do każdego rodzaju ścian
- W komplecie zestaw uszczelniający do przepłukania instalacji
- Kołnierz uszczelniający w komplecie
Do kompletowania z:
- Ideal Standard Zestaw pomocniczy do zastosowania przy zbyt głębokim montażu (maks. 20 mm), A960704NU
- Ideal Standard Zestaw pomocniczy do zastosowania przy zbyt głębokim montażu (maks. 40 mm), A962476NU
- Ideal Standard Ceratherm 200 Bateria termostatyczna natryskowa podtynkowa, chrom A4662AA
- Ideal Standard Moments Bateria wannowa podtynkowa, chrom A4717AA
- Ideal Standard Moments Bateria termostatyczna natryskowa podtynkowa, chrom A4718AA
- Ideal Standard Melange Bateria natryskowa podtynkowa, chrom A4719AA
- Ideal Standard Melange Bateria termostatyczna natryskowa podtynkowa, chrom A4721AA
- Ideal Standard Melange Bateria termostatyczna wannowa podtynkowa, chrom A4891AA
- Ideal Standard Ceratherm 200 Bateria termostatyczna wannowa podtynkowa, chrom A5620AA
- Ideal Standard Ceratherm 200 Bateria termostatyczna wannowa podtynkowa - wersja wyposażona w zawory zwrotne, chrom A5621AA
- Ideal Standard Ceramix Blue Bateria wannowa podtynkowa, chrom A5664AA
- Ideal Standard Ceramix Blue Bateria natryskowa podtynkowa, chrom A5666AA
- Ideal Standard Connect Blue Bateria natryskowa podtynkowa, chrom A5801AA
- Ideal Standard Active Bateria natryskowa podtynkowa, chrom B8651AA
- Ideal Standard Tonic II Bateria wannowa podtynkowa, chrom A6340AA
- Ideal Standard Tonic II Bateria termostatyczna wannowa podtynkowa, chrom A6345AA
- Ideal Standard Gio Bateria wannowa podtynkowa, chrom A6276AA
- Ideal Standard Connect Air Bateria prysznicowa podtynkowa złoto szczotkowane połysk A7034A2
- Ideal Standard Connect Air Bateria prysznicowa podtynkowa szary magnetyczny połysk A7034A5
- Ideal Standard Connect Air Bateria prysznicowa podtynkowa srebro szczotkowane połysk A7034GN
- Ideal Standard Connect Air Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa złoto szczotkowane połysk A7035A2
- Ideal Standard Connect Air Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa szary magnetyczny połysk
A7035A5
- Ideal Standard Connect Air Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa srebro szczotkowane połysk A7035GN
- Ideal Standard Connect Air Bateria prysznicowa podtynkowa chrom A7044AA
- Ideal Standard Connect Air Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa złoto szczotkowane połysk A7057A2
- Ideal Standard Connect Air Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa szary magnetyczny połysk A7057A5
- Ideal Standard Connect Air Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa srebro szczotkowane połysk A7057GN
- Ideal Standard Connect Air Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa chrom A7057AA
- Ideal Standard Cerafine O Bateria prysznicowa podtynkowa chrom A7349AA
- Ideal Standard Cerafine O Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa chrom A7350AA
- Ideal Standard Cerafine D Bateria prysznicowa podtynkowa chrom A7347AA
- Ideal Standard Cerafine D Bateria wannowo-prysznicowa podtynkowa chrom A7348AA

Certyfikowany Sprzedawca Ideal Standard
Jesteśmy zaufanym partnerem marki Ideal Standard. Wspólnie z producentem wykreowaliśmy satysfakcjonującą ścieżkę współpracy, która – wzmocniona filarem wysokiej jakości obsługi Klienta oraz odpowiednim poziomem wiedzy merytorycznej naszych Handlowców – prowadzi do budowania trwałych, wartościowych relacji biznesowych. W ramach kooperacji z belgijskim liderem branży sanitarnej dbamy o każdy szczebel sprzedaży, począwszy od prezentacji produktów, terminowości realizacji zamówień, prawidłowego doboru produktów komplementarnych, a skończywszy na rzeczowym wsparciu oraz szybkiej weryfikacji ewentualnych reklamacji. Oferujemy Państwu nie tylko w 100% oryginalny i pochodzący z polskiej dystrybucji towar Ideal Standard, lecz także rzetelną informację handlową oraz profesjonalizm w działaniu podparty doświadczeniem, przyjaznym podejściem oraz odpowiednimi kwalifikacjami. Nasi sprzedawcy w wyniku cyklicznych szkoleń asortymentowych posiadają obszerną wiedzę dotyczącą rozwiązań proponowanych przez Ideal Standard. Chęć rozwoju, ciągłe doskonalenie własnych umiejętności oraz nieustanne pogłębianie zasobu wiadomości powodują, że jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszelkie zadane przez Państwa pytania – dotyczące zarówno potencjału stylistycznego wyrobów Ideal Standard, jak i parametrów technicznych. Jako Certyfikowany Sprzedawca Ideal Standard w misję naszej działalności włączyliśmy potrzebę spełniania wysokich standardów i założeń, które rządzą światem Konsumenta.
Kupując u nas, zyskujesz:
- Szybką realizację zamówienia i reklamacji,
- Tylko oryginalny asortyment,
- Prawidłowy dobór produktów komplementarnych,
- Atrakcyjne ceny i koszty dostaw.

Warunki gwarancji na produkty Ideal Standard
Ideal Standard dba o każdy etap procesu produkcyjnego, realizuje działania oparte o rygorystyczne założenia światowych norm i praw Konsumenta, troszczy się o ochronę środowiska oraz sięga po sprawdzone, odpowiednio wyselekcjonowane materiały. Formalnym potwierdzeniem niezawodności asortymentu są wydłużone okresy gwarancyjne. Ideal Standard, jako jeden z nielicznych producentów, oferuje dożywotnią gwarancję na produkty ceramiczne, co jest najlepszym dowodem ich solidności i znakiem jakości dla nabywcy. Ponadto producent zapewnia 5 lat gwarancji na armaturę wyposażoną w głowicę ceramiczną, 3 lata na baterie z tradycyjną głowicą oraz na wkłady termostatyczne i części wyposażenia elektrycznego. Akrylowe wanny i brodziki Ideal Standard objęte są 25-letnim okresem ochronnym, a akrylowe panele do wanien 10-letnim. Klientom przysługuje również 10 lat gwarancji na stelaż oraz 2 lata na zestawy natryskowe, słuchawki prysznicowe, drążki, główki, dysze, węże, deszczownice, akcesoria łazienkowe, kabiny prysznicowe, kabiny parowe, parawany i ekrany do wanien, meble oraz lustra. Wszelkie wady fabryczne niepowstałe z winy nabywcy podlegają warunkom zapewnionym przez gwaranta. Gwarancja nie uwzględnia uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego montażu, eksploatacji, niestosowania się do czynności konserwacyjnych oraz zaleceń producenta. Pozytywne rozpatrzenie ewentualnego zgłoszenia reklamacji obliguje Ideal Standard do naprawy lub wymiany produktu na nowy. Wymienione terminy to świadectwo tego, że Ideal Standard to ponadprzeciętna jakość i pewność znakomitego wyboru!
Warunki gwarancji na produkty Ideal Standard:
- Aż dożywotnia gwarancja na produkty ceramiczne!
- 25 lat na akrylowe wanny i brodziki,
- 5 lat na armaturę z głowicą ceramiczną,
- 3 lata na armaturę z tradycyjną głowicą oraz na wkłady termostatyczne i elementy wyposażenia elektrycznego baterii,
- 2 lata na zestawy natryskowe i elementy prysznicowe, kabiny prysznicowe, kabiny parowe, parawany ekrany do wanien, meble łazienkowe, lustra, akcesoria łazienkowe.

Ideal Standard – eksperci branży sanitarnej!
Ideal Standard to ponad 100-letnia tradycja tworzenia sanitariatów, wykształtowana przez pasjonatów niebanalnego podejścia do aranżacji oraz fanów funkcjonalnych rozwiązań. Firma – założona w 1901 roku w Belgii – do dziś pielęgnuje wartości, które przyświecały jej na początku XX wieku i tym samym wytyczyły drogę na szczyt. Jakość, piękno, ergonomia, komfort zamknięte w jednym wyrobie są dewizą lidera rynku, a jednocześnie celem realizowanym od powstania działalności. Lata sukcesywnego rozwoju, umiejętność przewidywania zmian rynkowych oraz orientacja na nieustanny postęp stały się podwaliną sanitarnej potęgi, będącej obecnie wzorem dla wielu młodych adeptów sztuki łazienkowej i kuchennej. To prywatne przedsiębiorstwo z siedzibą w Brukseli z roku na rok poszerza horyzonty, kreuje trendy, gwarantując niesztampowy design połączony z innowacyjnością. Nad nowatorskim sznytem poszczególnych kolekcji pracuje sztab wykwalifikowanych pracowników, których liczba obecnie sięga 9500. Firma posiada 18 dobrze prosperujących zakładów produkcyjnych wyposażonych w sprzęty najnowszej technologii, gdzie każdego dnia powstają miliony wyrobów. Globalny zasięg Ideal Standard obejmuje najodleglejsze rejony Europy, Bliskiego Wschodu czy Afryki. W portfolio producenta znajdują się renomowane, rozpoznawalne na świecie marki, takie jak: Armitage Shanks w Wielkiej Brytanii, Porcher we Francji, Ceramica Dolomite we Włoszech czy Vidima w Europie Wschodniej. Ideal Standard symbolizują trwałość, solidność i oryginalne wzornictwo, które tworzą ponadczasowe wnętrza – krótko mówiąc, to idealny wybór!
Ideal Standard to:
- Belgijska firma z branży sanitarnej założona w 1901 roku,
- Przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 9500 wykwalifikowanych pracowników,
- 18 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na całym świecie,
- Właściciel rozpoznawalnych i cenionych marek: Armitage Shanks w Wielkiej Brytanii, Porcher we Francji, Ceramica Dolomite we Włoszech czy Vidima w Europie Wschodniej.

Jakość według Ideal Standard
Kompozycja najlepszych materiałów wykorzystywanych w przemyślanych i starannie opracowywanych procesach wytwórczych to główny trzon działania Ideal Standard. Asortyment belgijskiego producenta wyróżniają trwałość oraz wytrzymałość osiągnięte na drodze selektywnej analizy surowców, dzięki czemu większość z oferowanych towarów wyprzedza normy wytyczone przez rygorystyczne regulacje prawne oraz wymagania rynkowe. Mając na uwadze dobra naturalne oraz ekologiczne postawy zakupowe Klientów, Ideal Standard wdraża we wszystkie szczeble swojej działalności system zarządzania zgodny z ISO 14001, tworzy wyroby niewykazujące negatywnego wpływu na otoczenie zewnętrzne, a część baterii producenta posiada certyfikat Water Efficiency oznaczający racjonalne gospodarowanie zasobami wody. Lider branży sanitarnej, marka Ideal Standard, opiera swoje działania na kooperacji z najlepszymi przedstawicielami świata architektury, którzy w dialogu z Użytkownikami i innymi przedsiębiorcami, opracowują przemyślane kolekcje ulepszające codzienność swoją funkcjonalnością oraz designem. Do grona ekspertów należą m.in. Marc Sadler, Robin Levien czy biura ArteFakt oraz Seymourpowell. Wieloletnie doświadczenie oraz koncentracja na wysokich standardach owocują wykorzystaniem produktów Ideal Standard nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach, lecz także obiektach komercyjnych, biurowych i szpitalach. Rozwiązania oferowane przez producenta to jakość ukryta pod otoczką dobrego designu i użyteczność zapewniona dzięki nowatorskim technologiom!
Jakość według Ideal Standard to:
- Wnikliwa analiza surowców biorących udział w procesach produkcyjnych,
- Realizacja norm systemu zarządzania jakością ISO 140001,
- Współpraca z wybitnymi przedstawicielami świata architektury: Marc Sadler, Robin Levien, ArteFakt oraz Seymourpowell,
- Certyfikat Water Efficiency oznaczający wydajność przepływu wody w bateriach,
- Dążenie do minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Innowacyjne technologie Ideal Standard
Innowacje Ideal Standard czynią wnętrza bardziej funkcjonalnymi i użytecznymi, dostosowanymi do rosnących potrzeb Konsumentów. Właściwości wprowadzanych rozwiązań znacząco poprawiają jakość życia oraz warunkują bezproblemową eksploatację. Na przestrzeni lat przedsiębiorstwo modernizowało oferowane produkty, wzbogacając je o niezawodne głowice ceramiczne FirmaFlow, technologię Click, aerator typu Cache, funkcje ECO i Cool Body, systemy montażu EASY-FIX i TOP-FIX, ograniczniki przepływu czy silikonowe końcówki dysz ułatwiające czyszczenie. Wśród licznych udogodnień znajdują się m.in. toalety typu Rimless, funkcja HydroFin wykorzystana w umywalkach Ideal Standard Contour 21+, gdzie odpowiednio profilowany kształt misy zapobiega wychlapywaniu się wody i rozprzestrzenianiu bakterii; a także Diamatec, czyli wysokogatunkowy materiał, który pozwala osiągnąć precyzyjne formy o wyjątkowo cienkich rantach, które obecnie stanowią jeden z najgorętszych trendów. Z marką Ideal Standard ściśle powiązane są również dwie technologie opatentowane przez producenta. Pierwsza z nich to IdealBlue, koncentrująca się wokół produkcji armatury kuchennej i łazienkowej pozbawionych niklu i ołowiu. Rozwiązania wzbogacone są o funkcje ekonomiczne ograniczajcie przepływ i pobór energii, dzięki czemu przewyższają wymagania norm i założeń UE odnoszących się do wytwarzania sanitariatów. Druga innowacja polega na systemie efektywnego spłukiwania bezrantowego i redukcji miejsc występowania baterii – AquaBlade®. Wszystkie działania wdrażane przez Ideal Standard to ważne kroki w zakresie tworzenia przestrzeni do życia, nie tyle poprawiającej komfort, ile korzystnie wpływającej na otoczenie.
Innowacyjne technologie od Ideal Standard to m.in.:
- AquaBlade® – nowatorski system spłukiwania bezkołnierzowego w miskach WC Ideal Standard,
- Toalety Rimless, czyli miski wc bezkołnierzowe,
- Niezawodna i trwała głowica ceramiczna FirmaFlow,
- Aerator typu Cache, funkcje ECO oraz ograniczniki przepływu,
- Funkcja Cool Body, czyli powierzchnię armatury, która nie nagrzewa się i nie oziębia,
- Diamatec – wysokiej jakości materiał wykorzystywany do produkcji umywalek cienkościennych,
- IdealBlue – technologia produkcji armatury niezawierającej szkodliwych ołowiu i niklu, wzbogaconej o funkcje ekonomiczne i ekologiczne,
- System łatwego montażu EASY-FIX i TOP-FIX.
Cerasprint | |
Kraków, Warszawa, 29 innych miast |
Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe.
Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!
Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!
Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:
- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.
Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.
A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.
Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.
Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.
Serdecznie zapraszamy do zakupów.

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.
Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:
- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"
For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.
Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.
Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.
Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.
Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).
På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.
Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.
Які документи необхідні?
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:
- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».
Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом.
Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.
До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].
Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів.
Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.
Ласкаво просимо до здійснення покупок!

The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.
What documents are necessary ?
On purchase, all clients form outside of the European Union receive:
- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document
In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.
How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław
Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.
What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.
We cordially invite you to try our services.

Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.
Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:
-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"
Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.
Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.
Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.
Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.
Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.
Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.