Grohe Rainshower Uchwyt prysznicowy brushed hard graphite 27074AL0

Grohe
Producent: Grohe
Seria: Rainshower
Kod: 27074AL0
Kolor:
Cena: 211 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 14,99 zł
Kup taniej
Zamów rozmowę

Opis produktu Grohe Rainshower Uchwyt prysznicowy brushed hard graphite 27074AL0


- Producent: Grohe
- Seria: Rainshower
- Kod produktu: 27074AL0
- Kolor: Brushed hard graphite
- Montaż: Ścienny
- Nieprzestawialny
- Z okrągłą rozetą
- Kupuj tylko w certyfikowanym sklepie internetowym
- GROHE StarLight powłoka chromowana
 

Warunki gwarancji GROHE

Formalnym poświadczeniem jakości GROHE są korzystne warunki gwarancyjne. Gwarant, czyli marka GROHE, bierze odpowiedzialność za produkty, które były użytkowane, pielęgnowane oraz zamontowane zgodnie z zasadami i wymaganiami producenta, a mimo to posiadają wady niepowstałe z winy nabywcy. W razie wystąpienia tego typu zdarzeń kupujący powinien dokonać zgłoszenia reklamacyjnego. Po pozytywnym rozpatrzeniu marka GROHE jest zobligowana do naprawy, wymiany części albo całego produktu. Gwarancja udzielana jest na określony czas. Terminy te wynoszą 5 lat dla armatury GROHE, 10 lat dla wybranych rozwiązań zabudowy podtynkowej, 2 lata dla systemów GROHE Blue Home, GROHE Blue Professional, GROHE Red, GROHE Sense i GROHE Sense Guard (gwarancję można wydłużyć do 3 lat po rejestracji zakupu na stronie producenta), a także 2 lata dla części zamiennych. 

Warunki gwarancji GROHE:

  • GROHE udziela korzystnych warunków gwarancyjnych na oferowane produkty.
  • Armatura GROHE objęta jest 5-letnim okresem gwarancyjnym.
  • Na niektóre systemy zabudowy podtynkowej GROHE udziela aż 10 lat gwarancji.
  • Na rozwiązania GROHE Blue Home, GROHE Blue Professional, GROHE Red, GROHE Sense i GROHE Sense Guard marka udziela 2 lata gwarancji. Można ją wydłużyć do 3 lat – trzeba tylko zarejestrować zakup na stronie GROHE.

Grohe Gwarancja Producenta Łazienkarium.pl


Jakość, którą poczujesz

Baterie i systemy GROHE oznaczają trwałość i jakość, za którymi stoją wykwalifikowani architekci, projektanci i inżynierzy. Tworzone produkty – zanim trafią do domów, mieszkań i obiektów użyteczności publicznej – przechodzą długą drogę. Zaczyna się ona od selekcji najlepszych i wysokogatunkowych surowców, a następnie obejmuje zaawansowane procesy wytwórcze, by w ostateczności przejść szereg rygorystycznych testów jakościowych i funkcjonalnych w specjalistycznych laboratoriach GROHE. Aprobata tych jednostek potwierdza solidność rozwiązań GROHE i stanowi formalną gwarancję tego, że ich czas eksploatacji będzie długi, a samo użytkowanie nie będzie obarczone lawiną usterek i awarii. Dzięki temu armatura GROHE i systemy producenta cieszą się popularnością oraz są jednymi z najczęściej wybieranych i polecanych przez architektów. 

Co warto wiedzieć o GROHE?

  • W GROHE jakość jest najważniejsza – odnosi się do każdego etapu produkcji i nawet najmniejszego wytwarzanego elementu.
  • GROHE korzysta z wysokogatunkowych surowców i posiada rozbudowany, zaawansowany technologicznie park maszynowy.
  • Zanim produkty GROHE trafią do sprzedaży przechodzą szereg testów jakościowych w wyspecjalizowanych laboratoriach GROHE.

Grohe Jakość co to za firma? Łazienkarium.pl


GROHE i liczby

GROHE jest synonimem jakości i dobrego designu – duetu, który we wnętrzarskim świecie stanowi najwyższą wartość. Na takie określenie marka pracuje od dawna, czego dowodem są wciąż rosnące liczby zadowolonych Klientów. Jednak słupki sprzedaży GROHE to nie wszystko! Przedsiębiorstwo jest sanitarną potęgą zatrudniającą łącznie ponad 6000 pracowników, działającą na ponad 130 rynkach i tworzącą miliony produktów każdego roku. To serie podnoszące komfort życia i stanowiące kluczową ozdobę łazienki czy kuchni. Wiele z nich (ponad 300 rozwiązań!) doceniono za niebanalną estetykę i technologiczne zaawansowanie. Te stylistyczne i funkcjonalne majstersztyki to owoce współpracy marki GROHE z profesjonalistami branży; architektami, projektantami i inżynierami. Dzięki temu GROHE wyznacza kierunek rozwoju!

Co wyróżnia markę GROHE?

  • GROHE to niemieckie przedsiębiorstwo z długoletnią historią.
  • Firma zatrudnia ponad 6000 pracowników i działa na ponad 130 rynkach świata.
  • Produkty GROHE to synonimy dobrego designu i technologicznego zaawansowania. Potwierdzeniem tego jest ponad 300 nagród za wzornictwo i innowacyjność.

Grohe Historia co to za firma?


Produkcja przyjazna dla środowiska

Jednym z haseł przewodnich GROHE jest oferować „czystą radość z wody”. Ta satysfakcja ma wynikać nie tylko z połączenia ciekawej estetyki z użytecznością. Ma być efektem produkcji opierającej się na zasadach zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Taki system wytwarzania obejmuje redukcję negatywnego wpływu na otoczenie oraz troskę o to, by zmniejszać zużycie bez uszczerbku na codziennym komforcie. W tym celu inżynierowie GROHE opracowali innowacyjne technologie, takie jak głowice GROHE SilkMove®, baterie z technologią TurboStat® czy GROHE EcoJoy™, która przy minimalizacji zużycia chroni też przyrodę. Te wszystkie zabiegi i kroki to część filozofii GROHE WaterCare®, która pozwala zarówno przedsiębiorstwu, jak i użytkownikom systemów GROHE ratować Planetę. Dzięki nim każdy może świadomie, ekologicznie i ekonomicznie korzystać z energii oraz zasobów.

GROHE i ochrona środowiska:

  • GROHE to marka odpowiedzialna społecznie, która dba o środowisko naturalne. 
  • Przedsiębiorstwo jest uznawane za jedną z najbardziej zrównoważonych firm działających na rynku.
  • W myśli idei GROHE WaterCare® firma tworzy innowacje ratujące Planetę. Mowa o GROHE SilkMove®, GROHE EcoJoy™ czy GROHE TurboStat®.

Grohe - WaterCare

Rainshower
Kraków, Warszawa
0.10

Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
 
 

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)
Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar (UWAGA! Minimalna kwota zakupu wynosi 200 pln) należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu.

Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Fakturę
- elektroniczny dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty funkcjonariuszowi Służby Celno-Skarbowej  (wydrukowane lub na urządzeniu mobilnym), które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. System TAX FREE wygeneruje elektroniczne potwierdzenie wywozu dla wszystkich okazanych dokumentów TAX FREE.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przekazanie informacji o przekroczeniu granicy do Działu Handlowego.  

Do 14 dni od otrzymania informacji o przekroczeniu granicy, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [PLN], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [€]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

UWAGA! Nasz bank nie realizuje przelewów na konta banków w Białorusi.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.
 

 
 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)

Що потрібно зробити, щоб отримати відшкодування ПДВ?
Придбаний в нашій компанії товар (УВАГА! Мінімальна сума покупки становить 200 зл) повинен бути вивезений в недоторканому стані за межі Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступного за місяцем, у якому була здійснена покупка.

Які потрібні документи? Для зручності наших клієнтів ми завжди оформляємо всю необхідну документацію.  Під час покупки кожен клієнт із країни, що не входить до ЄС, отримує від нас:

- Рахунок-фактуру
- електронний документ «Відшкодування ПДВ для подорожуючих»

Щоб документ «Відшкодування ПДВ для подорожуючих» був оформлений правильно, наші співробітники завжди запитують номер паспорта або номер іншого документа, що засвідчує особу людини, яка перетинає польський кордон. З вищезазначеними документами та замовленим асортиментом слід приїхати на пункт пропуску.

А що на кордоні?
На кордоні отримані документи необхідно пред’явити співробітнику митної служби (роздруковані або на мобільному пристрої). Митний орган перевірить правильність даних особи, що вивозить товар та сам товар, що перевозиться. Система TAX FREE створить електронне підтвердження вивезення для всіх пред'явлених документів TAX FREE.

Як відшкодовується ПДВ?
Після перетину та митного оформлення товару надайте інформацію про перетин кордону до відділу продажу.  

Протягом 14 днів після отримання інформації про перетин кордону сума ПДВ буде перерахована на вказаний вами рахунок. Переказ здійснюється в злотих [PLN], за запитом ми також робимо перекази в євро [€]. Через високу вартість закордонних переказів наша компанія стягує операційні кошти за обробку в розмірі 150 злотих, незалежно від вартості замовленого товару.

УВАГА! Наш банк не здійснює перекази на банківські рахунки в Білорусі.

Щиро запрошуємо вас до покупок.
 

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What do I have to do to get a VAT refund?
The goods purchased from our company (NOTE: the minimum purchase amount is PLN 200) must be transported outside the European Union, intact, no later than the last day of the third month following the month in which the purchase was made.

What documents do I need? For the convenience of our customers, we always complete all the necessary documentation. At the time of purchase, every customer from a non-EU country receives from us:

- An invoice
- An electronic document ‘Vat refund for travellers’

In order for the ‘Vat Refund for Travellers’ document to be issued correctly, our staff always ask for the passport number or the number of any other identity document of the person crossing the Polish border. With the above documents and the ordered goods, you will need to go to the border-crossing point.

What will happen at the border?
At the border, you should present the received documents to an officer of the Tax and Customs Service (printed or on a mobile device), which will be checked at the Customs Office to ensure that the data of the person exporting the assortment as well as the transported goods are correct. The TAX FREE system will generate an electronic confirmation of export for all TAX FREE documents presented.

How does the VAT refund take place?
Once the goods have crossed the border and been customs cleared, please forward the information about the border crossing to the Sales Department.  

The VAT amount will be transferred to the account provided by you within 14 days of the receipt of the information about the border crossing. The transfer is made in Polish zloty [PLN]. On request, we also make transfers in Euro [€]. Due to the high cost of foreign transfers, our company charges a handling fee of PLN 150, irrespective of the value of the goods ordered.

NOTE! Our bank does not make transfers to bank accounts in Belarus.

You are more than welcome to make a purchase.



 

Rekomendacje i wyróżnienia