/images/files/thumbnails/450x450f/heiko-thermal-plus-pompa-ciepla-typu-monoblok-12-kw_2.jpg /images/files/heiko-thermal-plus-pompa-ciepla-typu-monoblok-12-kw_2.jpg Heiko Thermal Plus Pompa ciepła typu monoblok 12 kW /images/files/thumbnails/450x450f/heiko-thermal-plus-pompa-ciepla-typu-monoblok-12-kw_1.jpg /images/files/heiko-thermal-plus-pompa-ciepla-typu-monoblok-12-kw_1.jpg Heiko Thermal Plus Pompa ciepła typu monoblok 12 kW /images/files/thumbnails/450x450f/heiko-thermal-plus-pompa-ciepla-typu-monoblok-12-kw_3.jpg /images/files/heiko-thermal-plus-pompa-ciepla-typu-monoblok-12-kw_3.jpg Heiko Thermal Plus Pompa ciepła typu monoblok 12 kW

Heiko Thermal Plus Pompa ciepła typu monoblok 12 kW

Heiko
Producent: Heiko
Seria: Thermal Plus
Kod: HEI00082
Cena: 31000 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 0,00 zł
Kup taniej
Zamów rozmowę

Opis produktu Heiko Thermal Plus Pompa ciepła typu monoblok 12 kW



Thermal Plus:

Pompy ciepła THERMAL Plus monoblok to energooszczędne urządzenia, które pobierają energię z powietrza i wykorzystują ją do ogrzewania lub chłodzenia budynku oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej. Znajdują one zastosowanie w budownictwie jednorodzinnym. Pompy ciepła Heiko to nowoczesne urządzenia, które gwarantują wydajną, bezpieczną i bezobsługową pracę.


Pompy Ciepła Heiko to:

Ekologia
Pompy ciepła Heiko pobierają energię z powietrza i wykorzystują ją do ogrzania lub chłodzenia budynku. Zastosowany czynnik chłodniczy R32, jest bezpieczny dla środowiska i posiada niski współczynnik tworzenia efektu cieplarnianego.

Kompaktowość
Konstrukcja pomp ciepła jest rozwiązaniem gotowym do pracy. Nie wymaga zakupu dodatkowych elementów do systemu oraz nie wymaga dodatkowej przestrzeni do montażu osobnego zbiornika. Moduł pozwala na łatwe i bezpieczne podłączenia hydrauliczne.

Nowoczesne technologie
Systemy urządzenia oparte są na wykorzystaniu najnowszych technologii. Dzięki temu praca pompy automatycznie dostosowuje się do aktualnych warunków pogodowych.

Łatwe sterowanie
Pompy Thermal i Thermal Plus posiadają panel sterujący, który pozwala na szybką i łatwą zmianę parametrów pracy. Dodatkowo, wyposażone są w moduł Wi-Fi, co znacznie zwiększa komfort użytkowania


Moduł hydrauliczny – MONOBLOK ALL IN ONE

Kompaktowa konstrukcja modułu hydraulicznego wraz z wbudowanym zbiornikiem CWU o pojemności 250 litrów jest gotowym do pracy rozwiązaniem. Nie wymaga zakupu dodatkowych elementów do systemu oraz nie wymaga dodatkowej przestrzeni do montażu osobnego zbiornika. Moduł pozwala na łatwe i bezpieczne podłączenia hydrauliczne.


Dwa obiegi grzewcze

Pompy ciepła THERMAL Plus umożliwiają konfigurację z różnymi odbiornikami ciepła jednocześnie, np. system grzewczy oparty na grzejnikach i ogrzewaniu podłogowym. Dwa obiegi grzewcze pozwalają na dowolne zarządzanie temperaturą w różnych odbiornikach ciepła, co w praktyce oznacza, że istnieje możliwość ustawienia temperatury osobno na grzejnikach jak i ogrzewaniu podłogowym.


Szeroki zakres temperatur – niezawodna praca w każdych warunkach

Pompy ciepła Heiko to niezawodne urządzenia, które pracują przy temperaturze zewnętrznej sięgającej nawet – 250C oraz są w stanie podgrzać ciepłą wodę użytkową do poziomu 550C.


Sterowanie Wi-Fi

Sterowanie Wi-Fi dostępne w standardzie jest funkcją zwiększającą komfort użytkowania pomp ciepła Heiko. W prosty sposób możemy sterować urządzeniem za pomocą dedykowanej platformy. Dzięki sterowaniu Wi-Fi, Serwis w sposób zdalny może udzielić pomocy Użytkownikowi.


Nowoczesny panel sterujący

Wbudowany panel sterujący umożliwia łatwą i szybką zmianę parametrów pracy. Menu sterownika jest dostępne w kilku wersjach językowych.


Cicha praca

Pompy ciepła Heiko THERMAL Plus działają w oparciu o silnik wentylatora DC, skutecznie zaizolowaną sprężarkę oraz zoptymalizowaną konstrukcję wentylatora dzięki czemu gwarantują bardzo cichą pracę, nawet 52 dB(A). Dodatkowo urządzenia mogą pracować w trybie cichym, dzięki czemu można odczuć komfort w czasie pracy, czy wypoczynku.


Automatyczne sterowanie pogodowe

Praca pomp ciepła Heiko THERMAL Plus polega na zautomatyzowanym procesie opierającym się na krzywych temperatury pogodowej. W praktyce oznacza to, że praca pompy ciepła automatycznie, bez ingerencji człowieka, dostosuje się do aktualnych warunków pogodowych.


Technologia inwerterowa

Technologia inwerterowa umożliwia ekonomiczną pracę pompy ciepła zapewniającą płynną modulację pracy sprężarki. Tym samym zapewnia energooszczędną i cichą pracę. Urządzenia mają klasę energetyczną A+++.


Gwarancja:

Produkty objęte pięcioletnią gwarancją zapewniają konsumentom wysoką jakość oraz niezawodność. Dzięki tak długiemu okresowi gwarancji, użytkownik może korzystać z produktu z godnym zaufaniem, wiedząc, że ewentualne problemy zostaną szybko naprawione przez producenta.


Dane techniczne:

Thermal Plus
Kraków, Warszawa
Brak opinii na temat tego produktu.

Opinie o produkcie Heiko Thermal Plus Pompa ciepła typu monoblok 12 kW


Twoja ocena:

Napisz opinię na temat tego produktu:

Antyspam *



Tagi

Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
 
 

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)
Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar (UWAGA! Minimalna kwota zakupu wynosi 200 pln) należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu.

Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Fakturę
- elektroniczny dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty funkcjonariuszowi Służby Celno-Skarbowej  (wydrukowane lub na urządzeniu mobilnym), które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. System TAX FREE wygeneruje elektroniczne potwierdzenie wywozu dla wszystkich okazanych dokumentów TAX FREE.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przekazanie informacji o przekroczeniu granicy do Działu Handlowego.  

Do 14 dni od otrzymania informacji o przekroczeniu granicy, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [PLN], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [€]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

UWAGA! Nasz bank nie realizuje przelewów na konta banków w Białorusi.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.
 

 
 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)

Що потрібно зробити, щоб отримати відшкодування ПДВ?
Придбаний в нашій компанії товар (УВАГА! Мінімальна сума покупки становить 200 зл) повинен бути вивезений в недоторканому стані за межі Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступного за місяцем, у якому була здійснена покупка.

Які потрібні документи? Для зручності наших клієнтів ми завжди оформляємо всю необхідну документацію.  Під час покупки кожен клієнт із країни, що не входить до ЄС, отримує від нас:

- Рахунок-фактуру
- електронний документ «Відшкодування ПДВ для подорожуючих»

Щоб документ «Відшкодування ПДВ для подорожуючих» був оформлений правильно, наші співробітники завжди запитують номер паспорта або номер іншого документа, що засвідчує особу людини, яка перетинає польський кордон. З вищезазначеними документами та замовленим асортиментом слід приїхати на пункт пропуску.

А що на кордоні?
На кордоні отримані документи необхідно пред’явити співробітнику митної служби (роздруковані або на мобільному пристрої). Митний орган перевірить правильність даних особи, що вивозить товар та сам товар, що перевозиться. Система TAX FREE створить електронне підтвердження вивезення для всіх пред'явлених документів TAX FREE.

Як відшкодовується ПДВ?
Після перетину та митного оформлення товару надайте інформацію про перетин кордону до відділу продажу.  

Протягом 14 днів після отримання інформації про перетин кордону сума ПДВ буде перерахована на вказаний вами рахунок. Переказ здійснюється в злотих [PLN], за запитом ми також робимо перекази в євро [€]. Через високу вартість закордонних переказів наша компанія стягує операційні кошти за обробку в розмірі 150 злотих, незалежно від вартості замовленого товару.

УВАГА! Наш банк не здійснює перекази на банківські рахунки в Білорусі.

Щиро запрошуємо вас до покупок.
 

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What do I have to do to get a VAT refund?
The goods purchased from our company (NOTE: the minimum purchase amount is PLN 200) must be transported outside the European Union, intact, no later than the last day of the third month following the month in which the purchase was made.

What documents do I need? For the convenience of our customers, we always complete all the necessary documentation. At the time of purchase, every customer from a non-EU country receives from us:

- An invoice
- An electronic document ‘Vat refund for travellers’

In order for the ‘Vat Refund for Travellers’ document to be issued correctly, our staff always ask for the passport number or the number of any other identity document of the person crossing the Polish border. With the above documents and the ordered goods, you will need to go to the border-crossing point.

What will happen at the border?
At the border, you should present the received documents to an officer of the Tax and Customs Service (printed or on a mobile device), which will be checked at the Customs Office to ensure that the data of the person exporting the assortment as well as the transported goods are correct. The TAX FREE system will generate an electronic confirmation of export for all TAX FREE documents presented.

How does the VAT refund take place?
Once the goods have crossed the border and been customs cleared, please forward the information about the border crossing to the Sales Department.  

The VAT amount will be transferred to the account provided by you within 14 days of the receipt of the information about the border crossing. The transfer is made in Polish zloty [PLN]. On request, we also make transfers in Euro [€]. Due to the high cost of foreign transfers, our company charges a handling fee of PLN 150, irrespective of the value of the goods ordered.

NOTE! Our bank does not make transfers to bank accounts in Belarus.

You are more than welcome to make a purchase.



 

Rekomendacje i wyróżnienia