Dornbracht for Villeroy & Boch Madison Flair Dwuuchwytowa bateria wannowa 4-otworowa chrom 27502370-00
Opis produktu Dornbracht for Villeroy & Boch Madison Flair Dwuuchwytowa bateria wannowa 4-otworowa chrom 27502370-00
Dornbracht for Villeroy & Boch Madison Flair Dwuuchwytowa bateria wannowa 4-otworowa stojąca, chrom 27502370-00
Opis produktu:
- Producent: Dornbracht for Villeroy & Boch
- Kod produktu: 27502370-00
- Kolor: Chrom
- Materiał: Mosiądz
- Typ: Dwuuchwytowy, 4-otworowy
- Montaż: Stojący
- Wysokość: 18,5 cm
- Zasięg: 22,5 cm
- Z mieszaczem

Warunki gwarancji produktów Dornbracht
Dornbracht to synonim wiarygodności, sukcesu i ekskluzywności. Za tymi terminami skrywa się wysoka jakość asortymentu, która bazuje na wyselekcjonowanych komponentach wytwórczych, zaawansowanych metodach produkcyjnych oraz innowacyjnym parku maszynowym. To wszystko jest podstawą świadczącą o bezawaryjności wybranych produktów oraz stanowi wartość dodaną do niebywałego designu, jaki oferuje marka Dornbracht. Rzetelność prowadzonych działań oraz świadomość solidności i trwałości wyrobów mają potwierdzenie w praktyce – w długim, dwuletnim okresie gwarancyjnym. 24 miesiące ochrony to dowód na to, że towar jest symbolem niezawodności – oferowana gwarancja jest zatem dodatkowym atutem, który może stać się kartą przetargową podczas zakupu. Warunki gwarancyjne obejmują usterki powstałe z winy producenta, które dzięki wnikliwym procesom weryfikacji składników oraz gotowych wyrobów są zredukowane do minimum. Należy jednak pamiętać, że marka Dornbracht nie uwzględnia reklamacji obejmujących szkody wynikające z nieprawidłowego montażu, eksploatacji czy konserwacji. Warto więc zachować wszelkie środki ostrożności podczas instalacji baterii Dornbracht, a także kierować się zasadami czyszczenia i pielęgnacji określonymi przez fabrykanta. W wyniku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Dornbracht ma obowiązek wymienić lub naprawić towar bądź zwrócić Klientom wydane pieniądze. Dornbracht symbolizuje wiedzę oraz profesjonalizm, co przekłada się na ograniczoną ilość występowania możliwych wad oraz przyjazny i szybki proces reklamacyjny.
Warunki gwarancji na baterie Dornbracht:
- 2 lata na baterie łazienkowe Dornbracht,
- 2 lata na baterie kuchenne Dornbracht,
- Reklamacja obejmuje wady i usterki powstałe z winy producenta,
- To jasne i czytelne zasady świadczące opracowane z myślą o Konsumentach.

Dornbracht – co to za firma?
Ponad 60 lat temu, w niemieckim Iserlohn, 57-letni Aloys F. Dornbracht razem z synem Helmutem rozpoczęli niepozorną przygodę ze światem armatury. Ciężka praca po godzinach w starym baraku z warsztatową ławą i miejscem do majsterkowania oraz podjęte ryzyko, związane z wytwarzaniem całkowicie innowacyjnego towaru: baterie kuchenne z wyciąganą wylewką, to punkty zwrotne w karierze ojca i syna. Tak rozpoczyna się historia sanitarnej potęgi, wychodzącej z cienia opuszczonej szopy i zamieniającej się w dobrze prosperującą firmę. W pierwszych latach działalności Aloys F. Dornbracht był zarówno kuźnią pomysłów, rzemieślnikiem, jak i handlowcem, który sprzedawał własne dzieła w Kolonii. Później rodzinna firma wytwarzała nawet 40 tys. sztuk baterii miesięcznie, by dziś uzyskać miano pioniera branży sanitarnej z rozbudowaną infrastrukturą wytwórczą, logistyczną oraz magazynową. Obecnie międzynarodowy sukces rodziny Dornbrachtów przejęło trzecie pokolenie rodu – bracia Andreas i Matthias, synowie Helmuta. Obydwaj kontynuują misję założycieli. Podobnie jak dziadek i ojciec mają niebywałe wyczucie trendów, są zorientowani na zmiany i elastyczni, co stanowi pomost do tworzenia najwyższej klasy artykułów – zarówno pod kątem designu, jak i technologii. Marka Dornbracht kreuje tożsamość rynku, nadaje mu kształt i przełamuje powszechne standardy. Firma wciąż ewoluuje, czyniąc wodę nie tyle źródłem różnorakich przeżyć w łazience, ile dodając jej wielu praktycznych funkcji, które pomagają w codziennych zmaganiach.
Dornbracht to:
- Rodzinne przedsiębiorstwo z ponad 60-letnim stażem,
- Firma, której założycielami byli ojciec i syn – Aloys F. Dornbracht oraz Helmut Dornbracht,
- Biznes kierowany obecnie przez trzecie pokolenie rodu Dornbracht, braci Andreasa i Matthiasa,
- Segment ekskluzywnych i wysokiej jakości rozwiązań sanitarnych do łazienki i kuchni,
- 14 oddziałów dystrybucyjnych, ponad 790 pracowników,
- Marka kreująca trendy i podejmująca wyzwania, nastawiona na innowacje i ciągłe zmiany.

100% made in Germany
Dornbracht to jedno z nielicznych przedsiębiorstw działających w branży sanitarnej, które całość swojej produkcji zlokalizowało w Niemczech. Perfekcja oraz dokładność – kojarzone z niemieckim standardem wytwarzania – w zupełności oddają misję działalności producenta, który nie zrezygnował z wysokiej jakości kosztem optymalizacji procesów, pozostając tym samym czołowym graczem na rynku sanitarnym. Ponad 90% wszystkich dostawców współpracujących z marką Dornbracht pochodzi z Niemiec, z czego ponad 70% z nich, swój biznes kieruje w rejonie południowej Westfalii. Dzięki temu właściciele marki Dornbracht mają pewność co do solidności każdego, nawet najmniejszego elementu, a tym samym oferują długoletnią gwarancję. Kluczem do sukcesu firmy jest praca „u podstaw” obejmująca przygotowanie do zawodów handlowych i rzemieślniczych w 19 placówkach na terenie Niemiec. Efektem tego jest profesjonalizm wyróżniający każdy szczebel produkcyjny i sprzedażowy oraz rozbudowana sieć dystrybutorów. Rozwiązania z portfolio Dornbracht to wyraz prestiżu oraz luksusu, symbol wnętrz stanowiących esencję dobrego gustu i klasy. Dowodem tego są liczne nagrody w dziedzinie wzornictwa i technologii przyznawane przez międzynarodowe jury oraz wykorzystanie wyrobów marki w renomowanych obiektach na świecie. Baterie Dornbracht ozdabiają pomieszczenia oryginalnych rezydencji, apartamentów np. w wieżowcu Cosmpolitan w Warszawie czy znanych hoteli – m.in. Grand Hyatt w Tokio oraz Ritz-Carltonie w Moskwie. Dornbracht to siła niemieckiej jakości, potwierdzającej renomę hasła „made in Germany”.
Jakość według Dornbracht to:
- Produkcja odbywająca się w 100% na terenie Niemiec,
- Ponad 90% głównych dostawców pochodzących z Niemiec, w tym 70% z nich z rejonu Westfalii,
- Liczne nagrody i wyróżnienia w dziedzinie designu oraz technologii,
- Wykorzystanie armatury w renomowanych obiektach na świcie – m.in. W Grand Hyatt w Tokio, Ritz-Carltonie w Moskwie czy w wieżowcu Cosmopolitan w Warszawie
- Sztab ludzi dbających o to, by każdy szczebel produkcji wyróżniał się najwyższym profesjonalizmem.

Jak powstają baterie Dornbracht?
Dornbracht stawia na jakość, skrytą w postaci doskonałego materiału bazowego, a więc mosiądzu. Surowiec dobrany w wyniku starannej selekcji, a także poddawany nowatorskim metodom formowania, szlifowania i galwanizacji uzyskuje najwyższe parametry użytkowe, czym gwarantuje fenomenalny połysk oraz bezawaryjną eksploatację przez długie lata. Nad prawidłowym przebiegiem każdego etapu wytwarzania asortymentu Dornbracht czuwają innowacyjne linie produkcyjne: Gavarolines oraz Variolines. Warunkują one większą elastyczność działania, znaczną szybkość reakcji na zmiany rynkowe oraz niemal natychmiastową możliwość wdrażania innowacji, co w sporej mierze prowadzi również do redukcji strat oraz zniwelowania wad występujących w najtrudniejszych miejscach, takich jak otwory, kieszenie czy krawędzie baterii. Perfekcyjne wykonanie wyrobu jest też wynikiem rygorystycznych kontroli, weryfikujących nawet najmniejszy szczegół oferowanych modeli. Ten zaawansowany park maszynowy, a także dbałość o jakość każdego szczebla procesu wytwórczego wpływają na sukces marki na rynku. Baterie Dornbracht powstają w wyniku starannie przemyślanych sekwencji, których efektem jest armatura łazienkowa bez skazy, wyróżniająca się nie tylko designem, lecz przede wszystkim trwałością i wytrzymałością.
Jak powstają baterie Dornbracht?
- Za jakość wyrobu odpowiadają innowacyjne linie produkcyjne: Gavarolines oraz Variolines,
- To nowatorskie technologie galwanizacyjne wykorzystujące pracę robotów,
- Każda z nich wpływa na redukcję występowania wad fabrycznych.

Jak czyścić baterie Dornbracht?
Baterie łazienkowe oraz armatura kuchenna Dornbracht wyróżniają się perfekcją wykonania każdego detalu. Mimo tego, aby cieszyć się ich długą bezawaryjną eksploatacją oraz nienagannym wyglądem należy odpowiedzialnie podejść do procesów czyszczenia i pielęgnacji. Producent zaleca, aby korzystać z łagodnych środków myjących, pozbawionych żrących substancji mogących uszkodzić wykończenie armatury. Najlepiej w tym celu używać delikatnych roztworów przygotowanych na bazie wody i mydła, wybierać mało inwazyjne detergenty, a także stosować miękkie ściereczki z mikrofibry oraz gąbki pozbawione warstwy ścierającej, która może prowadzić do zarysowania powierzchni wyrobów. Dzięki temu blask chromowanych kolekcji będzie cieszył oko domowników przez wiele lat! Do rozwiązań w kolorze złotym lub szampańskim producent proponuje specjalny preparat D-Care marki Dornbracht. Odpowiednio skomponowany skład środka myjącego wpływa na prezencję baterii, potęguje jej połysk, chroniąc jednocześnie przed utratą barwy. Firma Dornbracht oferuje także możliwość indywidualnego odnowienia armatury. W tym celu został stworzony specjalny dział „x-tra Service”, który odpowiada za renowację matowych i zniszczonych powierzchni. Wykwalifikowani pracownicy utworzonej sekcji poddają produkty ponownemu szlifowaniu, polerowaniu oraz galwanizacji, przywracając bateriom i akcesoriom ich należyty blask. Czyszczenie baterii Dornbracht to czynność, która nie wymaga żadnego wysiłku, a jednocześnie jest elementem wpływającym na estetykę wystroju!
Jak czyścić baterie Dornbracht?
- Należy używać łagodnych środków czyszczących, pozbawionych silnych substancji żrących,
- Warto stosować miękkie ściereczki z mikrofibry i zrezygnować z gąbek o twardej warstwie wierzchniej,
- Do baterii w kolorze złota i szampańskim producent zaleca środek D- Care marki Dornbracht,
- Producent oferuje możliwość renowacji matowych i zniszczonych powierzchni armatury i akcesoriów przez dział „x-tra Service” – w tym celu należy skonsultować się z przedstawicielem handlowym Dornbracht.
Madison Flair | |
Retro | |
dwuuchwytowy, 4-otworowy | |
Okrągły - owalny | |
Chrom | |
Kraków, Warszawa, 29 innych miast | |
5.94 | |
22.5 cm | |
18.5 cm |
Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe.
Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!
Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!
Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:
- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.
Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.
A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.
Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.
Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.
Serdecznie zapraszamy do zakupów.

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.
Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:
- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"
For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.
Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.
Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.
Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.
Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).
På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.
Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.
Які документи необхідні?
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:
- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».
Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом.
Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.
До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].
Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів.
Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.
Ласкаво просимо до здійснення покупок!

The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.
What documents are necessary ?
On purchase, all clients form outside of the European Union receive:
- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document
In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.
How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław
Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.
What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.
We cordially invite you to try our services.

Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.
Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:
-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"
Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.
Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.
Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.
Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.
Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.
Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.