Franke EasySort 600-3-0 Sortownik do odpadów, czarny 121.0494.192

Franke
Producent: Franke
Seria: EasySort
Kod: 1210494192
Dotychczas kupiony: 1 raz
Cena: 127 
Dostępność: dostępny
Koszt wysyłki: 25,00 zł
+
Kup taniej
Zamów rozmowę

Opis produktu Franke EasySort 600-3-0 Sortownik do odpadów, czarny 121.0494.192


Franke EasySort 600-3-0 Sortownik do odpadów, czarny 121.0494.192

Opis produktu:

- Producent: Franke
- Seria: EasySort 600-3-0
- Kod produktu: 121.0494.192
​​​​​​​- Kolor: Czarny
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Szerokość produktu: 37,8 cm
- Długość produktu: 56,4 cm
- Minimalna szerokość podbudowy: 60 cm

Franke - Promocja - Polar Gratis!

Do każdego zamówienia na produkty Franke za minimum 1000 zł, otrzymasz fantastyczny polar za darmo! Jedynie co musisz zrobić to wpisać w uwagi przy zamówieniu "#FrankePolar" oraz podać rozmiar polaru (S,M,L) który mamy dołączyć do przesyłki. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

Franke polar firmowy lazienkarium.pl


Profesjonalny projekt łazienki za 499zł

Nie wiesz, jak urządzić łazienkę? Zastanawiasz się, czym różni się styl nowoczesny od industrialnego? A może szukasz praktycznego sposobu, aby mała łazienka w bloku była bardziej funkcjonalna? Jeśli projekt łazienki spędza Ci sen z powiek, skorzystaj z pomocy profesjonalistów, czyli nas! Nie musisz już sięgać po program do projektowania i głowić się, jak zagospodarować powierzchnię. Zainspirujemy Cię, doradzimy i zaprojektujemy modne wnętrze. Razem z nami aranżacja łazienki będzie bajecznie prosta!

Co otrzymujesz?

  • Indywidualny projekt łazienki,
  • Profesjonalną wizualizację komputerową 3D. (rzuty i kłady ścian),
  • Pomoc w doborze wyposażenia oraz produktów komplementarnych (takich jak np. syfony, zawory czy korki),
  • Konsultację z projektantem wnętrz.
Zamów projekt łazienki

Projektowanie Łazienek - Jak Zaprojektować Łazienkę?


FRANKE to aż 15 lat gwarancji!

Gwarancja FRANKE obejmuje aż 15 lat na zlewozmywaki, a także 15 lat na szczelność wewnętrznego odlewu korpusu baterii, co – w porównaniu ze standardowym okresem ochronnym, który oferują inni producenci – jest formalnym potwierdzeniem tego, że rozwiązania FRANKE to inwestycja w wysoką jakość oraz najlepsze materiały. Producent udziela również 5 lat ochrony uwzględniającej sprawność solidnej głowicy ceramicznej oraz aż 2 lata trwałości powłoki wykończeniowej. Gwarant zapewnia też 2-letnią gwarancję na sprzęt AGD, bezawaryjne funkcjonowanie dozowników, trwałość uszczelek głowicy i korpusu oraz pozostałe elementy baterii kuchennych. Tak korzystne warunki stanowią atut oferty FRANKE, stając się wartością dodaną do produktów. Należy jednak pamiętać, że gwarant nie uwzględnia usterek i wad wynikających z nieprawidłowej pielęgnacji, konserwacji, montażu, samodzielnych przeróbek i niewłaściwego użytkowania. Zarówno w trakcie instalacji, jak i eksploatacji warto przestrzegać zaleceń producenta. Dzięki temu produkty FRANKE będą ozdobą wnętrza przez wiele lat!
 
Gwarancja na baterie i zlewozmywaki FRANKE:

  • 15 lat gwarancji na zlewozmywaki kuchenne.
  • 15 lat gwarancji na szczelność baterii kuchennych.
  • 5 lat gwarancji na sprawność głowice ceramicznej.
  • 2 lata na sprzęt AGD FRANKE oraz na elementy elektroniczne, trwałość powłoki, uszczelki i korpusu oraz pozostałe elementy, jak wylewki i węże.

Franke Gwarancja Opinie Długość Gwarancji


Jakość według FRANKE

Definicją jakości FRANKE jest cała historia działalności producenta, który od ponad 100 lat wyznacza standardy w projektowaniu ergonomicznych i stylowych pomieszczeń. To kompozycja szwajcarskich wartości, takich jak rzetelność oraz solidność, połączona z wiedzą sztabu ludzi odpowiedzialnych za bezawaryjne działanie urządzeń, jakimi są baterie kuchenne FRANKE, zlewozmywaki, sprzęty AGD i akcesoria. Efektem tego są rozwiązania potwierdzone znakiem towarowym Swissstandards.pl, którym FRANKE posługuje się od 2011 roku. Co on oznacza z punktu widzenia Konsumenta? To symbol jakości i europejskich standardów, którego właścicielem jest Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza. Wiąże się to z tym, że wybrany przez Ciebie produkt FRANKE będzie odporny na urazy mechaniczne, nie odbarwi się po kilku latach eksploatacji i sprosta codziennym wyzwaniom, prezentując się przez cały czas tak, jak w dniu zakupu. Wybierając FRANKE, stawiasz jednak nie tylko na bezawaryjne działanie i jakość. To też niebanalny design, potwierdzony prestiżowymi wyróżnianymi iF Design Award, Red Dot Award oraz Dobry Design. 
 
FRANKE to:

  • Niezawodność i innowacyjność oznaczona znakiem towarowym Swissstandards.pl.
  • Potwierdzenie mitu o szwajcarskiej doskonałości, dzięki czemu pożegnasz się z awariami i brakiem funkcjonalności.
  • Wzornictwo, dzięki któremu wnętrza Twojego domu będą niepowtarzalne! Dowodem tego są nagrody iF Design Award, Red Dot Award oraz Dobry Design.

Franke Jakość i technologie Co to za firma? Siedziba Polska


Dlaczego FRANKE to dobry wybór?

Szwajcarska marka FRANKE to doświadczony lider branży wyposażeniowej, w którego ofercie znajdują się komplementarne rozwiązania do Twojej kuchni. Oznacza to, że oszczędzasz czas i nie tracisz go na poszukiwania urządzeń wzorniczo nawiązujących do designu wybranego zlewozmywaka czy baterii. FRANKE proponuje dopasowane stylistycznie serie i produkty komplementarne (np. baterie i zlewozmywak w spójnym kolorze) – zarówno dla tych, którzy cenią styl nowoczesny, jak i fanów retro oraz glamour. Zaleta ta pociąga za sobą lawinę kolejnych korzyści – przede wszystkim tych powiązanych z montażem. To łatwa i szybka instalacja, zapewnienie prawidłowego działania i spasowania komponentów, co doceni zarówno Twój monter, jak i Ty, bo urządzenie wymarzonego wnętrza będzie trwało znacznie krócej. Atutem FRANKE jest również serwis gwarancyjny. Dzięki niemu wszystkie naprawy i problemy nie będą Twoim zmartwieniem! FRANKE to więc mniej stresu, więcej czasu i mnóstwo możliwości, których znakiem szczególnym jest wysoka jakość!
 
Dlaczego FRANKE?

  • Dzięki komplementarnym rozwiązaniom od jednego producenta stworzysz spójne wnętrze.
  • Oszczędzisz czas na poszukiwania pasujących rozwiązań od innego producenta.
  • Zyskasz gwarancję poprawnego montażu, dzięki dopasowanym do siebie rozwiązaniom.
  • Nie musisz martwić się o kosztowne naprawy, bo producent zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Fabryka Franke Opinie - Jakość Łazienkarium.pl

EasySort
Czarny
Kraków, Warszawa, 29 innych miast
Brak opinii na temat tego produktu.

Opinie o produkcie Franke EasySort 600-3-0 Sortownik do odpadów, czarny 121.0494.192


Twoja ocena:

Napisz opinię na temat tego produktu:

Antyspam *



Zakupy na raty w naszym sklepie to czysta przyjemność! We współpracy z Santander Consumer Bank stworzyliśmy najlepsze warunki zakupowe. 

Bez zbędnych formalności, mało widocznych druczków, poręczycieli i konieczności wpłaty własnej. Na atrakcyjnych warunkach i w oparciu o nieskomplikowane procedury, dzięki którym możesz łączyć różne źródła dochodu.

Decyzję otrzymasz w kilka chwil, a kredyt możesz rozłożyć na dogodne raty nawet do 48 miesięcy, przy minimalnej wartości zamówienia od 100zł do 50 000zł! Online, osobiście czy przez kuriera - to Ty decydujesz!

Wystarczy, że wyślesz na sklep@lazienkarium.pl listę produktów którą pragniesz kupić wraz z informacją o zakupach na raty lub w uwagach zamówienia wpisz "raty", a nasz konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces od wypełnienia wniosku po dostawę produktów!

Więcej informacji znajdziesz również na stronie Santander Consumer Bank
Wybierz swój język (choose your language):
 
  Polski
  Norks

 
   Polski
Zasady zwrotu podatku VAT podróżnym spoza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja, Szwajcaria, Norwegia etc.)

Co należy zrobić aby otrzymać zwrot podatku VAT?
Nabyty w naszej firmie towar należy w stanie nienaruszonym, wywieźć poza teren Unii Europejskiej nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca, następującego po miesiącu w którym dokonano zakupu. Jakie dokumenty są potrzebne? Dla wygody naszych klientów, zawsze kompletujemy całą potrzebną dokumentację. Podczas zakupu każdy Klient z kraju nie należącego do UE otrzymuje od nas:

- Paragon lub fakturę
- Dokument „ Zwrot Vat dla podróżnych”.

Aby dokument „Zwrot Vat dla podróżnych” mógł zostać wystawiony prawidłowo, pracownicy naszej firmy zawsze proszą o podanie numeru Paszportu lub numeru innego dokumentu tożsamości osoby przekraczającej granicę Polski. Z powyższymi dokumentami oraz zamówionym asortymentem, należy udać się na przejście graniczne.

A co na granicy?
Na granicy należy przedstawić otrzymane dokumenty, które w Urzędzie Celnym zostaną sprawdzone pod kątem prawidłowości danych osoby wywożącej asortyment, jak również przewożonego towaru. Dokumenty następnie zostaną podbite przez celnika stemplem numerycznym.

Jak odbywa się zwrot zapłaconego VATu?
Po przekroczeniu i ocleniu towaru, prosimy o przesłanie pocztą lub kurierem na adres naszego biura GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, ostemplowanej dokumentacji zatwierdzonej przez Urząd Celny. Do 14 dni od otrzymania dokumentacji, przelew kwoty VAT zostanie dokonany na podane przez Państwa konto. Przelew wykonywany jest w złotówkach [ PLN ], na życzenie wykonujemy również przelewy w euro [ € ]. W związku z wysokimi kosztami przelewów zagranicznych, nasza firma pobiera opłatę manipulacyjną wynoszącą 150 zł, niezależnie od wartości zamawianych towarów.

Co gdy produkty są wysyłane kurierem?
W takiej sytuacji, nie musimy korygować żadnych faktur. Od razu wysyłamy fakturę z 0 Vatu, dzięki czemu nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Produkty dostarczane są bezpośrednio na budowę, jedyne co musisz zrobić to podać nam adres dostawy oraz dane do faktury. Opcja dotyczy jedynie takich krajów jak: Szwajcaria, Norwegia.

Serdecznie zapraszamy do zakupów.  
 

 
   Norks
Tilbakebetaling av merverdiavgift‎ (mva.)

Hva man må gjøre for å få tilbake merverdiavgift?
Varer som ble kjøpt i vårt selskap skulle eksporteres intakt utenfor EU senest den siste dagen av den tredje måneden som kommer etter måneden da varer ble kjøpt.

Hvilke dokumenter er nødvendige?
For å gjøre det lettere for våre kunder, fullfører vi alltid all nødvendig dokumentasjon. Alle kunder som kjøper hos oss og kommer fra land utenfor EU får fra oss:

- kvittering eller faktura
- dokumentet "tilbakebetaling av merverdiavgift for reisende"

For å utstede dokumentet "tilbakebetaling av moms for reisende" på riktig måte, våre ansatte alltid ber om passnummer eller et annet numer til legitimasjonsdokument til en person som krysser den polske grensen.

Med disse dokumentene og bestilte varer, man må gå til en grenseovergang.

Men hva på grenseovergangen?
På grenseovergangen skulle de alle mottatte dokumentene vises. Riktigheten av personlige data til person som eksporterer assortiment og dokumentasjon av varer skal bli sjekket på tollkontor.

Hvordan ser tilbakebetaling av merverdiavgift‎ ut?
Etter å ha krysset grensen og fortollet varer, ber vi om å sende med post eller bud stemplet dokumentasjon som er godkjent av Tollvesenet, til adressen til vårt kontor: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Innen 14 dager etter mottak av dokumentasjon, skal vi gjøre en overføring (beløpet av merverdiavgift) til din bankkonto. Betaling benyttes ved overføringer i zloty (PLN) og på forespørsel – i euro (EUR).

På grunn av høye kostnader ved overføring til utlandet, skal vårt selskap belaste med behandlingsgebyr på 150 PLN, uavhengig av verdi av bestilte varer.

Vi vil gjerne invitere deg til å handle.

 
   Український
Правила повернення ПДВ подорожуючим громадянам, країни яких не входять в ЄС (Україна, Білорусія, Швейцарія, Норвегія і т.д.)
Що необхідно зробити, щоб отримати повернення ПДВ?
Куплений в нашій фірмі товар, необхідно в незіпсутому стані, вивезти за територію Європейського Союзу не пізніше останнього дня третього місяця, наступному по місяцю, в котрим була здійснена покупка.

Які документи необхідні?
Для зручності наших клієнтів, ми завжди цілу необхідно документацію.
Підчас покупки, кожний Клієнт с країни, котра не входить в ЄС, отримає від нас:

- Чек або накладну;
- Документ «Повернення ПДВ для подорожуючих».

Щоб документ «Повернення ПДВ для подорожуючих» міг бути виставлени й правильно, працівники нашої фірми завжди просять подати номер паспорта чи іншого номеру і серії  документу, котрий посвідчує особу, яка перетинає  кордон з Польщею.
Вище представлені документи, а також з замовлений асортимент, необхідно ввести на митний кордон.
 
А що на митному кордоні?
На кордоні необхідно представити отримані документи, котрі  будуть провірені Митною службою на правильність даних особи, котра вивозить асортимент, а також на перевезений товар. Наступним кроком буде посвідчення документів митником нумеричним штампом. 

Як відбувається отримання заплаченого ПДВ?
Після перетину і оформлення товару, просимо переслати поштою або кур’єром на адресу нашого офісу GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, проштамповану документацію, затверджену Митною службою.

До 14 днів після отримання документації, буде здійснений банківський переказ суми ПДВ на вказаний Вами банківський рахунок. Банківський переказ здійснюється в польських злотих  [ PLN ], для Вашої зручності ми також виконуємо банківські перекази в євро [ € ].

Враховуючи високу вартість, пов’язану з закордонними банківськими переказами, наша фірма стягує оплату в високості 150 злотих, не залежно від вартості замовлених товарів. 

Що в випадку, якщо продукти будуть вислані кур’єрською службою?
В такій ситуації ми не мусимо змінювати ніяких накладних. Одразу виставляємо накладну з 0 ПДВ, завдяки чому не буде нарахована додаткова оплата в високості 150 злотих. Продукти будуть доставлені безпосередньо на будівельний майданчик, все, що Вам необхідно зробити, це вказати нам адресу поставки і реквізити для накладної. Цей варіант відноситься до таких країн, як Швейцарія та Норвегія.

Ласкаво просимо до здійснення покупок!
 

 
   Беларусь
Умовы вяртання падатку VAT для турыстаў з па- за Еўрапейскага Саюза (Ураіна, Беларусь, Расія, Швейцарыя, Нарвегія і г.д.).
Што трэба зрабіць, каб вярнуць падатак VAT?
Куплены ў нашай фірме прадукт трэба ў непарушаным стане вывезці па- за межы Еўрапейскага Саза не пазней як у апошні дзень трэцяга месяца, наступнага па месяцы ў каторым была зроблена пакупка.

Якія дакументы патрэбныя?
Для зручнасці нашых кліентаў мы заўсёды прыкладаем да пакупкі ўсе неабходныя дакументы.
Пры пакупцы кожны кліент з краіны, каторая не ўваходзіць у ЕС атрымлівае ад нас: 

- Чэк або фактуру;
- Дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў".

Для таго, каб дакумент "Вяртанне VAT для турыстаў» быў складзены правільна, нашым супрацоўнікам будзе патрэбны Ваш нумар пашпарту альбо іншага дакумента, які падцвярджае асобу, каторая перасякае мяжу Польшчы. 
З вышэй пададзенымі дакументамі, а таксама з заказаным асартыментам, Вам наабходна накіроўвацца да памежнага пераходу. 

А што на мяжы? 
На мяжы трэба прадставіць атрыманыя ад нас дакументы, каторыя будуць правератыя мытнай службай на прыкмету правільнасці дадзеных асобы, каторая вывозіць пакупку, а таксама асартыменту, каторы дадзеная асоба вывозіць. Пасля чаго на дакументах мытная служба паставіць нумарную пячатку аб праходжанні мытні. 

Як адбываецца вяртанне заплачанага падатку VAT? 
Пасля перасячэння мяжы і мытнаму афармленню тавараў, калі ласка, адпраўце па пошце ці кур'ерам на адрас нашага офіса GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław, дакумент адзначаны пячаткай мытні.

У тэрмін да 14 дзён з моманту атрымання дакументаў будзе зроблены грашовы перавод сумы VAT на банкаўскі рахунак, пададзены Вамі. Грашовы перавод будзе зроблены ў польскіх злотых [PLN], пры жаданні мы можам выканаць перавод таксама і ў еўра [€].
У сувязі з высокімі выдаткамі на міжнародныя грашовыя пераводы, наша фірма будзе спаганяць аплату за паслугі 150 злотых , незалежна ад кошту замоўленага тавару. 

А што калі прадукты адпраўленыя кур'ерам? 
У такой сітуацыі, мы не павінны выстаўляць аніякіх фактур. Мы адразу адпраўляем рахунак- фактуру з 0 VAT, дзякуючы гэтаму не будзе спаганяцца плата за паслугі. Замова  будзе дастаўлена непасрэдна на аб’ект, усё, што Вам трэба зрабіць, гэта зазначыць  адрас дастаўкі а таксама дадзеныя да фактуры. Гэтая опцыя даступная толькі для Швейцарыі і Нарвегіі. 
 
Сардэчна запрашаем Вас за пакупкамі!

 
   English
Rules of the refund of VAT to travellers from non-EU countries (Ukraine, Belarus, Russia, Switzerland, Norway, etc.).
What should I do to receive a refund of VAT?
The goods purchased in our company must be intact and exported outside the European Union no later than the last day of the third month, following the month in which the goods were purchased.

What documents are necessary ?
For the convenience of our customers, we always complete all the required documentation.
On purchase, all clients form outside of the European Union receive: 

- Receipt or invoice
- “VAT refund for travellers” document

In order to properly issue the document - “VAT refund for travellers” – our staff will always ask you to provide the number of the passport or other identity document of the person crossing the Polish border.
With the above documents and goods you should go to a border crossing.

What to do at the border?
At the border, you should present the documents to the Customs Office where they are verified for the accuracy of the data of the person transporting the goods, and for the data connected with the goods. The documents will be stamped by the customs officer. He will use the numerical stamp.

How is the VAT reimbursement paid?
After you cross the border and pay the duty for the goods, we kindly ask you to send the documentation approved by the Customs Office by post or courier on the following address: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław

Up to 14 days on receipt of the documentation, the money transfer of VAT will be made on the given bank account. The standard transfer is in Polish Złoty [ PLN], but upon a request, we can also make transfer in Euro [ € ].  
In view of the high cost of foreign transfers, our company gets a fee of 150 PLN, regardless of the value of the ordered goods.

What if the goods are sent by courier?
In such a situation, we do not need to adjust any invoices. We immediately send an invoice with 0 VAT, so there will not be charged a handling fee. Products are delivered directly to the client. The only thing you have to do is provide us with the address of delivery and invoice data. This option applies only to countries such as Switzerland, Norway.

We cordially invite you to try our services. 
 


 
   Deutsch
Grundsätze der Mehrwertsteuererstattung den Reisenden außer der EU (die Ukraine, Weißrussland, Russland, die Schweiz, Norwegen etc.).
Was müssen Sie machen, um Mehrwertsteuererstattung zu bekommen?
Die bei unserer Firma gekauften Waren müssen in unversehrtem Zustand außer der Europäischen Union ausgeführt werden, nicht später als am letzten Tag des dritten Monates, nach dem Monat, in dem die Waren gekauft wurden.

Welche Dokumente brauchen Sie?
Für die Bequemlichkeit unserer Kunden vervollständigen wir nötige Dokumente.
Jeder Kunde, der aus dem nicht zur EU gehörenden Land kommt, bekommt von uns während des Kaufs:

-Kassenbon oder Rechnung
-Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende"

Damit das Dokument "Mehrwertsteuererstattung für die Reisende" korrekt ausgestellt werden kann, fragen immer die Mitarbeiter unserer Firma nach der Pass-Nummer oder der Nummer eines anderen Identitätsnachweises der Person, die die Staatgrenze Polens überschreitet.
Mit oben genannten Dokumenten und den bestellten Waren sollen Sie zum Grenzübergang gehen.

Was passiert an der Staatsgrenze?
An der Staatsgrenze sollen Sie die erhaltenen Dokumente vorzeigen. Das Zollamt wird die Richtigkeit der persönlichen Angaben der Person, die Waren ausführt sowie der ausgeführten Waren überprüfen. Die Dokumente werden dann von einem Zollangestellten mit einem Nummernstempel bezeichnet.

Wie findet der Vorgang der Mehrwertsteuererstattung statt?
Nach der Zollerhebung auf die Waren, schicken Sie die abgestempelten, vom Zollamt gebilligten Dokumente per Post oder per Kurier an der Adresse von unserem Büro: GNSBUD Świebodzin 124. 33-220 Bolesław.

Bis 14 Tage vom Tag des Erhaltens der Dokumente wird die Überweisung des Mehrwertsteuerbetrags auf ein von Ihr angegebenes Konto gemacht. Die Überweisung wird in Zloty [PLN] gemacht werden, auf Wunsch machen wir auch  die Überweisungen in Euro [€].
Da mit den Auslandsüberweisungen hohe Gebühren verbunden sind, ziehen wir unabhängig vom Wert der bestellten Waren. Bearbeitungsgebühren in Höhe von 150 PLN ein.

Und wenn die Waren per Kurier geschickt sind?
In solchem Fall müssen wir keine Rechnungen berichtigen. Wir schicken gleich eine Rechnung mit 0 Mehrwertsteuer und dadurch wird keine Bearbeitungsgebühr berechnet. Die Waren sind direkt an die Baustelle geliefert. Sie brauchen uns nur die Zieladresse und die Rechnungsdaten anzugeben. Diese Möglichkeit betrifft nur solche Länder wie die Schweiz und Norwegen.

Wir laden Sie herzlich zu Einkäufen ein.
 
 
 

Rekomendacje i wyróżnienia